Wat je even kwijt wil #43

Ik wil dit zo graag proberen maar elke keer durf ik niet en dan tijdens menstruatie denk ik er pas weer aan
Welke heb jij?

1 like

Is het ineens weer een ding om knalvuurwerk af te steken? De afgelopen week is het echt vaak raak. Midden in de nacht echt keiharde vuurwerkbommen (gewoon doordeweeks ook) en bijna elke avond wel een paar lichtere knallen.

Ik heb die van kruidvat eigen merk. De reviews waren wel prima en ik wilde eerst een goedkope uitproberen om te kijken of het uberhaupt lukt voordat ik evt een ‘betere’ aanschaf. Maar voorlopig lijkt deze me prima!

2 likes

Onder de douche eruit halen, is echt fijn en al helemaal de eerste keer.

Ugh ik vind het zo zo zo jammer dat ik mijn lievelingsbaan kwijt ben door de crisis. Het was zo leuk, echt altijd feest en nu ben ik dat contract kwijt en is die tent ook nog dicht de komende tijd. Vond de nachten altijd het leukst en dat gaat sowieso echt lang niet gebeuren :disappointed_relieved: echt gewoon dikke kutzooi

@thee @Superheroes bedankt voor de tips! Ik ben benieuwd hoe het gaat haha

1 like

Ah heerlijk, LuckyTV is er weer. heb in een deuk gelegen.

8 likes

Mijn fomo heeft een nieuw dieptepunt bereikt dus ik ga voor de tweede keer op rij lekker vroeg slapen. Dit gaat ook de meest treurige verjaardag in jaren worden.

Vorige week een stukje gekeken (keep your enemies close) :joy: het is net zo interessant als het klinkt.

3 likes

Dat je denkt dat je een avondje voor jezelf hebt en je vriend ineens appt dat hij toch thuis komt :sob::sob:

Oh ik snap je zo goed! Intens toe aan dat het huis even van mij is? Ook al zou ik dan exact hetzelfde doen als nu gok ik :joy:

Was het vandaag? Of morgen??

Maandag!

Ik nam laatst de bus naar werk (vitaal beroep), het was heel vroeg dus ik was de enige. Ik stapte in en de chauffeur keek me heel raar aan maar ik dacht met mijn slaperige hoofd, ja dat zal wel zijn omdat ik de enige gek ben die op dit tijdstip deze bus pakt. Pas na 5 minuten besefte ik me dat ik mijn mondkapje was vergeten op te zetten :confused: gelukkig maar dat er verder niemand in de bus zat die ik potentieel zou kunnen besmetten haha

2 likes

Ooh brand? Hier was bijna alles leeg idd door een ‘incident in het distributiecentrum’

1 like

Ja zei mn zusje!

1 like

Ja er stond een vrachtwagen in de fik en daarna het gebouw!
https://www.bd.nl/tilburg-e-o/120-winkels-albert-heijn-krijgen-minder-versproducten-na-vrachtwagenbrand-bij-distributiecentrum-tilburg~a3b7e215/

1 like

Het vooruitzicht om familie op te zoeken tijdens de feestdagen ziet er niet goed uit, maar ik wilde vooral terug om mijn kat te zien en knuffelen…best erg. Maar met mensen kan ik gewoon Skypen en bellen. Hij herkent me helemaal niet via scherm :disappointed_relieved:

1 like

Kunnen wij iets doen om het leuker te maken?

1 like

Mijn werk ging vandaag goed, ik zat echt in een lekkere flow!! Zo chill, ik heb nog nooit zoveel nieuwe donateurs geworven op één avond

15 likes