Wat je even kwijt wil #43

Ik heb net voor het eerst aan mijn vriend (en mezelf) toegegeven dat ik me door alle coronamaatregelen ontzettend eenzaam voel als ik alleen thuis in mijn appartement ben. Voel me echt kut nu, wil alleen maar janken en zwelgen in zelfmedelijden op dit moment.

5 likes

Ik heb zo een pijn aan mijn kaak door het trekken van m’n kiezen. Iemand tips behalve ibuprofen?

Ik heb vandaag Hamilton gezien en nu moet ik mijn ‘ik haat musicals’ standpunt helaas toch herzien.

Was echt Fucking Nice

11 likes

Omdat het een serie is, het is trouwens gebaseerd op een waargebeurd verhaal/crimineel.

2 likes

Ja hij was wel veruit de slechtste zanger en acteur idd. Wel cringe als je dan jezelf de hoofdrol geeft, maar vond m niet afschuwelijk, maar wel compleet onaantrekkelijk.

Maar ik ging veeeeeel slechter op koning George die enorme spetters aan het kwijlen was elke keer als ie zong, hing aan ‘n lippen ook nog en zo in z’n mondhoeken.

M’n fave was Lafeyette/Jefferson!! Maar vond Washington, Mulligan en Aaron Burr ook super goed. Ging ook kapot om die Total useless 3e Schuyler sister (IM PEGGY).

Maar al met al die liedjes en dansjes :raised_hands:t3:

2 likes

Ik heb de zondagavondblues. Net een kinder suprise ei gegeten, dat hielp wel wat.

4 likes

Een warmtepacking tegen je wang aan?

Ik heb echt een kut dag. De zoveelste weekend dat me verveel. Klote Corona. Echt alles is een herhaling. Koken, vaatwasser inruimen en weer uitruimen blablablabla. Zeik modus uit.

2 likes

Ibuprofen en paracetamol door elkaar nemen, versterkt elkaars effect.

Koelen voor verlichting, ik deed soms ijsblokjes in m’n mond. Als je een bad hebt in bad gaan (maar ik geloof dat in bad gaan de oplossing is voor alle problemen in de wereld).

Ik had echt lekker gekookt maar zit veeel te vol nu, mijn god, echt kersttaferelen.

Dat wist ik helemaal niet! Vond dat heel leuk om te kijken, ga het nu wel weer volgen

Heb inderdaad ook een icepack op Mn gezicht maar heb er maar 1 dus die moet af en toe terug de vriezer in haha

Ohhh en had ik maar een bad! Zou ik zĂł graag weer willen!

1 like

Mijn latte machiato cupjes zijn op en ik heb nog wel gewone koffie maar zonder melk lust ik dat niet en natuurlijk heb ik ook geen melk. Echt irritant dat ik morgenvroeg dan voor ik ga werken eerst boodschappen moet doen want zonder koffie wil ik niet werken. :triumph:

Heb je het recept? Heb hier nu 5x over gelezen vandaag dus nu wil ik m ook maken

1 like

Limburgs haha

Edit: toch? Begin nu te twijfelen

1 like

Sorry maar hij is Limburgs en ons brabanders beledig je hier echt mee

20 likes

Is ‘t deze week wel goed? Vond dd afgelopen 2 weken maar mehh en kan nu nog niet kijken

1 like

Ik wilde al heel lang La La Land kijken en dat doe ik nu eindelijk. Love Emma Stone en normaal hou ik ook wel van dit soort films maar jezus wat een gruwelijke klotefilm is dit zeg. Hoe kan deze film zoveel oscarnominaties hebben gehad? Ik heb echt het gevoel dat ik iets mis ofzo

24 likes

Ik vond deze film ook echt heel kut

1 like

zo lubach heeft ook the social dillemma gekeken blijkbaar, erg originele aflevering

2 likes