Oja tuurlijk. Gevalletje lekker over nagedacht pik. Sorry.
Mijn telefoon staat al sinds gistermiddag op 1% batterij en hij is nog steeds niet uitgevallen
En ophalen met iemand anders die je goed kent? Die beetje kan inschatten of hij wel of niet goed rijdt. Ik zou het ook zonde vinden als je droomauto straks weg is omdat het nu druk is met rijlessen (en dat is het volgens mij).
Ja precies, dinsdag weer.
Kan je niet gewoon bluffen bij de garage nee niet doen!!
Er komt een (goede) vriendin waarschijnlijk vanaf januari bij mij in het gebouw wonen en dat vind ik echt heftig ik woonde hier zo lekker in mn eentje, ken niemand uit dit gebouw en al mijn vrienden wonen lekker ver weg van mij zodat niemand random langskomt. Straks wil ze de hele tijd chillen
hahahah echt iets om je nu al druk om te maken, wat een kutvriendin ben ik toch ook
Ik wil the trials of Gabriel Fernandez kijken maar ik durf gewoon niet.
Heb jij een Nokia 3310?
Oh dat lijkt mij ook heel kut hoor, maar misschien heeft ze zelf ook niet de behoefte om ineens veel samen te chillen.
Nee zal uiteindelijk vast wel meevallen en zij kent mij natuurlijk ook al langer dan vandaag en kan ook gewoon m’n grenzen aangeven of course. Maar toch even wennen aan het idee
Heb bij de kringloop een paarse velour joggingbroek gescoord voor 2 euro!! Naast dat ik die 00s vibes leuk vind zit hij echt lekker en zo zacht. Ideaal voor thuis (waar ik 90% van de tijd ben)
Dit maakt me echt even blij haha
Mijn vader krijgt eind december een auto van de zaak en nu mag ik zijn huidige gratis hebben na kerst, moet alleen wel zelf verzekering enz betalen. Hmm ik riep altijd dat ik het niet wil enz want niet nodig en kost geld maar het is toch ook wel erg verleidelijk dit aanbod. Inmiddels heb ik ook al een aantal jaar niet meer gereden maar merk wel dat ik toch wel regelmatig bij vrienden loop te zeuren om vervoer.
Trauma’s
Loves it!
Een goeie vriend is onder mij gaan wonen in de flat en ik zie hem echt 1x per maand max ofzo, valt echt tegen (of mee) hoe vaak je elkaar ziet haha!
Waarmee is Philadelphia truffel lekker?
Met een lepel
nee bah
Paprika