Wat je even kwijt wil #43

Dankje!

Dat wonen was nog wel een dingetje. Woonden samen in een huurhuis en hij was weggegaan (eerst vanwege een “pauze” en nooit meer teruggekomen). Toen ruzie gehad over wie mocht blijven wonen. Dat was ik uiteindelijk.

Nu heeft hij het over samenwonen met haar.

Ik ben nog geen 30 en al ingeruild voor een jonger exemplaar :’)

Wat een vervelende stiekeme mensen van die kerk zeg. Zou me ook zou ergeren aan die mannen als die klager

1 like

Wat vreselijk zeg. Ik zou garnalen tussen al zijn spullen verstoppen zodat zn nieuwe huis lekker gaat meuren

67 likes

@anon4550793

Sterkte! Als hij nog kleding komt halen moet je in elke zak heel veel glitter doen.

Ik was trouwens net aan het swipen op tinder en toen zag ik mijn halfbroertje voorbij komen. Stel dat ik niet wist hoe hij er uit zag en hem had geswiped ofzo :scream: (we hebben nooit contact gehad) Soms ben ik wel bang voor zo iets, volgensmij heeft mijn vader veel meer kinderen rondlopen namelijk haha.

5 likes

Lekker maar 2,5u geslapen dankzij de jongste en straks moet ik spreken op opa’s uitvaart :+1:t3: Ben benieuwd of ik er überhaupt een verstaanbaar woord uitkrijg want voorlopig kan ik alleen maar janken :sweat_smile:

1 like

Je gaat het vast heel goed doen :heart: Mijn vader zegt altijd: als er één plek is waar het niet erg is om vol te schieten tijdens een toespraak, is het een uitvaart. Iedereen in de zaal heeft er hoe dan ook begrip voor en het laat alleen maar zien dat je heel erg veel van hem houdt. Sterkte vandaag!

3 likes

Heel veel sterkte voor straks :heart::pleading_face:

1 like

Sterkte lieverd​:heart::heart::heart:

1 like

:heart::heart::heart:

Omg vanavond gaan we na 6 weken bij ouders/schoonouders ivm verbouwing eindelijk weer naar ons eigen huis :smiling_face_with_three_hearts:
Het eerste wat ik ga doen is in bad en daarna hopelijk eindelijk weer eens een nachtje goed slapen.

18 likes

Heel veel sterkte. Jank maar, niemand neemt je dat kwalijk :heart: ik ben ‘blij’ dat je naar de uitvaart kan gaan, want je postte enkele dagen geleden dat je dacht verkouden te zijn he? Nogmaals veel sterlte.

1 like

Het leek wel alsof mijn buurkinderen aan het tapdansen waren vanmorgen om half 7. Doe ff normaal zo vroeg. :expressionless:

Omg ik moet straks een belangrijke presentatie geven voor het MT op werk, en ik heb de hik :pensive: heb het net een half uur(!!) gehad en toen even niet en nu komt ie weer terug. Uuuughhh

1 like

Ik heb jullie raad nodig.
Situatie: buurvrouw - eenzaam, psychische stoornis, bang - maakt veel lawaai. We hebben al een tijdschema met haar afgestemd dat ze haar raam open en dicht doet i.v.m. met lawaai. Vond ze al erg moeilijk en kostte veel moeite om te regelen maar houd ze zich wel aan, wat sympathiek is. Maarrr…ze zet ook nog haar tv’s (boven en beneden) 's avonds zooo hard (ze zegt zelf dat de televisie haar gezelschap is).

Wij horen dat dus in ons hele huis (staat echt heel hard). Ik zet nu altijd whitenoise aan omdat ik me er echt aan stoor.
Maarrr we hebben een baby die ze vast en zeker ook wel eens hoort, ook op onredelijke tijden.

Wat te doen? Mogen we vragen of ze haar tv zachter zet? Of gewoon accepteren dat je niet in een hutje op de hei woont?

Iemand je water laten ‘voeren’ terwijl jij je vingers in je oren steekt. Werkt hier altijd gegarandeerd.

1 like

Water drinken (half glas ofzo) terwijl jij je neus dichtknijpt. 100% garantie :smile:

1 like

Op de kop water drinken helpt bij mij altijd. Dus staan en dan over je glas heen buigen en dan aan de ‘verkeerde’ kant gaan drinken met je hoofd ondersteboven.

1 like

Mijn diploma-uitreiking is voor de tweede keer geschrapt (vind ik helemaal niet erg gezien de omstandigheden, voor mij hoeft het eigenlijk niet meer). Nu heeft mijn scriptiebegeleider mij een uitgebreide mail gestuurd met allemaal smileys erin (?? echt na elke zin haha), dat ze het zo jammer vindt e.d. En dat ze nog een videoboodschap wil opnemen. Ik vind dit zo aandoenlijk.

11 likes

Ik zie het zo: op het volume van je tv heb je zelf invloed, op het huilen van een kind niet. Ik zou het sowieso vragen, met lager volume is het vast ook gezellig. (Even haar stoornis buiten beschouwing gelaten, mocht dat een rol spelen wellicht extern bemiddeling inschakelen?)

1 like

All of the above

1 like