Lees net dat Sander S. en Jaap Jake? Reesema met hun podcast 300k jaarlijks verdienen! 150k pp whut
Had nooit bedacht dat daar zoveel geld in zit, geen idee of die podcast bovengemiddeld populair is tov die van Kaj Gorgels en Monica
Lees net dat Sander S. en Jaap Jake? Reesema met hun podcast 300k jaarlijks verdienen! 150k pp whut
Had nooit bedacht dat daar zoveel geld in zit, geen idee of die podcast bovengemiddeld populair is tov die van Kaj Gorgels en Monica
Wie wil met mij een podcast opnemen???
Ja, gaf hij aan in the big 5! Volgens Spotify is het de populairste podcast in nl, dus denk dat de rest niet zoveel verdient
Sinds corona hebben we echt nieuwe vaste prik weekend buddies gevonden in de buren, zo fijn. We sparen allemaal het dagelijkse bezoekje van 2 mensen op in het weekend, vanavond was het taco’s eten, vreselijke drankspelletjes en karaoke. Heb de buitenwereld daardoor nog niet gemist en het doet me zoveel goed. En ze hebben nog een puppy ook, dubbel win!
Nu ben ik aangeschoten en schor.
Ik ben al een slechte slaper en laatste tijd heb ik ook steeds dromen waarin ik boos ben en hardop scheld op mensen (mijn vriend vertelt dan wat ik heb gezegd en het is best beschamend). Wil rusten in mijn slaap, me niet daar ook nog eens opwinden. Benieuwd wat as nacht brengt.
Ik kan niet slapen dus ging effe de keuken opruimen. Vriezer uitzoeken je kent het.
Ben nu in het keukenkastje beland.
Ik dacht schijnbaar dat mijn vaatwasblokjes en zout opwas. En ook handzeep want ik kom een mega voorraad tegen.
Edit: en afwasmiddel. Hallo 3 open en 1 nieuwe.
Mijn kitten mag niet in mn slaapkamer maar ik ben dronken en heb liefdesverdriet dus wil nu zo graag mn deur open zetten
Zo van als je wilt mag je bij me
Zo niet ook goed
Doe gwn
Jaloeeers. Ik zit te wachten tot ik kan vertrekken naar de sportschool
Ik ga zo hardlopen
Is het wel echt lekker voor denk ik! Lekker fris!
Mijn wekker ging al vanaf 7.15u (snoozend) om richting familie te gaan. Uiteindelijk gaat het niet door (want toch kans op regen en we waren toch een beetje moe) dus lig ik klaar wakker in bed op zondag ochtend. Had gewoon lekker door kunnen slapen
Heuj zaterdag een testrit op een mega mooie e-bike
Omg ik moet echt stoppen met het lezen van die Viva relatielprobleem verhalen op de tijdlijn van FB. Heb gedroomd dat mijn vriend zwaar vreemdging door zijn seksverslaving? En ik janken niet normaal.
Ja of van KEK mama lolll
Precies haha.
En blijkbaar ook van Vriendin, die ik net alweer heb gelezen. Hou van drama, maar niet bij mij aub.
Ik ga toevallig meedoen aan zo een onderzoek. Ik zou eigenlijk op vakantie gaan maar die is geannuleerd. Maar ik kon mijn vakantie op werk niet meer intrekken, dus ipv een weekje thuis te zitten, maak ik mezelf nog eens nuttig. Vind het wel heel spannend
Pffff die cliffhanger bij Drag Race Holland ben zo teleurgesteld dat ik nu nog een week moet wachten.
Het ging echt prut (waarschijnlijk omdat slapen rot ging omdat de buren opeens een feest hadden met veel gegil tot 01.30??), heel mijn (afstand)doel niet gehaald, maar he ben wel geweest.
Ik had al gelezen over die uitgebrande vrachtwagen bij het distributiecentrum van de AH in Tilburg, maar ik was dat even vergeten. Toen ik net de appie binnenstapte met mijn slaaphoofd schrok ik dan ook even van de lege schappen, de winkel leek wel geplunderd haha. Was even bang dat mensen weer waren gaan hamsteren