Wat je even kwijt wil #43

Ik ben gelukkig niet bang voor vuurwerk maar ik schrik er toch elke keer van. Vooral als ze midden in de nacht ineens keihard afgaan. Vraag me af waarom het nu zo opvallend vroeg al is in het jaar, denk dat het vooral jongeren zijn hier in de stad die zich vervelen omdat de clubs dicht zijn. Eerder deze week was de politie al met een ontruiming bezig van jongeren die een feestje aan het geven waren midden in de stad. Zijn zeker vergeten dat er gewoon mensen boven de winkels wonen :woman_shrugging:t3:

1 like

Ohh ik ben gisteren begonnen en heb maar 1 aflevering gezien want vond het heel heftig. En ik ben echt wel wat gewend daarin, zoek meestal ook de meest disturbing details op van zaken maar dit is wel next level. Ga wel verder kijken maar 1 of 2 afleveringen per keer en daarna iets luchtigs :sweat_smile:

Een groepje kinderen schreeuwde tegen elkaar dat ze gingen racen tot aan die oude mevrouw.
Ze bedoelden mij
:cry:

Daarna wilden ze tegen mij racen en mooi niet dat ik ze heb laten winnen. Kut koters

83 likes

ik heb eten besteld om af te halen, is dat restaurant gewoon niet open? Heb het ook al betaald… echt klote, kostte best wat en nu moet ik maar hopen dat ik t terugkrijg

2 uur geleden stond mijn vader hier aan de deur. Ff kletsen, zegt ie wat eet je vanavond? Uh soep ofzo weet nog niet. Hij: ik wil eigenlijk wel zo’n broodje die ik vaker opheb bij jou, als jij die besteld en ophaald betaal ik.

Sgoed pap, gratis panini, verse jus en daarna nog een uur gewandeld. Voel me al meteen iets minder kut :heart_eyes:

53 likes

Thuisbezorgd berichtje sturen op twitter!

Wat een lieve paps heb jij toch <3 en wat fijn dat je er iets van opgeknapt bent :heart:

1 like

Ja echt hoor :heart_eyes:

1 like

Was dit wel via Th.? Dan is het feitelijk onmogelijk te bestellen, als de zaak gesloten is (als het goed is)

@Karl_Lagerfeld idd niet via thuisbezorgd maar toch bedankt voor je reactie!

Was via de site van het restaurant zelf en hun telefoon is een vast nummer dus daar schiet ik ook niets mee op :cry: wou nota bene mijn locals supporten

Aah rot, hopelijk wordt het morgen gewoon keurig opgelost. Wij hadden het ook een tijdje geleden en toen ook flink balen en geïrriteerd. Belde de eigenaar de volgende dag dat ie ziek was geworden en dat er iets mis was gegaan waardoor de website nog bestellingen aannam. Dus nu moest ie iedereen bellen en geld overmaken. Toen voelde ik me wel lullig.

Wat ik wil zeggen, je kent de reden niet en je mag best balen omdat je eten nu niet komt, maar zou verder proberen niet te geïrriteerd naar het restaurant te zijn

2 likes

Bij de jumbo bestelling een bak optimel yoghurt cadeau gehad (of was verkeerd bij de bestelling) ik blij er mee. is het niet te hachelen. bah. teleurstelling in een potje.

1 like

Dit is wel echt Nederlandse cultuur :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

het leek me oprecht lekker plus ik was ook blij omdat het binnen mijn koolhydraten macro past :sob:

1 like

Ik woon sinds een paar maanden alleen in een appartementje in een stad waar ik nog niet echt vrienden heb. In de coronaperiode is dat soms best eenzaam en m’n vader merkt dat wel aan me dus belt regelmatig en vanavond dus ook weer. Betrapte mezelf er op dat ik geïrriteerd was dat ie belde want wil even een avondje lekker zwelgen in zelfmedelijden met dramatische muziek, kaarsjes en chocolade.

4 likes

Nou de risotto van @Bunnyslippers en @George was super lekker. En easy

6 likes

Hahaha ik dacht al dat je die aan het maken was, zag r echt mega lekker uit

Wellicht overbodig (hoop ik) maar kijk alsjeblieft uit met blowen en autorijden (thc die veel langer in je bloed blijft dan de meeste mensen denken)

Dag 1 van m’n vakantie en verveel me al de pleures. En voel me eenzaam. :pleading_face:.

1 like

Schiermonnikoog, ons laatste dappere bastion is gevallen.

Rip

26 likes