Was het een wilde of een tamme?
Waarom kan ik me de hele dag niet concentreren met thuis werken, tot dat ik 's avonds even naar werk moet en daar achter mān laptop zit en mān hele to do list er zo doorheen ram??
Spannend
ik snapte het al
Ik heb sporten afgezegd omdat ik geen motivatie had en mezelf er echt niet toe kon zetten om te gaan. Alleen nu baal ik zo van mezelf hierom, kan ook niet meer genieten van deze vrije avond verder want baal gewoon zo van mezelf dat ik niet ben gegaan
Helemaal gelijk! Ik kan haar ook niet zo goed hebben daardoor maar haar man vind ik wel echt een schatje
Ik heb net deze trainwreck van een artikel gelezen (had iemand gereageerd onder een NOS bericht over corona), mijn wenkbrauwen zitten in het plafond inmiddels haha.
Korte samenvatting van wat het corona vaccin allemaal met ons doet volgens de auteur:
Samenvatting
- je dna wordt herschreven waardoor je uiteindelijk niet meer menselijk bent
- daardoor kunnen āzeā je patenteren (?)
- dit type vaccinatie is nog nooit op mensen gebruikt
- het vaccin wordt niet op dieren getest
- er is geen random placebo groep gebruikt
- een vaccin maakt je nooit immuun en āzeā hebben geen tijd om te onderzoeken of dit wel of niet kan
- er zitten onsterfelijke cellen in een vaccin en daardoor kunnen je cellen niet meer afsterven
- daardoor krijg je kanker
- naast kanker injecteren ze ook kwikderivaten, aluminium afgeleiden en andere giftige stoffen in je lichaam
- doordat er twee vaccins tegelijk gebruikt worden (?) hebben die een synergetisch effect waardoor de nadelige gevolgen honderd keer zo erg zijn
- er zijn geen studies gedaan naar de effecten van verschillende vaccins samen
- vaccin ontwikkelaars hebben geen licentie om een vaccin te ontwikkelen
- āzeā kunnen controle krijgen over je lichaam en je gedachten herschrijven
- door de hydrogels die in het vaccin zitten te combineren met de corona app kunnen āzeā het volgende controleren in je lichaam:
āje eisprong
-je menstruatie
-hoeveel keer je seks hebt gehad
-hoeveel alcohol er in je lichaam terecht is gekomen
-ze kunnen je vitaminen en mineralen nakijken
-hoeveel stappen je hebt genomen
-als je gevallen bent, zien ze dit ook
-ze kunnen je angst en emoties zien
-of je wel of niet slaapt - het is allemaal de schuld van Bill Gates
Nou dan weten jullie dat ook weer he
Wel handig van die stappen. Vergeet soms mijn fitbit op te laden en dan voelt wandelen zo zonde.
Ik denk dat het herschrijven van het dna bij sommige mensen nog best gunstig zou uitpakken
Klinkt best vet eigenlijk, sign me up
Oh sorry ik ben het belangrijkste stuk vergeten te citeren:
(Carrie laat een traan en heeft het emotioneel moeilijk).
Volgens mij kwam er iemand die in het hotel werkte het ornament rechtop zetten?
Lol ik kijk een docu over terrorist Samir A, zegt ie
āJa een aanslag op een kerncentrale is wel ludiek, maar ook te gevaarlijkā
Hahahaha ludiek.
Lekker āstukoā
Ik zit niet perse in de HR hoek maar heb er weleens mee te maken dus wil wel even kijken voor je?
Ik voel me bedrogen. Ik heb mān hand gebrand aan de air fryer
Kom er net achter dat whatsapp een soort āverhaalā heeft zoals bij insta. Alleen heet het dan āStatusā
Gebruikt iemand dat überhaupt weleens?