Wat je even kwijt wil #43

Wat goed dat jij er ook vanaf bent gekomen, ik was even wat positieve berichten nodig. De neusspray die ik heb gekregen is ontstekingsremmend en die werkt niet direct. Ik snap ook niet hoe mensen normaal door hun mond kunnen ademen in de nacht haha. Ik ben uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen en werd continue wakker doordat ik een super droge mond had en mega droge lippen, achja… nacht 1 heb ik gehad! Nu doorzetten.

1 like

Nou ik vraag me dat dus oprecht wel af haha, ik ben nogal extravert en ik krijg vaak energie van dingen doen met andere mensen en dat is er nu eigenlijk nauwelijks, misschien ben ik daarom gewoon extra moe? Maar goed ik weet het ook niet haha

3 likes

Dexamethason :sweat_smile::woman_shrugging::sob:

1 like

Ik heb echt een maandag ochtend auto ofzo.
Raampje gaat niet meer dicht, net maar bij de garage achter gelaten.

1 like

Ik ken een aantal mensen die dat doen en dat zijn allemaal freelancers of kunstenaars/muzikanten!

1 like

Ja precies, dat is ook de reden dat ik het echt niet eens meer gebruik als ik verkouden ben. Dan ga ik het zo weer elke dag gebruiken.
Echt vervelend dat je pas om 6 uur sliep vannacht… Maar inderdaad, nu wordt het alleen maar beter. Succes!!

1 like

Hahahaha dit herken ik zo erg!
Zelfs zo erg dat toen ik laatst naar de opticien was geweest en dus weer eens face to face met mensen had gesproken ik zo vrolijk was die dag. :joy: Terwijl dat waren niet eens bekende hahah.

5 likes

Ik deed dat als ik een periode weinig college had. En het is niet allemaal 20 dagen gelukkig!

1 like

:raised_hands: sociale introvert :raised_hands:

Doet me weer denken aan toen ik een tijdje terug op een paar uur na werkeloos thuis zat, en me depressief voelde maar de levenslust weer terugkreeg telkens als ik achter de kassa bij m’n verder vrij matige bijbaantje ging zitten haha

5 likes

Lidl heeft deze week ook heel veel houten speelgoed, misschien kan je daar ook eens kijken?
Ik heb knikkerbanen, theeset, winkeltje, loopfiets, kerststal ook en nog veel andere dingen zien liggen

1 like

Ik zou toen dolgelukkig met jou als klant zijn geweest!!!

1 like

Nou uit bed dan maar

Er staan tijdelijk schapen vlak achter mijn huis en ik dacht eerst ah lief cute aaah :heart: maar vanochtend hebben ze mij wakker gemekkerd en nu vind ik ze stom. :angry:

Ze staan daar tijdelijk omdat ze het gras enz kort eten, ze worden iedere week een stukje verplaatst.

4 likes

Ik had mijn ex net overal op insta geblokt en ons gesprek in whatsapp gearchiveerd omdat ik er wel klaar mee was hem ‘overal’ tegen te komen. Appt hij me net of hij zo langs mag komen omdat hij de hond graag wilt zien :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Er komt er daarna nog eentje!!

2 likes

Ik heb dus tegenwoordig Netflix, Disney en Prime en nu heb ik continue keuzestress en kijk ik maar niks. :unamused::rofl:

5 likes

Vanwege corona heb je dat liever niet :smile2:

1 like

Haha ja dat excuses heb ik inderdaad even overwogen :rofl: maar hij heeft hem juist door corona ook heel weinig gezien dit jaar dus vond ik beetje sneu.
Nja eindstand hij komt zo dus langs. Hij vond het ook leuk om mij weer te zien en te spreken :joy: primaaaa

1 like

Is Prime een aanrader?

Ben ik al de hele dag aan het inloggen om te kijken of mn uitslag van mn corona test er al is? Oh jazeker.

Terwijl ik ook wel weet dat ze me eerst een mailtje gaan sturen

1 like