Wat je even kwijt wil #43

Hahaha mij viel vooral het telefoonhoesje van Giovanna op:

Allemaal leuk en aardig maar volgens mij vraagt zij ook gewoon steeds aan het einde van het jaar haar huur- en zorgtoeslag terug, en krijgt ze hulp van aan budgetcoach. Die toeslagen en budgetcoach heb je te danken aan de linkse ratten maar is goed hoor vriendin :rolleyes:

6 likes

Wow dit had ik niet verwacht

Heb sinds kort ook npo plus! Heb je nog serie tips?

Gecondoleerd allereerst.
Vind het ook een hele hoop narigheid in 1 keer, niet dat er een goed moment voor is maar zo alles ineens is wel heel rot. Begrijpelijk dat je je zo voelt. Zijn er dingen die je normaal wil doen en niet de tijd voor had?

Eigen rant:
Ik zie mn partner de komende 3 weken niet
Ben mn (bij)baan verloren
En super erge school stress, niemand voert iets uit omdat het veel digitaal gaat maar de tentamens komen er bijna aan…
En al mn vrienden hebben het druk met hun gezin. Snap het wel maar ja #eenzaamheid en stress alom

Jaa ze gaan niet echt erg handig met hun geld om, maar ik moet zeggen dat ik het wel lieve mensen vind die hun best doen om hun kinderen zo weinig mogelijk van de situatie te laten meemaken.
Dat rijke gezin daarentegen vind ik echt verschrikkelijk.
Het gezin met 7 kinderen (of ja, nu 8) is m’n favoriet!

2 likes

Frietjes besteld inclusief extra snack die ik vanavond nog in de airfryer op kan warmen :ok_hand:

11 likes

Ik vind dat grote gezin, en dan voornamelijk die vrouw, echt verschrikkelijk. Kinderen krijgen geen feestjes, moeten verjaardagsgeld in de gemeenschappelijke pot stoppen, krijgen tweedehands kleding voor sinterklaas (imo is kleding geen cadeau maar gewoon een basisbehoefte, zeker bij kinderen in de groei), die man mag geen koffie kopen op werk en ga zo maar door. Maar wel nog een kind erbij en motorrijlessen en een motor voor haarzelf. Echt walgelijk, kan me echt totaal niet vinden in hun levensstijl

4 likes

Was SATC ook niet een daverend succes door styliste Patricia Field, locaties NY en feit dat de dames na een tijd ook hun eigen input mochten geven over date life etc, waardoor het super realistisch en sterk werd. Dus combo van voorgaande (niet per se Darren Star?).
Vond Cashmere Maffia, ondanks kopie van SATC, wel weer leuk

2 likes

Ugh, niet eens naar de supermarkt geraakt omdat er zo’n immens lange rij stond. Ik was beter thuis gebleven vandaag! At least I got coffee tho.

1 like

Wat goed! Autorijden is net als fietsen, eenmaal geleerd, verleer je niet zo snel!
Ze beginnen vast in kleine stapjes, vooraf bedenken wat je misschien het prettigst vindt om te oefenen, in een rustige woonwijk?
Neem je 1 les en kijk je vandaar weer verder?

3 likes

Ik ben op m’n werk aan het leren barista-en(?) (deed tot nu toe alleen keuken en bediening), vandaag voor de tweede keer en het ging eigenlijk best wel goed. Alleen ben ik bij één koffie een handeling vergeten te doen waardoor het niet anders kan dat ik die arme man echt ontzettend smerige koffie mee heb gegeven ): Kwam er ook pas achter toen hij allang weg was, anders was ik er nog achteraan gegaan maar ik voel me zo schuldig nu.

11 likes

Wat was je vergeten :grin:

Heb ik ook gedaan en was echt mijn beste keuze ooit. Ik had bijna 10 jaar niet meer gereden, heb ongeveer 6 opfrislessen gedaan en scheur nu overal naartoe :sunglasses:

3 likes

We hebben een levermachine en daarbij trek je die hendel eerst naar beneden en daarna duw je hem weer naar boven om het water door te laten lopen. Alleen ik was dus vergeten om de hendel weer omhoog te duwen :flushed:

1 like

Wanneer je in het echt een impala ziet en denkt dat Sam en Dean ergens zijn. Tijd om een andere serie te kijken, of tijd om overal zout te gaan strooien.

1 like

Ik zou best een dagelijkse nieuwsupdate met de gebeurtenissen op het forum willen.

Rel in topic x vanaf post nummer …
Huidige forumtrend: spijkermatje
Het recept van Bunny’s risotto
Youtubers/bloggers: het gaat nog steeds over Bonnie
Beutyblogs zijn nog steeds dood

46 likes

Ho ho vergeet niet het goed schema van de foefjes hun baby. En welke scheet er nu weer is gelaten.

Het grootste ding waar ik toch wel echt moeite mee heb in het werkende leven is (gezond) voor mezelf koken als ik thuiskom. Ik ben echt ka-pot en als ik thuis ben wil ik vooral in bed liggen en zo weinig mogelijk nog doen, maar ik wil ook niet telkens thuisbezorgd of afhaal doen want duur en niet per se gezond. The struggle :sob:

7 likes

Nee nee babynieuws is een ander abonnement en staat automatisch uitgeschakeld. En als je aangeeft info over het schema van de foefjes te willen, volgt een automatische ban met verwijzing naar Viva.

Zie net wel dat ik achter loop, want de forumtrend is inmiddels glittermondkapjes geworden. Dat had zo’n nieuwsupdate nou kunnen voorkomen

4 likes

Helaas, ze komen nog steeds daar in voor. maar ik begrijp de verwarring. al is in het baby topic de verwarring over welke elise welke elise is.