Wat je even kwijt wil #43

Haha de meeste winkels zijn hier op zondag niet eens open

1 like

O hopelijk is het morgen weer aangevuld dan, anders maar een dagje later booddchappen doen.

Het is koud.
Voor zover mijn nuttige bijdrage van vandaag

Edit: fuck mijn werk.
Echt mijn nuttigste bijdrage vandaag

4 likes

shit ik kan geen dubbele like geven.

Heb het weer zo koud, paarse nagels en koude neus, dat ik de verwarming aangezet. Gaat een dure winter worden dit jaar…

1 like

Geeft niks.

Ik ga hem denk ook aansoen als ik thuis ben. Heb het koud en ben net naast geregend :frowning:

Eerst maar eens een collega bellen

1 like

Of de coop!

Dat de vader van Mamaqueen op het podium stond, dat wilde ik meteen zien! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik wilde vorige seizoenen kijken van over mijn lijk maar ik dacht gatver nee geen Patrick lodiers (of hoe die ook heet) maar hij valt me reuze mee.

En het is zover, de watermeloenen van de Turkse supermarkt zijn niet meer lekker zoet.

Ik mag heel de dag in bed blijven liggen terwijl ik van eten wordt voorzien :smiling_face_with_three_hearts:. Fijn leven

13 likes

Ik geniet ook zo van de FB groep van ‘mijn’ complex. Echt om te gieren. Laatst had iemand vanaf het gezamenlijke terras (daar grenzen appartementen en studio’s aan) een courgette bij iemand naar binnen gegooid. Ja echt heel aso maar ik moest stiekem heel hard lachen :frowning_face: (gelukkig niet tegen iemands hoofd gekomen etc.)

36 likes

Je kan er nu weer voor sparen. Even 600 euro uitgeven en dan nog 40 oid bijleggen. Kost niks joh

1 like

Je kan hem toch ook kopen en dan lessen als ze tijd hebben? Zal geen maanden duren en heb je geen stress dat ie weg is.

1 like

Oja tuurlijk. Gevalletje lekker over nagedacht pik. Sorry.

1 like

Mijn telefoon staat al sinds gistermiddag op 1% batterij en hij is nog steeds niet uitgevallen :cool:

25 likes

En ophalen met iemand anders die je goed kent? Die beetje kan inschatten of hij wel of niet goed rijdt. Ik zou het ook zonde vinden als je droomauto straks weg is omdat het nu druk is met rijlessen (en dat is het volgens mij).

1 like

Ja precies, dinsdag weer.

1 like

Kan je niet gewoon bluffen bij de garage :joy::joy: nee niet doen!!

1 like

Er komt een (goede) vriendin waarschijnlijk vanaf januari bij mij in het gebouw wonen en dat vind ik echt heftig :eek: ik woonde hier zo lekker in mn eentje, ken niemand uit dit gebouw en al mijn vrienden wonen lekker ver weg van mij zodat niemand random langskomt. Straks wil ze de hele tijd chillen :cold_sweat: hahahah echt iets om je nu al druk om te maken, wat een kutvriendin ben ik toch ook

34 likes

Ik wil the trials of Gabriel Fernandez kijken maar ik durf gewoon niet.

Heb jij een Nokia 3310?

1 like