Het is in de kleedkamer gebeurd dus ik denk daar niet?
Nou pardon, hoezo werd ze boos dat jij âervan uitging dat ze tijd hadâ. Misschien moet ze gewoon doen wat in haar takenpakket staat, namelijk mensen helpen door een recept door te faxen wat overigens maximaal 5 minuten kost
We kregen van de week een offerte van een hovenier, schrok me kapot.
Nieuwe hovenier benaderd en die kwam vandaag langs, veel betere offerte, die gaan we het werk laten doen.
Scheelt echt heel veel geld
Jammer! Of bij de in-en uitgang daarvan? De sportschool weet ervan?
Ja de sportschool weet ervan. Ik ging meteen naar de balie in de hoop dat iemand hem daar afgegeven had. Maar helaas. En ze hebben mijn gegevens of nja die van mijn vriend
Dankjewel voor je reactie!
Goed idee!
Mijn cv ketel lekt, maar ze hebben maandag pas tijd om langs te komen . Ik heb ook echt geen verstand van cv ketels
Sorry dagboekpost maar ik wil even kwijt dat ik echt mân ideale vrije dag heb vandaag. Naar yoga geweest, warm gekookt voor mân lunch, troep gekeken op YouTube, ik zit nu op een bankje in het zonnetje met mân favo drankje van de zaak waar ik werk, en vanavond ga ik soep maken en een film kijken met de geurkaars die ik net gekocht heb
Huh wat een gekke vraag? Bedoelen ze gerespecteerd misschien als dat mensen tegen je op kijken?
Zou denken dat het woordje ânotâ per ongeluk is weggevallen
Inderdaad krom gesteld ja. Maar het doel van de vraag is wel duidelijk lijkt me, namelijk in hoeverre je het belangrijk vindt dat men respectvol met je omgaat op de werkvloer. Toch?
Ja niemand, maar niet iedereen heeft dat even hoog in het vaandel staan / er evenveel last van als respect wat minder duidelijk aanwezig is lijkt me.
Ik vind ons koningshuis echt zĂł irritant. De hele wereld in crisis, WA krijgt juist nog 5% meer.
Niemand mag op vakantie, WA is vandaag voor een vakantie naar Griekenland gevlogen
Ik snap dat het allemaal wat genuanceerder ligt, maar snapt hij nou echt zelf niet hoe stom dit overkomt?
Ik zou ook naar Griekenland gaan als ik een privé vliegtuig zou hebben en een privé thuis.
Ookal vliegen er mensen mee die niet zijn persoonlijke kring zijn.
Maar ik snap je punt zeker.
Er loopt hier sinds het eind van de ochtend een (imo magere) kater door de straat. Af en toe miauwt ie een tijdje en hij loopt echt achter iedereen aan nu ligt ie op een van de tuinstoelen in het schuurtje hier te slapen.
Pffff ik had honger dus ging koken. En snacken want kon niet wachten. En nu kan ik mijn avondeten niet op. I blame de gekarameliseerde uienhummus van lidl.
Hoezo zitten er nu nog muggen in mijn huis
Ik ga tijdens deze lock down maar voor iedereen persoonlijke kaartjes schilderen. De dagen lijken allemaal zoveel op elkaar met dat thuiswerken haha.