Maandag!
Ik nam laatst de bus naar werk (vitaal beroep), het was heel vroeg dus ik was de enige. Ik stapte in en de chauffeur keek me heel raar aan maar ik dacht met mijn slaperige hoofd, ja dat zal wel zijn omdat ik de enige gek ben die op dit tijdstip deze bus pakt. Pas na 5 minuten besefte ik me dat ik mijn mondkapje was vergeten op te zetten gelukkig maar dat er verder niemand in de bus zat die ik potentieel zou kunnen besmetten haha
Ooh brand? Hier was bijna alles leeg idd door een âincident in het distributiecentrumâ
Ja er stond een vrachtwagen in de fik en daarna het gebouw!
https://www.bd.nl/tilburg-e-o/120-winkels-albert-heijn-krijgen-minder-versproducten-na-vrachtwagenbrand-bij-distributiecentrum-tilburg~a3b7e215/
Het vooruitzicht om familie op te zoeken tijdens de feestdagen ziet er niet goed uit, maar ik wilde vooral terug om mijn kat te zien en knuffelenâŠbest erg. Maar met mensen kan ik gewoon Skypen en bellen. Hij herkent me helemaal niet via scherm
Kunnen wij iets doen om het leuker te maken?
Mijn werk ging vandaag goed, ik zat echt in een lekkere flow!! Zo chill, ik heb nog nooit zoveel nieuwe donateurs geworven op één avond
Nou hier ook ineens! Terwijl het naar mijn idee de afgelopen jaren juist rustiger was. En ik ben doodsbang voor vuurwerk dus top dat dat nu al begint. Wil die shit echt afgeschaft + strenge straffen voor het wel afsteken. Maar dat zal wel nooit gebeuren.
Ik heb zoân overprikkelde dag gehad met veel geregel maar nu heb ik al wat wijn op en gaat het wel weer
Lekker! Hoeveel en wat is jullie minimum target?
Ik heb een afwas van een UUR gedaan. Ik leek wel een afwasmachine & ik pakte gelijk ook even de pannen uit de kast mee en alles opgepoetst.
Als ik een hele dag de deur niet ben uit geweest en ook niemand heb gesproken ben ik âs avonds (dus nu) er zo bewust van dat ik eigenlijk een hele dag stil ben geweest. Goed verhaal
Mijn opa is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Had van de week een ingreep gehad waarbij hij een nachtje moest blijven. Was allemaal goed gegaan maar nu dus wat minder, bloedplassen etc. Ik hoop zo dat hij morgen weer naar huis kan. Vind het helemaal niets dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Ben zo bang dat hij iets van corona krijgt.
Ik heb de laatste tijd een paar telefonische afspraken gehad waar ik redelijk veel moest praten en dan heb ik na afloop gewoon last van mn keel?? Alsof ik niet meer gewend ben om te praten in deze treurige thuiszit tijden haha
oooh er was ook zoân goeie lucky tv van gemaakt, kan hem alleen niet meer vinden dus dooie mus
Eigenlijk 6 maar we doen minimaal 4, ik had 7!
Ohh, bij ons was het ook minimaal 4, maar dst is al zoveel jaar geleden. Ik vraag me af hoe dat nu is. Maar goed hoor!
Ik mag een keer make-up op mijn vriend smeren, hij kwam er zelf mee. Wow.
Ik blies vanmiddag per ongeluk een bel met mijn kauwgom terwijl ik een mondkapje op had. Heel slecht idee.
Ik heb net dik een kwartier geprobeerd mijn lens uit mijn oog te halen om daarna tot de conclusie te komen dat er geen lens in zat.
Blijkbaar is hij vanochtend niet goed ingegaan en vond ik hem net op de grond terug