Dit is wel echt Nederlandse cultuur
het leek me oprecht lekker plus ik was ook blij omdat het binnen mijn koolhydraten macro past
Ik woon sinds een paar maanden alleen in een appartementje in een stad waar ik nog niet echt vrienden heb. In de coronaperiode is dat soms best eenzaam en mān vader merkt dat wel aan me dus belt regelmatig en vanavond dus ook weer. Betrapte mezelf er op dat ik geĆÆrriteerd was dat ie belde want wil even een avondje lekker zwelgen in zelfmedelijden met dramatische muziek, kaarsjes en chocolade.
Hahaha ik dacht al dat je die aan het maken was, zag r echt mega lekker uit
Wellicht overbodig (hoop ik) maar kijk alsjeblieft uit met blowen en autorijden (thc die veel langer in je bloed blijft dan de meeste mensen denken)
Dag 1 van mān vakantie en verveel me al de pleures. En voel me eenzaam. .
Schiermonnikoog, ons laatste dappere bastion is gevallen.
Rip
Ik heb net voor het eerst aan mijn vriend (en mezelf) toegegeven dat ik me door alle coronamaatregelen ontzettend eenzaam voel als ik alleen thuis in mijn appartement ben. Voel me echt kut nu, wil alleen maar janken en zwelgen in zelfmedelijden op dit moment.
Ik heb zo een pijn aan mijn kaak door het trekken van mān kiezen. Iemand tips behalve ibuprofen?
Ik heb vandaag Hamilton gezien en nu moet ik mijn āik haat musicalsā standpunt helaas toch herzien.
Was echt Fucking Nice
Omdat het een serie is, het is trouwens gebaseerd op een waargebeurd verhaal/crimineel.
Ja hij was wel veruit de slechtste zanger en acteur idd. Wel cringe als je dan jezelf de hoofdrol geeft, maar vond m niet afschuwelijk, maar wel compleet onaantrekkelijk.
Maar ik ging veeeeeel slechter op koning George die enorme spetters aan het kwijlen was elke keer als ie zong, hing aan ān lippen ook nog en zo in zān mondhoeken.
Mān fave was Lafeyette/Jefferson!! Maar vond Washington, Mulligan en Aaron Burr ook super goed. Ging ook kapot om die Total useless 3e Schuyler sister (IM PEGGY).
Maar al met al die liedjes en dansjes
Ik heb de zondagavondblues. Net een kinder suprise ei gegeten, dat hielp wel wat.
Een warmtepacking tegen je wang aan?
Ik heb echt een kut dag. De zoveelste weekend dat me verveel. Klote Corona. Echt alles is een herhaling. Koken, vaatwasser inruimen en weer uitruimen blablablabla. Zeik modus uit.
Ibuprofen en paracetamol door elkaar nemen, versterkt elkaars effect.
Koelen voor verlichting, ik deed soms ijsblokjes in mān mond. Als je een bad hebt in bad gaan (maar ik geloof dat in bad gaan de oplossing is voor alle problemen in de wereld).
Ik had echt lekker gekookt maar zit veeel te vol nu, mijn god, echt kersttaferelen.
Dat wist ik helemaal niet! Vond dat heel leuk om te kijken, ga het nu wel weer volgen
Heb inderdaad ook een icepack op Mn gezicht maar heb er maar 1 dus die moet af en toe terug de vriezer in haha
Ohhh en had ik maar een bad! Zou ik zó graag weer willen!