Zaterdag, side hussle dag! Strakke planning, na de zaterdagkrant meteen door met de boekhouding van m’n Filipijnse vriendin met schoonheidssalon (bijzonder fijn barterdealtje!), daarna huiswerk en les voorbereiden voor m’n conversatieklasje NT2 en tot slot beginnen aan een groot borduurwerk in opdracht.
Weekend? Don’t know her.
Holy moly het is zo druk overal… Op straat, op de weg, in de kringloopwinkel, bij de bouwmarkten, bij de lokale broodjeszaak een rij tot buiten om de hoek, bij de McDrive een rij tot ver op de parkeerplaats Snel maar gedaan wat we moesten doen en weer naar huis gegaan
Moet nog zoveel doen van mezelf… de was, boodschappen, koken, schoonmaken. Maar zit op de bank televisie te kijken en te internetten. Geen zin om op te staan.
Yes! Wel kut NL maarja, dat is bij Netflix ook
Mijn laatste kledingstukken die ik dit jaar wilde zijn binnengekomen, ben zo blij
Inkoppertje dit hoor, maar dit heb je toch alleen kunnen zien door zelf ook op al die plekken aanwezig te zijn?
Ja dat lijkt me logisch, daarom ook snel maar weer naar huis gegaan zonder ergens lunch te halen
Na mijn bezoek aan de pluktuin heb ik 2 keer per week een tarte tatin gemaakt, volgens dit recept. Altijd succes! Misschien helpt het je bakker!
Met kanttekening:
Gebruik een gietijzeren pan, echt top voor de caramel ook.
Laat minstens 20 minuten rusten voordat je hem stort.
Ik kreeg deze week van twee mensen een cadeau omdat ik op hun planten* had gepast voor een tijdje.
Beide zijn cadeauverpakkkingen met stapeltjes (vaste) zeep.
I guess I stink?
Dapper!
Het zal vast planten zijn maar door “platen” zag ik even voor me dat je zo in het midden van je woonkamer zit met allemaal lp’s om je heen waar je op moest passen
Ik kan echt nooit een bericht zonder typo posten, dikke vingers kleine telefoon.
Heb echt een lamlendige dag. Het huis is een zooi, afwas moet gedaan worden, stofzuigen, wc schoonmaken. Het enige wat ik heb gedaan vandaag is Jane the virgin kijken en dat ben ik nu wel zat maar heb ook geen zin om van de bank af te komen
Ik kom er nu achter dat Powerpuff girls in het Frans les super nanas heten en ik vind het zo grappig. Bij ‘nana’ denk ik aan oma, super oma’s
Jongens heeft iemand dé tip tegen rode bultjes op mijn armen van dat desinfectiespul?? Ik dacht ongeschonden uit deze strijd te komen maar mijn huid heeft het nu toch opgegeven. Kruipt lekker omhoog ook meteen, het jeukt bijna tot mijn ellebogen
Ik vind het altijd heel leuk dat ik via spotify mee kan luisteren met wat mijn vrienden luisteren.
Ja dat is hier in de buurt ook, gaan mensen over je praten alsof je een debiel bent ook. Dan denk ik alleen maar haha wacht maar
Ik vond het toch wel toevallig dat juist 3 mensen van 60 misschien wel 70+ in de HEMA geen mondkapje droegen.
Ik denk dat ik deze herfstvakantie een nieuwe hobby heb gevonden: schoenen- en tassen weer als nieuw maken en kleding verstellen.
Pff. Ik vind nooit een baan en mn huidige werk neemt liever nieuwe mensen aan dan mij fatsoenlijk inplannen. Verder worden er ongemeld planningen gewijzigd (vandaag die van aankomende week). Ik weet dat ze me weg wil hebben maar dit is echt niet leuk.
Morgen wordt mijn nichtje 2 en we gaan digitaal haar verjaardag vieren. Allemaal inbellen via een Skype gesprek. Zeer bijzonder door corona. Heel erg jammer ook.
1 voordeel hieraan, scheelt heel veel benzine aangezien het 200km verderop is.
Grootste nadeel, denk dat we kerst ook niet met zijn alle gaan vieren.