Wat je even kwijt wil #43

Ik deed dat als ik een periode weinig college had. En het is niet allemaal 20 dagen gelukkig!

1 like

:raised_hands: sociale introvert :raised_hands:

Doet me weer denken aan toen ik een tijdje terug op een paar uur na werkeloos thuis zat, en me depressief voelde maar de levenslust weer terugkreeg telkens als ik achter de kassa bij m’n verder vrij matige bijbaantje ging zitten haha

5 likes

:cry: Toen ik net in mijn eentje naar Duitsland was verhuisd en hele dagen alleen zat te schrijven voor mijn werk werd ik zo’n figuur dat bij de lokale supermarkt net iets te lang met de caissières en de mensen in de rij ging praten (in mijn slechte Duits) omdat het mijn enige aanspraak van de dag was hahahaha.

6 likes

Lidl heeft deze week ook heel veel houten speelgoed, misschien kan je daar ook eens kijken?
Ik heb knikkerbanen, theeset, winkeltje, loopfiets, kerststal ook en nog veel andere dingen zien liggen

1 like

Ik zou toen dolgelukkig met jou als klant zijn geweest!!!

1 like

Nou uit bed dan maar

Er staan tijdelijk schapen vlak achter mijn huis en ik dacht eerst ah lief cute aaah :heart: maar vanochtend hebben ze mij wakker gemekkerd en nu vind ik ze stom. :angry:

Ze staan daar tijdelijk omdat ze het gras enz kort eten, ze worden iedere week een stukje verplaatst.

4 likes

Ik had mijn ex net overal op insta geblokt en ons gesprek in whatsapp gearchiveerd omdat ik er wel klaar mee was hem ‘overal’ tegen te komen. Appt hij me net of hij zo langs mag komen omdat hij de hond graag wilt zien :roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Er komt er daarna nog eentje!!

2 likes

Ik heb dus tegenwoordig Netflix, Disney en Prime en nu heb ik continue keuzestress en kijk ik maar niks. :unamused::rofl:

5 likes

Vanwege corona heb je dat liever niet :smile2:

1 like

Haha ja dat excuses heb ik inderdaad even overwogen :rofl: maar hij heeft hem juist door corona ook heel weinig gezien dit jaar dus vond ik beetje sneu.
Nja eindstand hij komt zo dus langs. Hij vond het ook leuk om mij weer te zien en te spreken :joy: primaaaa

1 like

Is Prime een aanrader?

Ben ik al de hele dag aan het inloggen om te kijken of mn uitslag van mn corona test er al is? Oh jazeker.

Terwijl ik ook wel weet dat ze me eerst een mailtje gaan sturen

1 like

Ja weet niet zo goed eigenlijk, er staan wel wat goeie series enz op maar ik vind het geen heel groot aanbod van wat ik tot nu toe heb gezien maar ik hou het wel nog even want het is wel cheap enz. Ik heb wel alle Jurassic Park films vorig weekend weer gezien en dat vond ik wel leuk en Harry Potter staat erop.

(Gelukkig hoef ik voor Disney niet te betalen)

1 like

Ik vind het voor 2,99 dikke prima. Heb the nanny, house, downton abbey al gekeken en nu bezig met supernatural. Staan ook wel wat goede films op! En je kunt het zo opzeggen als je uitgekeken bent.

This is us staat er ook op: aanrader!

1 like

Zojuist een nieuw soort schaamte en stress ontdekt: vergat mijn mondkapje toen ik naar de supermarkt ging. Alsof je naakt door de winkel loopt :woozy_face:

19 likes

Ik had dat precies ook. Ik wisselde van tas en toen was ik nakend in de supermarkt.

1 like

Haha bij mij was een taswissel ook de oorzaak inderdaad :joy:

1 like

Ik zit thuis met een barman die zijn energie niet kwijt kan, dus ik heb vanmorgen koffie op bed en ontbijt gekregen, de ramen zijn gelapt (legit voor het eerst in 2 jaar), het huis is opgeruimd incl. dingen naar de opslagbox gebracht, en hij staat nu zelfgemaakt deeg te kneden om een fucking tarte tatin te maken. Ondertussen heb ik in dezelfde tijd: een legging en trui aangetrokken (‘aangekleed’), de krant half gelezen en onder lichte dwang de berg kleding op de stoel in de slaapkamer uitgezocht voor ‘de 30 graden was’ die mijn vriend ging doen. Deze guy has no chill hoor.

72 likes