Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Het begint alweer donker te worden terwijl ik nog op mijn werk zit, dat haat ik altijd zo

5 likes

Wat fijn dat het een stuk minder is nu! Het klinkt ook wel alsof je vriend er begrip voor heeft. Ook wel knap om je niet compleet mee te laten slepen door je emoties. :slightly_smiling_face:

Mijn vriend had het ook altijd eerder door dan ik, nu ik aan de pil ben weet ik dat ik een feeks kan zijn zo’n 3-4 dagen voor de menstruatie. Hij is gelukkig ook geduldig met mij en doet niet vervelend terug oid. Ik kan er ook veel beter mee omgaan nu ik schematherapie doe. Ik geloofde alles wat ik dacht en ja, dan kunnen conflicten weleens escaleren. :woman_shrugging:

1 like

Past mooi bij je profielfoto

5 likes

Ik mis het de laatste weken zo erg om niet iets te hebben om écht naar uit te kijken :frowning: Word er echt een beetje afgestompt van, alle dagen lijken op elkaar. Zeker nu het om fucking 4 uur al begint te schemeren waardoor voelt het alsof de dag al bijna voorbij is en ik niks meer uitvoer.

6 likes

I feel you. Vooral op de dagen dat ik thuis werk heb ik dit. Ik ben meestal zo rond 15.00 wel klaar met werk en dan klap ik mijn laptop dicht. En dan? Eeh ja, sporten. Maar verder na het eten? Alles wat ik doe voelt zo niksig.

Met het gezin trekken we met kerst altijd lootjes en hebben we een bepaald budget. Heb dit jaar extra lang verlanglijstje doorgegeven in de hoop dat degene die mij heeft (ik hoop mijn moeder) in een goede bui is en alles gewoon koopt. Wat dus ver buiten het budget is maarja ik ben gewoon lief geweest dit jaar dus verdien het. :relieved:

9 likes

Ja terwijl zulke dagen normaal juist heel fijn zijn voor de afwisseling, maar constant zoveel tijd en zo weinig plannen hebben is SAAI. Het voelt alsof ik in Groundhog Day zit.

2 likes

Normaal koop ik met kerst altijd een doosje Ferrero Rocher voor mezelf, maar aangezien iedereen nu al lekker in de kerststemming is heb ik net tijdens de boodschappen al een doosje meegenomen. Vanavond in bed lekker aan beginnen :star_struck:

29 likes

omg haha wat erg! The audacity

1 like

Omg haha die stoel is zo lelijk :joy:

Of een gofundme misschien?

hahaha ‘we zijn hier niet op de albert cuyp’ is wel echt de Bijenkorf vibe ja

1 like

Mijn bureaustoel is zojuist deels kapot gegaan (inclusief ruggedeelte) en ik heb verder geen andere stoel en voorlopig mag ik mijn huis niet uit. :joy:

@california ik vind het vooral hypocriet hoe anders sommige verkopers je behandelen als je toevallig een keer een dure tas bij je hebt en chique jas etc. :’) Soms doen ze net alsof ik niet besta.

2 likes

Ik neem me ook zo vaak voor om gewoon een wandeling oid te gaan maken maar ik kan me er gewoon niét toe zetten. Zelfs naar de supermarkt neem ik de auto terwijl het maar 1,5 km is. En doordat ik zo van mezelf baal krijg ik nog minder zin en zo zit ik dus in een vicieuze cirkel

1 like

Niks lekkerders dan lekker poepen na een lange werkdag. Heb het de hele dag uitgesteld.

26 likes

Ik mocht een toets niet maken. Omdat ik geen fysieke id bij me had. Had m’n ov chip met foto mee en een foto van rijbewijs op m’n telefoon en alsnog mocht ik van die teringtrol de toets niet maken. Maar ze geloofde meteen dat ik het was. Laat me dan die FUCKING TOETS MAKEN als je het toch gelooft. Wat is het probleem, die meid kijkt twee sec naar je rijbewijs en het is goed. Waarom kun je dan niet twee sec naar een foto van een rijbewijs kijken en het goedkeuren. Ik ben echt razend, die fucking schijt hogeschool zou je ook eens matsen hĂ©. Hoerenbende.

Nee maar cijfers te laat doorgeven kan gewoon wel hoor, je niet houden aan de termijn die vastgelegd ligt in de fucking oer is geen probleem. Want dat is overmacht, niks aan te doen.

8 likes

Steek die hele school in de fik

12 likes

Haha dat doe ik ook, is nog niet eens 3 minuten met de auto :sweat_smile:

Ja daarom ben ik blij dat ik vanaf januari wel naar buiten moet en me moet aankleden. Heb jij al uitzicht op iets?

Zo ontzettend kut. Bij mijn tentamens zaten ook altijd van die mega zure bejaarden te surveilleren die het heerlijk vonden om even een gevoel van macht te hebben, word meteen weer geĂŻrriteerd als ik eraan denk

7 likes

‘maar je mag tot twintig minuten na de start beginnen, misschien kan iemand je id komen brengen’? Ja dank voor het meedenken Gerda, jullie organiseren alleen een toets in een fucking uithoek die vanaf NERGENS binnen 20 min te bereiken is, alleen het metrostation is al 15 min lopen. En wat moet ik dan doen, m’n niet bestaande partner met helicopter even bellen? WAT DENK JE ZELF.

3 likes