Ik moet morgen naar de kaakchirurg en ik ben echt in staat om die afspraak af te zeggen met de smoes dat ik klachten heb…
Sterkte! Je hebt er nu weinig aan, maar de vorige twee keer viel het me echt heel erg mee. Dus hopelijk is dat bij jou ook zo.
Ik had morgen ook een afspraak maar heb moeten afzeggen ivm test morgen.
Ohh mr visser is weer een pareltje
Ik heb zoiets gênants gemaild naar een andere site Ik ga helemaal stuk van lachen en vanbinnen huilen van schaamte
Er werkt toch niemand van hier op het viva forum zeker?
Haha ja ik zag het voorstukje en dacht dat wil ik zien.
Ik val helaas echt in slaap dus hoor graag hoe het afloopt
Toxic masculinity at its finest, dat een compliment verpakt als een belediging moet komen
Ahhh, wat rot. Misschien is hier iemand die het leuk vind om af te spreken(als dat kan) die in de buurt woont?
Ik heb twee kasten op de overloop staan die ik in de schuur wil zetten, maar ik heb geen zin om ze uit elkaar te halen en alleen de trap af tillen lukt me niet. Moet me echt inhouden om die kasten niet gewoon van de trap af te gooien zodat ze in ieder geval uit elkaar zijn.
Ik heb net cinnabons besteld Wilde ze al zolang een keertje proberen. Bijna herfstvakantie en sad door de corona maatregelen dus #treatyoself
(Nu met code cinnabonlove 20% korting als nog iemand wilt)
Dat is idd beetje een irritant antwoord z was je vast zelf al opgekomen. Misschien helpt dit een beetje (ben er zelf niet heel goed in)
Probeer de gedachten er gewoon te laten zijn en eventueel dat angstige gevoel, zeg dat je het voelt/merkt maar dat je er nu niets mee kunt en het laat gaan.
Of ga even zitten schrijf op waar je bang voor bent en ga na of het realistisch is ja/nee, of je er nu iets mee kunt ja/nee wat je er eventueel mee kan doen/actie. (plan bedenken ofzo om mensen te leren kennen.) En of je dat nu doet of morgen.
Sterkte met loslaten in elk geval. En echt waar uiteindelijk is voorschot nemen op je verdriet of angst echt zonde. Alles komt uiteindelijk wel op war voor manier ook goed.
Ze hadden een geluidsmeting gedaan tijdens de viering waar de buren en Mr Visser waren uitgenodigd. Maar vlak voor de uitspraak was er eerst nog een meneer aan het woord die al 4wk daarvoor geluidsmetingen deed. dat wist de kerk niet. De bewoners zeiden tijdens de bekende meting al dat ze het gevoel hadden dat het zachter was. De meter beaamde dat. Het was afgelopen weken 45 decibel, op vrijdag, zaterdag en zondag. Het mag maximaal 35 zijn. en toen zei ie nog iets over als het als hinder wordt ervaren kan je er 10 bij optellen, dus zat ie op 55 decibel, dus 20 te hoog.
De kerk zou volgens hem fouten hebben gemaakt bij het isoleren. Om het wel goed te plaatsen zou tienduizenden euro’s kosten.
De kleinste meneer van de kerk had wel een oplossing; de buren moesten maar oordopjes gebruiken.
Mr Visser zijn uitspraak was de huidige geluidsoverlast is onredelijk boog, vermijdbaar en daardoor onrechtmatig. De kerk mag geen gebruik meer maken van versterkte muziek. Als zij hun geluidsisolatie aanpassen zodat die voldoet mag het wel weer.
De kerk mag blijven maar met minder geluid.
En ze gaven elkaar een hand uiteindelijk. Dus iedereen kon er wel mee leven denk ik
Dit zou ik dus ook echt kunnen doen. Haat het zo om je tot dat soort klusjes te moeten zetten dat ik het dan maar liever zo oplos haha.
Welke Hugo en Art??? Hugo de Jonge? Dat is echt m’n crush big time.
Pfffoe en wat bedoelde ze met “naar buiten brengen” dat je ze ermee had geconfronteeerd, nee lekker makkelijk!
Jij had er ook nog eens mee moeten rondlopen en over moeten malen
De rest van de dames niet meer gesproken?
iets met wanneer je naar een ander wijst, wijzen 3 vingers naar jezelf (niet de letter vd uitdrukking maar wel vrij vertaald)
Oh yes. Op MTV?
Na 10 jaar samen zijn is mijn vriend bij me weg gegaan.
Na 2 weken had hij een nieuwe vriendin (10 jaar jonger).
Zaterdag komt hij zijn spullen halen hier (zijn nu 4 maanden uit elkaar) en ik weet gewoon niet hoe ik me voel. Ben ook een hele tijd hier weg geweest omdat ik me zo gedisconnect voelde, van alles eigenlijk.
Ik had altijd het naive geloof dat je 1 persoon tegen kwam en dat dat de ware was. Nu geloof ik dat liefde een leugen is. Ik heb wel ontdekt dat mijn vriendinnen echt de wereld voor me zijn, kan wel janken als ik er aan denk.
Allereerst, veel sterkte. Los daarvan, soms is het oké om even niet te weten wat je voelt. Laat het op je af komen🤗
Heftig zeg! Snap dat het een hele verwarrende tijd is, je van alles voelt (en missch soms even niets/“dof”) en je huis nu even niet meer als je thuis aanvoelt tijdelijk!
Blijf je er wel gewoon wonen, of moeten jullie nog verkopen evt etc?
Fijn dat je bij je vriendinnen veel support hebt kunnen vinden!
Veel komende periode