Oh dat lijkt mij ook heel kut hoor, maar misschien heeft ze zelf ook niet de behoefte om ineens veel samen te chillen.
Nee zal uiteindelijk vast wel meevallen en zij kent mij natuurlijk ook al langer dan vandaag en kan ook gewoon m’n grenzen aangeven of course. Maar toch even wennen aan het idee
Heb bij de kringloop een paarse velour joggingbroek gescoord voor 2 euro!! Naast dat ik die 00s vibes leuk vind zit hij echt lekker en zo zacht. Ideaal voor thuis (waar ik 90% van de tijd ben)
Dit maakt me echt even blij haha
Mijn vader krijgt eind december een auto van de zaak en nu mag ik zijn huidige gratis hebben na kerst, moet alleen wel zelf verzekering enz betalen. Hmm ik riep altijd dat ik het niet wil enz want niet nodig en kost geld maar het is toch ook wel erg verleidelijk dit aanbod. Inmiddels heb ik ook al een aantal jaar niet meer gereden maar merk wel dat ik toch wel regelmatig bij vrienden loop te zeuren om vervoer.
Trauma’s
Loves it!
Een goeie vriend is onder mij gaan wonen in de flat en ik zie hem echt 1x per maand max ofzo, valt echt tegen (of mee) hoe vaak je elkaar ziet haha!
Waarmee is Philadelphia truffel lekker?
Met een lepel
nee bah
Paprika
Als saus door de pasta of op een broodje met rucola en gebakken champignons.
Ik kan het geld komende jaar sowieso wel missen en ik kan op boodschappen (en shag) weer aardig besparen omdat ik het in Duitsland kan doen net als tanken. Als iets kapot gaat wil mijn vader ook wel kijken en nieuwe banden over een tijdje koopt hij ook zegt hij. Ik kan treinabonnement in ieder geval ook weer opzeggen dan. Ik moet er de komende tijd maar even goed over nadenken!
Het is stiekem wel fijn dat ik dan ook bijv. in de zomer volgend jaar met de auto lekker weg kan met mijn vriend (of alleen mocht het zo lopen) en naja allemaal dat soort dingetjes haha. Hij heeft ook rijbewijs maar geen auto dus kan hij ook mooi rijden (als we op vakantie zouden gaan of weekendje weg).
Nettorama kan ook nog
Zou het doen. Het hebben van een auto is zo chill, zou echt niet meer zonder willen.
Ik word echt pissig van m’n chromecast met spotify. Eerst al constant pauzeren/afspelen waardoor muziek niet meer te luisteren was. Heb ik dat opgelost, bedenkt hij na een nummer steeds te stoppen met verder gaan. Maar nu verbindt hij überhaupt niet eens meer?! Hij doet steeds alsof, gaat wel naar het zwarte spotify scherm, en dan stopt hij ermee.
Zin om dat ding m’n raam uit te gooien.
En eigenlijk als ik minder zou blowen kan ik het 100% gewoon missen. Heb alleen dus niet het geld voor allemaal dingen die kapot gaan maar goed ik vertrouw beetje op hulp van mijn vader dan en als auto echt helemaal af is dan heb ik pech gehad, ding was toch gratis dus heb dan wel tijdje plezier gehad.
Hij doet hem trouwens niet gratis weg omdat hij af is ofzo, helemaal niet juist maar hij gunt het mij en heeft zoiets ja die paar honderd euro die ik krijg voor de auto lekker boeiend. Wel heel lief.
Haha ja, maar er was weer eten in de AH dus gelukkig allemaal niet nodig
Ohhh dit is ook een dagelijkse ergernis van mij met mijn nest speakers. Die meid van google krijgt me direct pisnijdig als ze zegt: er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw als je zover bent.
Als IK zover ben!? EXCUSE me bitch, als JIJ zover bent JA