Wat je even kwijt wil #43

Haha ik wilde net zeggen mag ik 'm lenen, ik heb echt 0 energie voor niks

Is niet handig ivm corona he

Met ondertiteling? :innocent:

1 like

Heeft ie een vrijgezelle broer met deze zelfde opruim en poetsgenen? :smirk:

3 likes

Ik wil wel ruilen hoor, mijn vriend komt een keer tegen avond eten uit bed en na het eten gaat hij weer terug.

Zaterdag, side hussle dag! Strakke planning, na de zaterdagkrant meteen door met de boekhouding van mā€™n Filipijnse vriendin met schoonheidssalon (bijzonder fijn barterdealtje!), daarna huiswerk en les voorbereiden voor mā€™n conversatieklasje NT2 en tot slot beginnen aan een groot borduurwerk in opdracht.
Weekend? Donā€™t know her.

8 likes

Holy moly het is zo druk overalā€¦ Op straat, op de weg, in de kringloopwinkel, bij de bouwmarkten, bij de lokale broodjeszaak een rij tot buiten om de hoek, bij de McDrive een rij tot ver op de parkeerplaats :confused: Snel maar gedaan wat we moesten doen en weer naar huis gegaan

1 like

Moet nog zoveel doen van mezelfā€¦ de was, boodschappen, koken, schoonmaken. Maar zit op de bank televisie te kijken en te internetten. :no_mouth: Geen zin om op te staan.

2 likes

Ik heb het net afgekapt met de jongen met wie ik de afgelopen maanden aan het daten was. Een beetje sip maar ben zoo blij dat het nu klaar is en dat hij er ook wel hetzelfde in stond

10 likes

Yes! Wel kut NL maarja, dat is bij Netflix ook :rofl:

1 like

Mijn laatste kledingstukken die ik dit jaar wilde zijn binnengekomen, ben zo blij :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

3 likes

Inkoppertje dit hoor, maar dit heb je toch alleen kunnen zien door zelf ook op al die plekken aanwezig te zijn?

7 likes

Ja dat lijkt me logisch, daarom ook snel maar weer naar huis gegaan zonder ergens lunch te halen

1 like

Heeft ie gisteren ook twee voor twaalf gekeken? (vanwege de tarte tatin hahaha)

1 like

Ja!!! Hahahahahaha

Het gaat er niet zo goed mee trouwens, er wordt nu voor de 3e keer onder luid gemopper een poging tot karamel gedaan :joy:

1 like

Toch maar voor de tiramisu gaan dan!

2 likes

Na mijn bezoek aan de pluktuin heb ik 2 keer per week een tarte tatin gemaakt, volgens dit recept. Altijd succes! Misschien helpt het je bakker!

Met kanttekening:
Gebruik een gietijzeren pan, echt top voor de caramel ook.
Laat minstens 20 minuten rusten voordat je hem stort.

1 like

Ik kreeg deze week van twee mensen een cadeau omdat ik op hun planten* had gepast voor een tijdje.

Beide zijn cadeauverpakkkingen met stapeltjes (vaste) zeep.

I guess I stink?

14 likes

Dapper!

1 like

Het zal vast planten zijn maar door ā€œplatenā€ zag ik even voor me dat je zo in het midden van je woonkamer zit met allemaal lpā€™s om je heen waar je op moest passen

20 likes