Wat je even kwijt wil #43

Nou hier ook ineens! Terwijl het naar mijn idee de afgelopen jaren juist rustiger was. En ik ben doodsbang voor vuurwerk dus top dat dat nu al begint. Wil die shit echt afgeschaft + strenge straffen voor het wel afsteken. Maar dat zal wel nooit gebeuren.

1 like

Ik heb zo’n overprikkelde dag gehad met veel geregel maar nu heb ik al wat wijn op en gaat het wel weer :+1:

1 like

Lekker! Hoeveel en wat is jullie minimum target?

Ik heb een afwas van een UUR gedaan. Ik leek wel een afwasmachine & ik pakte gelijk ook even de pannen uit de kast mee en alles opgepoetst.

5 likes

Als ik een hele dag de deur niet ben uit geweest en ook niemand heb gesproken ben ik ‘s avonds (dus nu) er zo bewust van dat ik eigenlijk een hele dag stil ben geweest. Goed verhaal :joy:

6 likes

Mijn opa is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Had van de week een ingreep gehad waarbij hij een nachtje moest blijven. Was allemaal goed gegaan maar nu dus wat minder, bloedplassen etc. Ik hoop zo dat hij morgen weer naar huis kan. Vind het helemaal niets dat hij nu in het ziekenhuis ligt. Ben zo bang dat hij iets van corona krijgt.

1 like

Ik heb de laatste tijd een paar telefonische afspraken gehad waar ik redelijk veel moest praten en dan heb ik na afloop gewoon last van mn keel?? Alsof ik niet meer gewend ben om te praten in deze treurige thuiszit tijden haha

3 likes

oooh er was ook zo’n goeie lucky tv van gemaakt, kan hem alleen niet meer vinden dus dooie mus

Eigenlijk 6 maar we doen minimaal 4, ik had 7!

2 likes

Ohh, bij ons was het ook minimaal 4, maar dst is al zoveel jaar geleden. Ik vraag me af hoe dat nu is. Maar goed hoor!

Ik mag een keer make-up op mijn vriend smeren, hij kwam er zelf mee. Wow. :joy:

11 likes

Ik blies vanmiddag per ongeluk een bel met mijn kauwgom terwijl ik een mondkapje op had. Heel slecht idee.

48 likes

Ik heb net dik een kwartier geprobeerd mijn lens uit mijn oog te halen om daarna tot de conclusie te komen dat er geen lens in zat.

Blijkbaar is hij vanochtend niet goed ingegaan en vond ik hem net op de grond terug :+1:

25 likes

Lees net dat Sander S. en Jaap Jake? Reesema met hun podcast 300k jaarlijks verdienen! 150k pp whut

Had nooit bedacht dat daar zoveel geld in zit, geen idee of die podcast bovengemiddeld populair is tov die van Kaj Gorgels en Monica

Wie wil met mij een podcast opnemen???

5 likes

Ja, gaf hij aan in the big 5! Volgens Spotify is het de populairste podcast in nl, dus denk dat de rest niet zoveel verdient

Sinds corona hebben we echt nieuwe vaste prik weekend buddies gevonden in de buren, zo fijn. We sparen allemaal het dagelijkse bezoekje van 2 mensen op in het weekend, vanavond was het taco’s eten, vreselijke drankspelletjes en karaoke. Heb de buitenwereld daardoor nog niet gemist en het doet me zoveel goed. En ze hebben nog een puppy ook, dubbel win!
Nu ben ik aangeschoten en schor.

37 likes

Ik ben al een slechte slaper en laatste tijd heb ik ook steeds dromen waarin ik boos ben en hardop scheld op mensen (mijn vriend vertelt dan wat ik heb gezegd en het is best beschamend). Wil rusten in mijn slaap, me niet daar ook nog eens opwinden. Benieuwd wat as nacht brengt.

Ik kan niet slapen dus ging effe de keuken opruimen. Vriezer uitzoeken je kent het.
Ben nu in het keukenkastje beland.
Ik dacht schijnbaar dat mijn vaatwasblokjes en zout opwas. En ook handzeep want ik kom een mega voorraad tegen.

Edit: en afwasmiddel. Hallo 3 open en 1 nieuwe.

4 likes

Mijn kitten mag niet in mn slaapkamer maar ik ben dronken en heb liefdesverdriet dus wil nu zo graag mn deur open zetten

Zo van als je wilt mag je bij me
Zo niet ook goed

6 likes