Wat je even kwijt wil #43

Omdat ik eigenlijk per direct moest stoppen omdat ik zwanger ben. Ik heb van de huisarts een andere neusspray gekregen die ik nu 2x per dag moet gebruiken zodat die straks m’n allergieën kan onderdrukken maar ze gaf aan dat ik echt door deze eerste week heen moest. Heb je ervaring met het verdunnen en daardoor succesvol afkicken?

Heel herkenbaar dit. Twee jaar terug in één keer gestopt na ook jarenlang gebruik van neusspray. Kon nooit zonder dat spul slapen en gebruikte het ook overdag. Sinds ik ben gestopt, gebruik ik het niet meer.
Die eerste week is echt naar, daar moet je doorheen en heb ik helaas ook geen tips voor. Maar na ongeveer een week wordt het echt beter! Hoop dat je dat dan zal merken.

Lief! Dankjewel! Wat goed dat je het daarna nooit meer heb aangeraakt. Ik kan me ook voorstellen dat als je het wel weer aanraakt dat je dan direct weer verloren bent. Wel echt knap dat je die eerste week bent doorgekomen want het einde van mijn eerste week lijkt nog echt heeeeeel ver weg. Maar je berichtje geeft me wel echt moed dus dat is wel onwijs fijn, dus ook bedankt daarvoor.

1 like

Ik moet om 11:00 werken maar zit nog op de fiets :exploding_head:

Als je een beetje doorfiets ben je er nog voor 11 uur haha

58 likes

Ik ben hier 2 maanden geleden ook voor bij de dokter geweest en een andere spray gekregen! Deze heb ik tot 2 weken geleden iedere avond gebruikt en nu niet meer. De slechte neusspray heb ik sindsdien ook niet meer gebruikt na jaaaaren gebruik! Mij hielp het wel om die spray echt net voor het slapen gaan te gebruiken zodat je neus weer open gaat. Succes in ieder geval, you can do it!

1 like

Ik ga ze zo bellen want hij heeft hier de nacht doorgebracht schijnbaar. Hoop dat ie gechipt is, zie hem ook nergens als vermist opgegeven.

1 like

Jammer dat ik op dagen dat ik vroeg op moet wakker word van de wekker en op dagen dat ik kan uitslapen vanzelf op hetzelfde tijdstip wakker word.

2 likes

Ik kon heel de week niet mijn bed uitkomen. Ik wilde lekker uitslapen en was gewoon al om 06:00u, voor mijn wekker normaal wakker.

@keekie @Banananana idem hier.

1 like

Ik ga de laatste tijd op vrijdag steeds echt vroeg naar bed en slaap dan gewoon best goed en lang maar blijf gewoon moe? Heel irritant

2 likes

Wat goed dat jij er ook vanaf bent gekomen, ik was even wat positieve berichten nodig. De neusspray die ik heb gekregen is ontstekingsremmend en die werkt niet direct. Ik snap ook niet hoe mensen normaal door hun mond kunnen ademen in de nacht haha. Ik ben uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen en werd continue wakker doordat ik een super droge mond had en mega droge lippen, achja… nacht 1 heb ik gehad! Nu doorzetten.

1 like

Nou ik vraag me dat dus oprecht wel af haha, ik ben nogal extravert en ik krijg vaak energie van dingen doen met andere mensen en dat is er nu eigenlijk nauwelijks, misschien ben ik daarom gewoon extra moe? Maar goed ik weet het ook niet haha

3 likes

Dexamethason :sweat_smile::woman_shrugging::sob:

1 like

Ik heb echt een maandag ochtend auto ofzo.
Raampje gaat niet meer dicht, net maar bij de garage achter gelaten.

1 like

Ik ken een aantal mensen die dat doen en dat zijn allemaal freelancers of kunstenaars/muzikanten!

1 like

Ja precies, dat is ook de reden dat ik het echt niet eens meer gebruik als ik verkouden ben. Dan ga ik het zo weer elke dag gebruiken.
Echt vervelend dat je pas om 6 uur sliep vannacht… Maar inderdaad, nu wordt het alleen maar beter. Succes!!

1 like

Hahahaha dit herken ik zo erg!
Zelfs zo erg dat toen ik laatst naar de opticien was geweest en dus weer eens face to face met mensen had gesproken ik zo vrolijk was die dag. :joy: Terwijl dat waren niet eens bekende hahah.

5 likes

Ik deed dat als ik een periode weinig college had. En het is niet allemaal 20 dagen gelukkig!

1 like

:raised_hands: sociale introvert :raised_hands:

Doet me weer denken aan toen ik een tijdje terug op een paar uur na werkeloos thuis zat, en me depressief voelde maar de levenslust weer terugkreeg telkens als ik achter de kassa bij m’n verder vrij matige bijbaantje ging zitten haha

5 likes