ik ben gisteren aan die serie begonnen en: I love it
Hij moet misschien even de starterspaginaās van de KVK doorspitten, is de verwachting dat hij ooit voor de belastingdienst ondernemer wordt, doet hij iets waarvoor hij btw-plichtig is, hoe handig is hij er zelf mee? Als je er echt geen verstand van hebt kun je jezelf wel in de nesten werken (bijvoorbeeld door boetes te krijgen omdat je geen btw-aangifte doet terwijl je dat wel zou moeten etc).
Als het een Nokia 3310(=een soort Jezus) zou hij het hebben overleefd
Ik kan je wellicht helpen. Stuur maar een pb
Mijn gedachten zijn echt on fire, ben me druk aan het maken over al het mogelijke waar ik me druk over kan maken. Werk, geld, liefdesleven, uiterlijk, innerlijk, verleden, toekomst.
Waarom is er geen āuitā knop?
Ik hoop dat ik snel in slaap val.
Om 00:30 is alles ook tien keer erger en vermoeiender en vervelender en zorgwekkender dan om 08:30.
Oh herkenbaar, bij mij helpt een soort van ademhalingsoefening dan het beste!
Missch gewoon ook zoān vrijdag āharde schijf is vol - toe aan weekend - o nee we zitten in een pandemieā - ding
Hoop dat je lekker en diep kunt slapen zo
Mega winning in life wanneer je de goedkoopste Uber bestelt en het blijkt een tesla te zijn
Ik probeer (cold turkey) af te kicken van de neusspray na gebruik van meer dan 12 jaar maar het is zo focking zwaar. Ik heb gisteravond rond 8 uur mijn laatste āshotā gehad en ik lig nu al een uur wakker doordat ik niet kan slapen. Soms raak ik haast bijna in paniek doordat ik bang ben om te weinig lucht binnen te krijgen. Ik praat mezelf moed in door tegen mezelf te zeggen dat het over een week al veel beter zou moeten zijn maar tegelijkertijd lijkt deze nacht eindeloos te duren. Ik probeer me ook niet teveel te irriteren aan het feit dat ik wakker lig maar ik ben moe dus dat gaat niet echt fantastisch. Nou, laat dit een waarschuwing zijn om langer dan 7 dagen neusspray te gebruiken.
Waarom verdun je de spray niet steeds met water zodat je langzaam kan afkicken?
Omdat ik eigenlijk per direct moest stoppen omdat ik zwanger ben. Ik heb van de huisarts een andere neusspray gekregen die ik nu 2x per dag moet gebruiken zodat die straks mān allergieĆ«n kan onderdrukken maar ze gaf aan dat ik echt door deze eerste week heen moest. Heb je ervaring met het verdunnen en daardoor succesvol afkicken?
Heel herkenbaar dit. Twee jaar terug in ƩƩn keer gestopt na ook jarenlang gebruik van neusspray. Kon nooit zonder dat spul slapen en gebruikte het ook overdag. Sinds ik ben gestopt, gebruik ik het niet meer.
Die eerste week is echt naar, daar moet je doorheen en heb ik helaas ook geen tips voor. Maar na ongeveer een week wordt het echt beter! Hoop dat je dat dan zal merken.
Lief! Dankjewel! Wat goed dat je het daarna nooit meer heb aangeraakt. Ik kan me ook voorstellen dat als je het wel weer aanraakt dat je dan direct weer verloren bent. Wel echt knap dat je die eerste week bent doorgekomen want het einde van mijn eerste week lijkt nog echt heeeeeel ver weg. Maar je berichtje geeft me wel echt moed dus dat is wel onwijs fijn, dus ook bedankt daarvoor.
Ik moet om 11:00 werken maar zit nog op de fiets
Als je een beetje doorfiets ben je er nog voor 11 uur haha
Ik ben hier 2 maanden geleden ook voor bij de dokter geweest en een andere spray gekregen! Deze heb ik tot 2 weken geleden iedere avond gebruikt en nu niet meer. De slechte neusspray heb ik sindsdien ook niet meer gebruikt na jaaaaren gebruik! Mij hielp het wel om die spray echt net voor het slapen gaan te gebruiken zodat je neus weer open gaat. Succes in ieder geval, you can do it!
Ik ga ze zo bellen want hij heeft hier de nacht doorgebracht schijnbaar. Hoop dat ie gechipt is, zie hem ook nergens als vermist opgegeven.
Jammer dat ik op dagen dat ik vroeg op moet wakker word van de wekker en op dagen dat ik kan uitslapen vanzelf op hetzelfde tijdstip wakker word.
Ik kon heel de week niet mijn bed uitkomen. Ik wilde lekker uitslapen en was gewoon al om 06:00u, voor mijn wekker normaal wakker.
Ik ga de laatste tijd op vrijdag steeds echt vroeg naar bed en slaap dan gewoon best goed en lang maar blijf gewoon moe? Heel irritant