Helemaal eens, deze boys kraken hem ook heerlijk af
Saaame, zoek ‘m ook!
Moneyyyyy
Hahah love dit!
wow, ik kijk nu nieuwsuur over ‘de grote drie’ (mulisch, reve, hermans) en reve heeft eens van mulisch gezegd dat ie m het concentratiekamp in wenst. Heftig!
Meeh ik ben sip geworden door ZML, zoveel idioten.
Wat is Undercover seizoen 2 intens kut.
Ik moest vandaag werken en om mezelf te motiveren/ belonen heb ik eerst een grote pumpkin spice latte bij de starbucks besteld en als avond eten sushi. En nu zit ik alsnog relaxt op de bank mijn to do lijst af te strepen (+ een nieuwe voor morgen maken) en voelt het door de extraatjes alsnog als een chille dag.
En de sushi was zoveel (was 2e gratis actie) dat ik voor morgen avond ook nog heb
Ik wil ook gewoon tot 5 u uitgaan en dan naar huis waggelen en onderweg nog een frietje eten ofzo
Echt spijt van alle avonden dat ik eerder naar huis ging
Ik voel me al heel de dag niet zo lekker maar weet niet waarom. Ik ben ook niet verkouden en geen hoofdpijn of keelpijn bijvoorbeeld. Maar ik voel me als een slappe vaatdoek. Net twee paracetamol genomen en nu slapen. Hopelijk voel ik mij morgen beter want er zijn al 2 collega’s die zich gaan laten testen op corona .
Maar ik voel wel echt een soort van druk want als ik ziek word is er niemand meer om het op te lossen
@blush @monkeyslut, ik heb dus screenshots gemaakt dus hierbij! Er moet uiteraard ook nog Risottorijst doorheen, witte wijn (na de tomaten), parmezaanse kaas op het laatst en @Bunnyslippers maakte hem af met een bolletje burrata. Ik vond 'm inderdaad ook heel lekker! En mega makkelijk.
Ik heb na Hamilton even gegoogled waar Daveed Diggs (Lafayette/Jefferson) nog meer in speelt en ben daarom nu de serie Snowpiercer aan het kijken. No regrets.
Morgen zou ik even naar de stad willen om wat kleding terug te brengen en iets te brengen bij iemand maar nu opeens besef ik me dat natuurlijk de horeca gesloten is en daarmee ook veel toiletten. Ik heb de laatste tijd problemen met mijn blaas en moet echt vaak naar de wc. En nu dus bang dat ik (bijna) nergens terecht kan dus ga ik maar niet denk ik…
Ja ik heb er alleen geen wijn in gedaan maar wel tabasco @Bunnyslippers waar koop jij die mini burrata? Vond zo’n hele bol voor mij alleen een beetje overdadig
Weet niet welke stad je bent maar volgens mij heeft de hema ook wc’s toch? En anders de bijenkorf of een ander wat groter warenhuis.
Wel vervelend, herken je probleem. Ik heb vandaag ook weer eens naast mn auto moeten plassen
Ik was vandaag naar de Van Gogh Immersive Experience
en het was zo slecht dat ik er gewoon boos om ben?
Ten eerste was het schandalig overboekt, we hadden een kaartje voor 18u en hebben tot 18u30 buiten (!) gestaan omdat “de restricties ivm covid strenger zijn geworden”. Uh dat was wéken geleden. De nieuwe restricties gaan pas morgen in en die werden absoluut niet nageleefd want het was nauwelijks mogelijk om anderhalve meter afstand te houden.
In de projectiezaal waren daarnaast maar 15 zitjes ofzo waardoor iedereen maar op de betonnen grond moest zitten?
De graphics leken net een Windows 95 game. Het was gewoon te belachelijk om immersive
te zijn.
En daar betaal je dan €18 voor lol.
Misschien had ik niet op een zondagavond zoveel moeten drinken. Kom gewoon niet in slaap en heb morgen belangrijke dingen te doen.
Ik kan weer eens niet slapen dus ben nu mijn huis aan het herinrichten
Jeetje, wat een hoop in één keer. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, woorden verzachten vast niet. Maar ik hoop dat je ondanks alles een beetje rust kan creëren in je hoofd
Ik heb voor het eerst sinds maart een bh aan