Ik wil vandaag overslaan
Waarom is kpn zo kut. Ik word er zo moe van maar ik heb al weken geen tv
Klopt! Maar is gelukkig over.
De kindjes hebben het zo goed gedaan vanmorgen. De oudste heeft samen met mij de kaars van mijn oma aangestoken zodat zij er ook een beetje bij was. Ze hebben het lekker luchtig gehouden (âwaarom is grootopaâs kist niet roze? Dat vind ik veel mooier!â). Er waren geitjes midden op de begraafplaats, heel mooi. En toen we bij de oven (? Noem je dat zo?) kwamen lieten ze nog 1 keer aan grootopa zien hoe hard ze konden rennen.
Er zat blijkbaar een knoflookteentje in mân hummus die niet meegeblend was, echt zin om zo mân mondkapje weer op te zetten en mân eigen knoflookadem te ruiken
Mijn bananenplant heeft op mijn glazen tafel gedrupt en heeft vlekken achtergelaten die ik er met geen mogelijkheid af krijg. Heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een gouden tip om dit er af te krijgen? Het lijkt op kalkaanslag maar ook met kalkreiniger krijg ik het er niet af.
@mores nee, nog niet doorverwezen, ontlasting is nu weggestuurd voor onderzoek crohn. ik stuur je een DM!
Normaal gesproken eet ik doordeweeks alleen maar gezonde en voedzame maaltijden. Bij de mensen om mij heen, sta ik hier ook om bekend.
Nu moest ik deze week een kleine ingreep ondergaan die gepaard ging met intens veel buikpijn en misselijkheid. Mijn hele koelkast ligt vol met broccoli, spruitjes, zoete aardappel, kiwi, grapefruit etc. Maar het enige waar ik zin in heb zijn: frikandel broodjes, Starbucks, chips en ijs.
Dat is dus ook wat ik voornamelijk heb gegeten deze week. Ik schaam me er echt voor, omdat ik heel goed weet dat dit niet bij draagt aan mân herstel. Maar fuck it. Heb met mezelf afgesproken dat het vanaf morgen klaar is met dit ongezonde gedoe.
Mijn telefoon is net âgestolenâ. Waarschijnlijk had ik hem op het bankje laten liggen in de sportschool en ben toen gaan zwemmen. Ze hebben hem meteen uitgezet
Voel me zo kut. Ik ben altijd zo zuinig op mijn spullen en nu dit. Voel me zo stom
Snap dat je je daar schuldig over voelt, maar je fuck it houding lijkt me heel gezond
Soms heb ik ook van die weken dat ik gewoon geen zin in heb in koken en al lang blij ben dat je dan iets eet in de avond. En dat is dan minder fancy en gezond dan andes, maar who cares. Op den duur ben je het wel weer zat en dan word het weer normaal. Dus lekker genieten van het eten en veel beterschap!
Thank you! Ja is ook helemaal waar wat je zegt, soms heb je even zoân periode. Vanaf morgen weer back to normal
Balen zeg! Had de sportschool geen cameraâs hangen?
Het is in de kleedkamer gebeurd dus ik denk daar niet?
Nou pardon, hoezo werd ze boos dat jij âervan uitging dat ze tijd hadâ. Misschien moet ze gewoon doen wat in haar takenpakket staat, namelijk mensen helpen door een recept door te faxen wat overigens maximaal 5 minuten kost
We kregen van de week een offerte van een hovenier, schrok me kapot.
Nieuwe hovenier benaderd en die kwam vandaag langs, veel betere offerte, die gaan we het werk laten doen.
Scheelt echt heel veel geld
Jammer! Of bij de in-en uitgang daarvan? De sportschool weet ervan?
Ja de sportschool weet ervan. Ik ging meteen naar de balie in de hoop dat iemand hem daar afgegeven had. Maar helaas. En ze hebben mijn gegevens of nja die van mijn vriend
Dankjewel voor je reactie!
Goed idee!
Mijn cv ketel lekt, maar ze hebben maandag pas tijd om langs te komen . Ik heb ook echt geen verstand van cv ketels
Sorry dagboekpost maar ik wil even kwijt dat ik echt mân ideale vrije dag heb vandaag. Naar yoga geweest, warm gekookt voor mân lunch, troep gekeken op YouTube, ik zit nu op een bankje in het zonnetje met mân favo drankje van de zaak waar ik werk, en vanavond ga ik soep maken en een film kijken met de geurkaars die ik net gekocht heb