Complete dag met Adobe Illustrator bezig geweest en heb echt een mooie infographic gemaakt voor een studieopdracht. Heerlijk om het nu een week voor de deadline al af te hebben yay
Ik krijg een nieuwe badkamer en toilet van de woningstichting zo blij mee
Voor het eerst weer eens mijn verwarming aangezet. Bah ik heb het de laatste dagen alleen maar koud. Moet echt even wennen
Omg ik heb net mijn telefoon in mijn badje laten vallen omdat ik dacht; âIk leg hem wel even op het water.â
Vrijdagavond brainfart.
Oh my god AUW!
Klinkt super pijnlijk! Met een vijl kan je het scherpe stukje goed weghalen
weten jullie nog een playlist met goeie twerkmuziek? ik moet nog woordjes leren maar kan dat niet in stilte en ben wel in een twerkmood!!
Ik zweer nog steeds bij slettendisco,
Ah ik ben in een hyperactieve, alerte mood maar niemand appt meer terug en ik wil gewoon praten met iemand en prima als ât over niks is, maar dit is nu zoân moodkiller. Weet niet wat er in die Schotse thee zat, maar is goeie.
Haha ja grapje, niks uiteraard, voor de goede orde.
Mijn vriend heeft prijzengeld uit een competitie gewonnen en daarnaast ook een vergoeding gekregen voor het geleverde werk. Hij denkt nu dat ik wel weet hoe het zit met geld afdragen aan de belastingdienst omdat ik Nederlands ben en hij niet. Maar ik ben geen accountant en Google is niet mijn vriend want al die termen, ik krijg hier nu al stress van.
Doet hij Nederlandse belastingaangifte? Is het een kansspel of echt iets waarin hij getraind is zeg maar? Bij dat laatste zou ik zeggen opgeven als resultaat uit overige werkzaamhedenâŠ
Schaamteloze reactie op mezelf, mân gebeden zijn verhoord! Krijg een appje van een jongen die ik eigenlijk alweer tijden niet heb gesproken, maar waar ik vroeger een soort fling (is dit nog een woord??) mee had. Altijd wel een lichte crush voor hem blijven houden Nice. Niet dat ik momenteel zo dateable ben en hij had eerder nog een vriendin (niet toen er eens met ons iets is gebeurd hoor), maar wellicht is het uit? Dromen mag he haha.
Vandaag dus mijn verstandskiezen laten trekken en damn ik heb nu zoân pijn⊠hopelijk gaat dit niet te lang duren want ben er wel weer klaar mee
Ik zou even de dierenambulance bellen om om advies te vragen denk ik. Zeker als hij er mager uit ziet en zo aan het miauwen is, misschien iemands weggelopen kat?
Oh jongens ik ga lekker misschien was het iets te veel van het goede maar who cares
Hij doet hier belastingaangifte en is ook ingeschreven bij de kvk. Geen kansspel, het is echt waar hij voor gestudeerd heeft. Het geld werd overgemaakt naar een van de mensen waar hij mee samenwerkte dus hij heeft haar weer een factuur gestuurd omdat anders zij alle belasting moest betalen.
Hij heeft een bedrijf maar weet niet hoe hij zân administratie moet doen? Doet iemand anders dat dan voor hem? Want dan zou ik die vragen, of zo iemand zoeken.
De slaylist
Haha ja en nee, pas sinds dit van die competitie speelt staat hij ingeschreven. Maar ik vraag mij af of het (dus niet met een inkomen waar je rond van kan komen) het waard is om iemand daarvoor in te huren?
Antoine van Emily in Paris is Ramon van Gossip Girl, de vriend van Blairs vader