Ik wilde vd week bij Hema plassen en toen waren de wcs daar ook gesloten
In mijn stad zag iemand kansen en nu staan er ergens verrijdbare wc’s op een pleintje! Wie weet ook bij jou?
Bah voel me echt superverrot sinds gisterenavond, echt geen zin om ziek te zijn
Bij de Appie! https://www.ah.nl/producten/product/wi474824/zanetti-mini-burratine
Ligt bij mij in het verse kaasschap, niet bij de gewone mozzarella bollen. Bij de verse buitenlandse kaasjes.
Vind ze echt ideaal, zitten er 3 in.
Helaas lees ik dus dat veel Hema’s de toiletten heeft gesloten. Bijenkorf ga ik even bekijken!
Ik heb net mijn kleine kittie bij de dierenarts gebracht voor sterilisatie en nu ben ik zo sip omdat ik haar moest achterlaten en ze miauwde zo zielig
Ik heb mijn moeder al 2,5 maand niet gezien en vandaag komt ze naar mijn stad en gaan we samen wandelen!
Tijdje geleden dat ik dit heb gekeken haha maar volgens mij gaat het ongeveer zo:
Een stel Nederlands criminelen heeft een grote xtc-handel, en de Belgische politie is die op het spoor. De baas van de handel chillt vooral in zn woonwagen op een Belgische camping. Omdat de Belgische politie achter hem aan zit, maar de beste man Nederlands is, hebben ze een Nederlandse en Belgische undercover agent er op gezet omdat ze denken dat dat beter werkt. Oh en dit speelt zich allemaal af op het grensgebied Belgisch / Nederlands Limburg (en ook Brabant? Dat weet ik eigenlijk niet), daarom zit er een allegaartje aan talen en accenten door elkaar in.
Er zijn twee mensen in mijn flat voor een boilercheck en het is zo fuuuucking heftig. Kreunen en steunen, en dit hebben ze niet meegenomen en het is allemaal moeilijk en wat ik moet dan tekenen. Haaaaat dit want ik zal de rest van de dag gestresst zijn door hun
Ik heb zoooo veel zin om naar de kapper te gaan zaterdag!!! M’n highlights zijn echt mega uitgegroeid m’n haar lijkt wel bruin als ik 't vast draag
En zaterdag ga ik lekker full on Elsa blond zoals dit
Oeh wel foto delen dan!
Ik kom er na zondag met lubach van gister pas achter dat Tisjeboyjay blijkbaar niet JayJay Boske is haha ik krijg helemaal error van die idiote namen
ughhh heb echt 2 weken lang slechte dingen zitten vreten en nu heb ik weer sinds tijden zulke endometriose pijn, eigen schuld dikke bult
Ik voel me weer een beetje als aan het begin van de lockdown, ik voer vrij weinig uit en het boeit me allemaal niet zoveel. Werk nu al bijna 7 maanden volledig thuis dus het is niet dat er met de nieuwe maatregelen iets is veranderd.
Soms denk ik echt dat ik weinig doe op een dag, Maar nu is het nog geen 12:00 en heb ik al gesport gedoucht de badkamer opgeruimd en de was aangezet. Terwijl ik dus nu het gevoel heb dat ik echt niks heb gedaan
Wow dit zou genoeg activiteit zijn om mezelf de rest van de dag vrij te geven en netflix te kijken
Netflix youtube en videoland heb ik al uitgekeken voor mijn gevoel , wie weet blijf ik vandaag verder stil zitten
Ken je SortedFood op youtube? Dat is echt zoooo leuk. Ik zet dat altijd aan voor feelgood. Ik heb ook nog wel tips voor de wat duistere kant van youtube haha
Ik kreeg ook een error bij zn Limburgse accent haha