Wat je even kwijt wil #43

Jaloeeers. Ik zit te wachten tot ik kan vertrekken naar de sportschool :sob:

3 likes

:star_struck:Ik ga zo hardlopen

11 likes

Is het wel echt lekker voor denk ik! Lekker fris!

2 likes

Mijn wekker ging al vanaf 7.15u (snoozend) om richting familie te gaan. Uiteindelijk gaat het niet door (want toch kans op regen en we waren toch een beetje moe) dus lig ik klaar wakker in bed op zondag ochtend. Had gewoon lekker door kunnen slapen :cry:

1 like

Heuj zaterdag een testrit op een mega mooie e-bike

5 likes

Omg ik moet echt stoppen met het lezen van die Viva relatielprobleem verhalen op de tijdlijn van FB. Heb gedroomd dat mijn vriend zwaar vreemdging door zijn seksverslaving? En ik janken niet normaal.

Ja of van KEK mama lolll

Precies haha.

En blijkbaar ook van Vriendin, die ik net alweer heb gelezen. Hou van drama, maar niet bij mij aub.

Ik ga toevallig meedoen aan zo een onderzoek. Ik zou eigenlijk op vakantie gaan maar die is geannuleerd. Maar ik kon mijn vakantie op werk niet meer intrekken, dus ipv een weekje thuis te zitten, maak ik mezelf nog eens nuttig. Vind het wel heel spannend

2 likes

Pffff die cliffhanger bij Drag Race Holland :sob::sob::sob::sob: ben zo teleurgesteld dat ik nu nog een week moet wachten.

Het ging echt prut (waarschijnlijk omdat slapen rot ging omdat de buren opeens een feest hadden met veel gegil tot 01.30??), heel mijn (afstand)doel niet gehaald, maar he ben wel geweest. :upside_down_face:

Ik had al gelezen over die uitgebrande vrachtwagen bij het distributiecentrum van de AH in Tilburg, maar ik was dat even vergeten. Toen ik net de appie binnenstapte met mijn slaaphoofd schrok ik dan ook even van de lege schappen, de winkel leek wel geplunderd haha. Was even bang dat mensen weer waren gaan hamsteren :rage:

2 likes

Misschien dat jullie allemaal een liedje kunnen zingen? :grin:

1 like

Welke cliffhanger?

Ohh is dat nog steeds? Had eigenlijk gehoopt dat de AH vandaag wel weer gevuld zo zijn haha.
Er hingen donderdag ook van die A4tjes waarop stond: door een incident in het distributiecentrum kunnen de schappen leger zijn dan u van ons gewend bent. Maar ze waren niet leger, ze waren helemaal leeg. Er lag alleen nog witlof haha

He vervelend. Maar ook die prut kilometers tellen mee he. Gaat volgende keer vast weer beter!

1 like

Ja hier (Antwerpen) wel nog steeds! Met name de versafdeling en de zuivel, maar schijnbaar was het wel het streven dat het vandaag weer aangevuld zou worden. Nu sluit de AH hier op zondag al om 11:45, dus het is waarschijnlijk vandaag gewoon niet meer gelukt hier

1 like

Omg man ik heb zo’n mega onderhuidse ontsteking :weary: heb al 2 nachten benzylperoxide erop gedaan maar hij blijft pijnlijk
Whyyyy

Maargoed

Ga zo lekker weer varen in m’n boot :laughing: zin in

1 like

:eek:

5 likes

Bah dan moet ik misschien toch naar de geelzwarte hel, de Jumbo :sweat_smile: