Wat je even kwijt wil #43

Npo start plus? Daar staan veel goede series op!
Eerste maand kost maar een cent geloof ik.

1 like

Ik heb toevallig net hun pokerface hot sauce challenge gekeken, leek me vooraf echt geen leuke video, maar kwam als autoplay na hun upload van gisteren. Did not disappoint, heb weer hardop gelachen.

Al blijft dit ook een parel: https://www.youtube.com/watch?v=BW1YOwD1ueo

2 likes

Iemand enig idee of de appie weer aan het bijvullen is of nog steeds lege schappen heeft?
Ik moet boodschappen doen voor vanavond,maar alle andere winkels liggen voor de appie op mijn route naar huis.
En aangezien ik van de appie hou wil ik eigenlijk daarheen haha.

Gisteren om 17.30u was mijn AH qua groenten nog steeds half leeg.
Anders even vragen via whatsapp misschien?

1 like

Ik ben vanochtend bij de AH geweest en hier waren ze wel weer wat aan het aanvullen! Er waren nog lege schappen maar ik denk dat driekwart wel weer gevuld was (en ze waren ook bezig met vullen).

1 like

thnx kom maar door met de duistere kant :stuck_out_tongue:

Wow vroeger was ik echt iemand die continu mijn mail refreshte als ik wachtte op een cijfer van een tentamen of zo, en nu ben ik hetzelfde aan het doen met de uitslag v/d coronatest :joy: ieder uur inloggen en checken haha pff.

Maakte de afspraak omdat ik verkouden was, maar die verkoudheid is nu voorbij, voel me topfit en heb vakantie maar zit dus opgesloten.

3 likes

Tijdens het water geven van mijn cactussen heb ik met mijn vingers tegen mijn mini harige cactus gezeten, nu zitten twee vingers onder mini haartjes die ik niet zie maar wel als een malle schuurt. alsof je 100 mini splinters in je hebt zitten.

edit zit nu met plakband over mijn vingers te gaan, in de hoop dat ik op die manier er vanaf kom. voel me een mislukte cactus mama.

Oke, Other peoples lives is een podcast over gekke gekke dingen. Ik luisterde er net eentje over iemand die relaties had met opblaasbare objecten. Daarnaast doet ‘who the bleep did I marry’ het ook goed, over mensen die erachter komen dat hun SO crimineel is, of geheim agent oid. Verder is het ook altijd leuk om dingen op te zoeken over en van sektes, maar misschien is dit mijn interesse alleen maar.

1 like

Dit kun je (deels) verhelpen met een stuk tape!

1 like

Bedankt, ik ga hier zeker eens doorheen :slight_smile: Nu ga ik maar eens naar buiten want anders zie ik geen dag licht en daarna ga ik het opzoeken !

1 like

Ik wil mijn Twitter weer eens gaan afstoffen om het actualiteiten en opinie mee te volgen (naast gewoon de krant enzo). Facebook en Instagram vind ik niet meer zo fijn daarvoor. Zitten er nog mensen op Twitter die tips hebben voor leuke of informatieve accounts? Zowel Nederlands als buitenlands/Engelstalig is prima! Geen complotgekkies haha maar ik denk dat dat wel goed zit op dit forum.

1 like

Ik heb vannacht zo ontzettend slecht geslapen, ik zou zo kunnen gaan liggen en uren doorslapen. Helaas pindakaas, nog 4 uurtjes werken.

Oo ja dat werkt al echt, zat al te hannesen met een stukje plakband.

Ja, idem. Ik heb al 3000 keer in m’n ongewenste mail gekeken ook :joy: (ik krijg het resultaat via mail). Mijn test is van vrijdag en ik zit al meer dan een week binnen, dus ik heb het ondertussen wel echt gehad met wachten. Ook een hele hoop mensen die me vragen of ik al resultaat heb. Néé :roll_eyes: :crazy_face:.

1 like

Misschien Daniël Verlaan? Is tech/internetjournalist, gaf bijvoorbeeld uitgebreide neutrale info over de corona app.

1 like

Omg huh zo lang?! :scream:
Ik verwacht de uitslag wel binnen 48 uur.
Ik zou ook een mail of smsje krijgen maar lees overal dat die soms later komen dan dat de uitslag online te vinden is (inloggen met DigiD).
Haha echt heel saai dit … heb je nog tips na deze week? :joy:

Ik vind het echt kut dat ik me na een dag intens happy voelen de dag erna me juist intens kut voel.

1 like

Ik heb tijdens mijn quarantaine heel Sherlock gekeken. Dat was leuk! Daarnaast heb ik via internet bij anderen bloemen laten bezorgen, ook veel lol mee gehad.
Ik heb ook gehaakt, en veel woordzoekers en cryptogrammen gemaakt. Ik heb ook veel gevideobeld, maar dat kan ik niet per se aanraden.
Misschien een soort challenge vinden voor jezelf? Iets waar je je in vast kunt bijten?

1 like

Mja, dit is Frankrijk, in een grote stad waar het echt niet goed gaat, dus ze hadden me al gewaarschuwd dat het labo overrompeld is. Het zou zeker 48 uur duren, mogelijks 72 uur.

Ik volg online les, dus heb wel veel te doen. Ik zou anders ook niet zó veel meer naar buiten gegaan zijn, maar het idee dat het niet mag, maakt het vervelend :joy:. En ik wil ook gewoon weten hoe de rest van de week eruit zal zien. Belangrijkste (en moeilijkste voor mij) is een normaal ritme houden, dus maak ik to-do-lijstjes en let ik er op dat ik op normale tijdstippen eet en slaap.