Huh wat een gekke vraag? Bedoelen ze gerespecteerd misschien als dat mensen tegen je op kijken?
Zou denken dat het woordje ‘not’ per ongeluk is weggevallen
Inderdaad krom gesteld ja. Maar het doel van de vraag is wel duidelijk lijkt me, namelijk in hoeverre je het belangrijk vindt dat men respectvol met je omgaat op de werkvloer. Toch?
Ja niemand, maar niet iedereen heeft dat even hoog in het vaandel staan / er evenveel last van als respect wat minder duidelijk aanwezig is lijkt me.
Ik vind ons koningshuis echt zó irritant. De hele wereld in crisis, WA krijgt juist nog 5% meer.
Niemand mag op vakantie, WA is vandaag voor een vakantie naar Griekenland gevlogen
Ik snap dat het allemaal wat genuanceerder ligt, maar snapt hij nou echt zelf niet hoe stom dit overkomt?
Ik zou ook naar Griekenland gaan als ik een privé vliegtuig zou hebben en een privé thuis.
Ookal vliegen er mensen mee die niet zijn persoonlijke kring zijn.
Maar ik snap je punt zeker.
Er loopt hier sinds het eind van de ochtend een (imo magere) kater door de straat. Af en toe miauwt ie een tijdje en hij loopt echt achter iedereen aan nu ligt ie op een van de tuinstoelen in het schuurtje hier te slapen.
Pffff ik had honger dus ging koken. En snacken want kon niet wachten. En nu kan ik mijn avondeten niet op. I blame de gekarameliseerde uienhummus van lidl.
Hoezo zitten er nu nog muggen in mijn huis
Ik ga tijdens deze lock down maar voor iedereen persoonlijke kaartjes schilderen. De dagen lijken allemaal zoveel op elkaar met dat thuiswerken haha.
Ik stond op het punt hier een fiets van te gaan proberen maar laat maar. Waarom is de mannenfiets de president en de vrouwenfiets het vrouwtje van
Complete dag met Adobe Illustrator bezig geweest en heb echt een mooie infographic gemaakt voor een studieopdracht. Heerlijk om het nu een week voor de deadline al af te hebben yay
Ik krijg een nieuwe badkamer en toilet van de woningstichting zo blij mee
Voor het eerst weer eens mijn verwarming aangezet. Bah ik heb het de laatste dagen alleen maar koud. Moet echt even wennen
Omg ik heb net mijn telefoon in mijn badje laten vallen omdat ik dacht; ‘Ik leg hem wel even op het water.’
Vrijdagavond brainfart.
Oh my god AUW!
Klinkt super pijnlijk! Met een vijl kan je het scherpe stukje goed weghalen
weten jullie nog een playlist met goeie twerkmuziek? ik moet nog woordjes leren maar kan dat niet in stilte en ben wel in een twerkmood!!
Ik zweer nog steeds bij slettendisco,
Ah ik ben in een hyperactieve, alerte mood maar niemand appt meer terug en ik wil gewoon praten met iemand en prima als ‘t over niks is, maar dit is nu zo’n moodkiller. Weet niet wat er in die Schotse thee zat, maar is goeie.
Haha ja grapje, niks uiteraard, voor de goede orde.