Wat je even kwijt wil #43

Ja weet niet zo goed eigenlijk, er staan wel wat goeie series enz op maar ik vind het geen heel groot aanbod van wat ik tot nu toe heb gezien maar ik hou het wel nog even want het is wel cheap enz. Ik heb wel alle Jurassic Park films vorig weekend weer gezien en dat vond ik wel leuk en Harry Potter staat erop.

(Gelukkig hoef ik voor Disney niet te betalen)

1 like

Ik vind het voor 2,99 dikke prima. Heb the nanny, house, downton abbey al gekeken en nu bezig met supernatural. Staan ook wel wat goede films op! En je kunt het zo opzeggen als je uitgekeken bent.

This is us staat er ook op: aanrader!

1 like

Zojuist een nieuw soort schaamte en stress ontdekt: vergat mijn mondkapje toen ik naar de supermarkt ging. Alsof je naakt door de winkel loopt :woozy_face:

19 likes

Ik had dat precies ook. Ik wisselde van tas en toen was ik nakend in de supermarkt.

1 like

Haha bij mij was een taswissel ook de oorzaak inderdaad :joy:

1 like

Haha ik wilde net zeggen mag ik 'm lenen, ik heb echt 0 energie voor niks

Met ondertiteling? :innocent:

1 like

Heeft ie een vrijgezelle broer met deze zelfde opruim en poetsgenen? :smirk:

3 likes

Ik wil wel ruilen hoor, mijn vriend komt een keer tegen avond eten uit bed en na het eten gaat hij weer terug.

Zaterdag, side hussle dag! Strakke planning, na de zaterdagkrant meteen door met de boekhouding van m’n Filipijnse vriendin met schoonheidssalon (bijzonder fijn barterdealtje!), daarna huiswerk en les voorbereiden voor m’n conversatieklasje NT2 en tot slot beginnen aan een groot borduurwerk in opdracht.
Weekend? Don’t know her.

8 likes

Holy moly het is zo druk overal… Op straat, op de weg, in de kringloopwinkel, bij de bouwmarkten, bij de lokale broodjeszaak een rij tot buiten om de hoek, bij de McDrive een rij tot ver op de parkeerplaats :confused: Snel maar gedaan wat we moesten doen en weer naar huis gegaan

1 like

Moet nog zoveel doen van mezelf… de was, boodschappen, koken, schoonmaken. Maar zit op de bank televisie te kijken en te internetten. :no_mouth: Geen zin om op te staan.

2 likes

Yes! Wel kut NL maarja, dat is bij Netflix ook :rofl:

1 like

Mijn laatste kledingstukken die ik dit jaar wilde zijn binnengekomen, ben zo blij :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

3 likes

Inkoppertje dit hoor, maar dit heb je toch alleen kunnen zien door zelf ook op al die plekken aanwezig te zijn?

7 likes

Ja dat lijkt me logisch, daarom ook snel maar weer naar huis gegaan zonder ergens lunch te halen

1 like

Na mijn bezoek aan de pluktuin heb ik 2 keer per week een tarte tatin gemaakt, volgens dit recept. Altijd succes! Misschien helpt het je bakker!

Met kanttekening:
Gebruik een gietijzeren pan, echt top voor de caramel ook.
Laat minstens 20 minuten rusten voordat je hem stort.

1 like

Ik kreeg deze week van twee mensen een cadeau omdat ik op hun planten* had gepast voor een tijdje.

Beide zijn cadeauverpakkkingen met stapeltjes (vaste) zeep.

I guess I stink?

14 likes

Dapper!

1 like

Het zal vast planten zijn maar door ā€œplatenā€ zag ik even voor me dat je zo in het midden van je woonkamer zit met allemaal lp’s om je heen waar je op moest passen

20 likes