Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om Lubach van gisteren
Like voor de vakantie! Nu verder niks meer doen voor werk jij
Zaterdag stonden we bij mijn bijbaan met 7 man achter de toonbank… vond het best naar i.v.m corona. Er was ook gewoon 0 afstand
Wtf is emily in Paris serieus geschreven door de man die sex and the city gemaakt heeft?! Hoe dan?! Het zit niet eens in hetzelfde universum haha. ZEKER niet qua stijl en mode en alles.
Helemaal mee eens! SATC is mijn lievelingsserie OOIT. Heb de hele serie zeker 10 keer bekeken, ken alle outfits, quotes, haarstijlen, Heb 1 aflevering van Emily in Paris gekeken en niet verder gekeken, wat een belediging naar SATC.
Omg ik ook! Ik hou echt van SATC . Ik was serieus geschokt toen ik de naam ‘Darren Star’ in de credits zag. Ik snapte er echt helemaal niks van! Ik vond dit echt een 1 dimensionale kutserie haha, echt totaal niet zoals SATC.
Ja toch? Ik snap het ook niet! Leuk dat jij SATC ook zo geweldig vind!
Ja het gras is wat dat betreft altijd groener aan de overkant. Ik zou echt zo graag gewoon weer naar m’n werk toe willen, ben dat thuis werken helemaal beu. Zelfs banen die me normaal gesproken saai lijken (bijv. afwasser in het personeelsrestaurant) ben ik nu jaloers op omdat zij lekker naar hun werk mogen. Mijn werk is thuis te doen (daarom moet ik ook verplicht thuiswerken natuurlijk) maar is inhoudelijk hierdoor ook wel erg veranderd en een stuk minder leuk geworden. Aan de andere kant moet ik mezelf af en toe ook vermanend toespreken dat ik tenminste wel veilig thuis zit en hierdoor minder risico op besmetting loop en dat ik andere voordelen heb zoals geen reistijd.
Jaaa! haha ik zat toevallig gisteren nog allemaal filmpjes en ook een hele analyse van de mode in SATC te kijken! Misschien dat jij dat ook wel leuk vindt! Zeker in verband met Emily in Paris snap ik gewoon niet hoe het van dezelfde persoon komt, want de mode in SATC was echt super flawless vaak, afgezien van een paar weirde outfits haha. Maar wat die Emily allemaal draagt? Really? haha.
Ik moet wel zeggen dat ik vroeger Carrie helemaal idoliseerde, maar naarmate ik ouder werd ben ik echt veeel meer fan van Samantha en Miranda en vind ik Carrie soms echt super self-centred en irritant haha.
Kan me ook echt helemaal voorstellen dat dat na maanden niet meer leuk is! Ik ben juist in de zorg gaan werken omdat ik hiervoor een baan had waar ik ook altijd thuis werkte, en op een gegeven moment daar helemaal klaar mee was. Een afwisseling lijkt me wat dat betreft ideaal: dat je bijvoorbeeld een dag per week standaard thuis werkt.
Mijn jaloezie komt nu vooral ook even van hoe druk mijn werk momenteel is en ik ben nog in opleiding, dus moet ernaast ook studeren. En als ik thuis had gewerkt, had ik daar wat meer tijd voor gehad. Plus dat ik acht uur per dag een mondkapje ook gewoon echt kut vind werken (maar uiteraard wel belangrijk nu).
Zo’n zin om dit weer helemaal te gaan kijken. Heb al zeker 3 jaar geen aflevering gezien. Meteen een bestemming van m’n vrije tijd gevonden voor de komende weken - dank!!
Ik had net zoveel spanning dat het een meltdown kon worden en toen kwam mijn hond; trekt met poot aan mijn arm van ‘aai me’ dus aaien en aaien werd knuffelen en opeens was de spanning minder en was het kantelpunt weg? Echt die hond van mij
Ahh menn ik zit op werk anders had ik meegedaan, super leuk!
Haha nice! Ik zit er zelf ook over na te denken om het weer opnieuw te kijken. Enjoy!
Heb ik ook zeker begrip voor hoor! Het is meer dat het dus soms weleens goed is om de andere kant te lezen. Als ik dit van jou lees dan denk ik ook weer bij mezelf van zie je nou, naar je werk mogen lijkt nu zo leuk maar thuiswerken heeft ook echt wel voordelen.
Afgelopen zomer werkte ik 50% op kantoor en 50% thuis en dat vond ik echt ideaal, zou ook niet per se meer terug hoeven naar 100% op kantoor. Alleen m’n leven is nu gewoon zo eentonig ofzo, vind m’n werk veel minder leuk en verder heb ik eigenlijk geen reden om m’n huis uit te hoeven omdat alles stil ligt. Denk dat dat het vooral is: m’n werk is saai op deze manier en verder is er ook niet veel leuks te beleven (dat zou het saaie werk minder erg maken).
Waar kan ik who the bleep luisteren? Kan hem niet vinden op Spotify
Ahh, dit snapte ik eigenlijk juist wel. Had ook het idee dat dit het eerste uitje voor ze in maanden tijd was en ze noemden het ook echt uit eten gaan. Vond dat prima kunnen, trakteer die kinderen lekker!
Dat ze 1/3e van hun budget oproken, 9 katten, een konijn en een paar vissen hebben snap ik dan weer minder goed… En ik vraag me echt af waar al die schulden vandaan komen! Met 10 maanden je hypotheek niet betalen zit je daar toch lang niet aan? Of zou het allemaal dure meuk op afbetaling bij Wehkamp oid zijn (met 10% rente).
Ik vind dat hele thuiswerken ook gewoon ineens zo raar dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden (werk sinds maart ook zo goed als non stop thuis). In het begon vond ik het wel lekker, toen een periode heeeel kut, en nu denk ik: ach best chill eigenlijk. Maar eentonig is het inderdaad zeker.
Ja leuk, dank je! Ik vind Carrie nog steeds geweldig en zo moooooi toen in de serie dan. Ik wil haar zijn haha. Oh en ik ben #teamaiden
Waar kijken jullie de serie? (@KJuffie) Ik heb de shoeboxs, maar vind een dvd erin en eruit doen zeer veel moeite haha (doe het wel, maar als het makkelijker kan houd ik me aanbevolen).