Net gedaan voor de risotto!
Ik zou het doen! Hartstikke leuk.
âVelen van jullie vroegen me om vanaf nu al mijn tutorials in highlights te plaatsen. Doe even dumpje omhoogâ
Leuk!
Ah is leuk joh! zou alleen maar too much zijn als ze niet in verwachting was en nog geen kinderen had haha. Vindt ze waarschijnlijk alleen maar leuk!
Eigenlijk is het heel logisch. Die man is een Amerikaan, SATC speelt zich af in Amerika, dus hij weet waarschijnlijk hoe het er aan toegaat in de VS en daarom klopt het allemaal wel redelijk en is het ~relatable~ enzo. Emily in Paris speelt zich af in Parijs (duh), maar hij heeft als Amerikaan waarschijnlijk geen idee hoe het dagelijks leven daar echt is. Die serie is daardoor eigenlijk gewoon een vertaling van hoe de schrijver Parijs (of ~Europe~) ziet hahaha, wat ook wel klopt want het is echt stereotype âAmerican point of view.â
@Solee Gefeliciteeeeerd!! Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt!!
Ik heb vandaag de hele dag gedaan over één artikel lezen. Lang leve de universiteit
Hahaha mij viel vooral het telefoonhoesje van Giovanna op:
Allemaal leuk en aardig maar volgens mij vraagt zij ook gewoon steeds aan het einde van het jaar haar huur- en zorgtoeslag terug, en krijgt ze hulp van aan budgetcoach. Die toeslagen en budgetcoach heb je te danken aan de linkse ratten maar is goed hoor vriendin
Wow dit had ik niet verwacht
Heb sinds kort ook npo plus! Heb je nog serie tips?
Gecondoleerd allereerst.
Vind het ook een hele hoop narigheid in 1 keer, niet dat er een goed moment voor is maar zo alles ineens is wel heel rot. Begrijpelijk dat je je zo voelt. Zijn er dingen die je normaal wil doen en niet de tijd voor had?
Eigen rant:
Ik zie mn partner de komende 3 weken niet
Ben mn (bij)baan verloren
En super erge school stress, niemand voert iets uit omdat het veel digitaal gaat maar de tentamens komen er bijna aanâŠ
En al mn vrienden hebben het druk met hun gezin. Snap het wel maar ja #eenzaamheid en stress alom
Jaa ze gaan niet echt erg handig met hun geld om, maar ik moet zeggen dat ik het wel lieve mensen vind die hun best doen om hun kinderen zo weinig mogelijk van de situatie te laten meemaken.
Dat rijke gezin daarentegen vind ik echt verschrikkelijk.
Het gezin met 7 kinderen (of ja, nu 8) is mân favoriet!
Frietjes besteld inclusief extra snack die ik vanavond nog in de airfryer op kan warmen
Ik vind dat grote gezin, en dan voornamelijk die vrouw, echt verschrikkelijk. Kinderen krijgen geen feestjes, moeten verjaardagsgeld in de gemeenschappelijke pot stoppen, krijgen tweedehands kleding voor sinterklaas (imo is kleding geen cadeau maar gewoon een basisbehoefte, zeker bij kinderen in de groei), die man mag geen koffie kopen op werk en ga zo maar door. Maar wel nog een kind erbij en motorrijlessen en een motor voor haarzelf. Echt walgelijk, kan me echt totaal niet vinden in hun levensstijl
Was SATC ook niet een daverend succes door styliste Patricia Field, locaties NY en feit dat de dames na een tijd ook hun eigen input mochten geven over date life etc, waardoor het super realistisch en sterk werd. Dus combo van voorgaande (niet per se Darren Star?).
Vond Cashmere Maffia, ondanks kopie van SATC, wel weer leuk
Ugh, niet eens naar de supermarkt geraakt omdat er zoân immens lange rij stond. Ik was beter thuis gebleven vandaag! At least I got coffee tho.
Wat goed! Autorijden is net als fietsen, eenmaal geleerd, verleer je niet zo snel!
Ze beginnen vast in kleine stapjes, vooraf bedenken wat je misschien het prettigst vindt om te oefenen, in een rustige woonwijk?
Neem je 1 les en kijk je vandaar weer verder?
Ik ben op mân werk aan het leren barista-en(?) (deed tot nu toe alleen keuken en bediening), vandaag voor de tweede keer en het ging eigenlijk best wel goed. Alleen ben ik bij één koffie een handeling vergeten te doen waardoor het niet anders kan dat ik die arme man echt ontzettend smerige koffie mee heb gegeven ): Kwam er ook pas achter toen hij allang weg was, anders was ik er nog achteraan gegaan maar ik voel me zo schuldig nu.
Wat was je vergeten
Heb ik ook gedaan en was echt mijn beste keuze ooit. Ik had bijna 10 jaar niet meer gereden, heb ongeveer 6 opfrislessen gedaan en scheur nu overal naartoe