Wat je even kwijt wil #43

Aaaah! Ik ben aan het thuis werken en mijn vriend stopt maar niet met tegen mij aanpraten. Gelukkig is hij nu naar de supermarkt.

1 like

Wanneer je iets copy paste van Google Translate…

1 like

Had ik net de tweeling in slaap, laat de een een wind waardoor de ander weer wakker werd.

24 likes

Wat ontzettend kut zeg en extra omdat hij al zo snel door is gegaan. Eens met de glittersuggesties die zijn geveven.

Weet dat je het niet meer kan horen, maar op een gegeven moment ga je je echt beter voelen :heart:

1 like

Wakker geworden met een ontstoken oog, vind dat altijd zo irritant

Haha ik heb deze geprobeerd en ik stikte half en het kwam er via mn neus deels weer uit (sorry) maar het werkte!!

2 likes

De dag begon echt perfect. Uitslapen, lekker ontbijten, koffie drinken en knuffelen met de katten. Toen zei mijn vriend dat er wel iets moest gebeuren deze dag, want het was te goed. Nog geen kwartier later: begint de buurman met SCHUREN! Duurt inmiddels ook alweer een half uur, ik haat dat geluid.

Dat schuren hoor ik al 2 dagen en vanmorgen mee wakker geworden aaaah.

Oooh afshuwelijk, twee dagen is ook lang. Ik zou dan niet meer voor mezelf instaan haha
giphy (27)

Ik wil vandaag overslaan :sob:

1 like

Waarom is kpn zo kut. Ik word er zo moe van maar ik heb al weken geen tv

Klopt! Maar is gelukkig over.

De kindjes hebben het zo goed gedaan vanmorgen. De oudste heeft samen met mij de kaars van mijn oma aangestoken zodat zij er ook een beetje bij was. Ze hebben het lekker luchtig gehouden (‘waarom is grootopa’s kist niet roze? Dat vind ik veel mooier!’). Er waren geitjes midden op de begraafplaats, heel mooi. En toen we bij de oven (? Noem je dat zo?) kwamen lieten ze nog 1 keer aan grootopa zien hoe hard ze konden rennen. :heart:

52 likes

Er zat blijkbaar een knoflookteentje in m’n hummus die niet meegeblend was, echt zin om zo m’n mondkapje weer op te zetten en m’n eigen knoflookadem te ruiken :+1:t2:

9 likes

Mijn bananenplant heeft op mijn glazen tafel gedrupt en heeft vlekken achtergelaten die ik er met geen mogelijkheid af krijg. Heb al van alles geprobeerd maar niets helpt. Iemand nog een gouden tip om dit er af te krijgen? Het lijkt op kalkaanslag maar ook met kalkreiniger krijg ik het er niet af.

@mores nee, nog niet doorverwezen, ontlasting is nu weggestuurd voor onderzoek crohn. ik stuur je een DM!

1 like

Normaal gesproken eet ik doordeweeks alleen maar gezonde en voedzame maaltijden. Bij de mensen om mij heen, sta ik hier ook om bekend.

Nu moest ik deze week een kleine ingreep ondergaan die gepaard ging met intens veel buikpijn en misselijkheid. Mijn hele koelkast ligt vol met broccoli, spruitjes, zoete aardappel, kiwi, grapefruit etc. Maar het enige waar ik zin in heb zijn: frikandel broodjes, Starbucks, chips en ijs.

Dat is dus ook wat ik voornamelijk heb gegeten deze week. Ik schaam me er echt voor, omdat ik heel goed weet dat dit niet bij draagt aan m’n herstel. Maar fuck it. Heb met mezelf afgesproken dat het vanaf morgen klaar is met dit ongezonde gedoe.

3 likes

Mijn telefoon is net ‘gestolen’. Waarschijnlijk had ik hem op het bankje laten liggen in de sportschool en ben toen gaan zwemmen. Ze hebben hem meteen uitgezet :frowning:

Voel me zo kut. Ik ben altijd zo zuinig op mijn spullen en nu dit. Voel me zo stom

Snap dat je je daar schuldig over voelt, maar je fuck it houding lijkt me heel gezond :wink:

Soms heb ik ook van die weken dat ik gewoon geen zin in heb in koken en al lang blij ben dat je dan iets eet in de avond. En dat is dan minder fancy en gezond dan andes, maar who cares. Op den duur ben je het wel weer zat en dan word het weer normaal. Dus lekker genieten van het eten en veel beterschap!

1 like

Thank you! Ja is ook helemaal waar wat je zegt, soms heb je even zo’n periode. Vanaf morgen weer back to normal :broccoli:

1 like

Balen zeg! Had de sportschool geen camera’s hangen?