Ik vond net iemands iphone op het fietspad maar wat een gedoe, hij belde zijn telefoon vanaf een ander nummer maar kon alleen heel slecht Engels en begreep totaal niet waar ik was. Echt 10 telefoon gesprekken verder en toen moest ik hem alsnog zoeken buiten want hij kon me niet vinden haha. Echt een uur mee bezig geweest, doei voortaan laat ik hem lekker liggen of ik gooi hem bij de politie door de brievenbus
Sorry ik ben een beetje gestresst omdat ik veel moest doen vandaag wat ik nu allemaal ineens moet gaan omvouwen, en ik een hoop salaris misloop omdat ik niet kan werken (0 uren contract). Ik denk dat ik daarom je post botter interpreteerde dan hij bedoeld was. Sorry!
@desecretaris ah ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, maar ik vind het zo zo zo naar voor je. Als er een tikkie opgezet wordt doneer ik met alle liefde wat geld. Je hoeft je zelf echt niets te verwijten hiervoor! Heel veel succes/sterkte/steun/alles
Ik wil - uiteraard alleen als @desecretaris zich er okƩ bij voelt!! - best wat opzetten, heb daar alleen wel pas vanavond tijd voor. Dus mocht iemand zich eerder geroepen voelen is dat ook helemaal goed
Geeft niet! Succes met alles regelen & beterschap.
Wow respect ik voel gewoon de stress.
Ik ben denk ik 5 jaar van mijn leven kwijt door de stress die ik steeds kreeg omdat mijn moeder vroeger nooit wist hoe ze dingen op Hyves enz moest aanpassen (ook niet na 100x uitleggen).
Hahahahahaha ik ga hier zo stuk om.
Ik krijg ook altijd een stress aanval als mn moeder met een vraag over een app komt. Dan denk ik dit heb ik al 100x uitgelegd WAT BEGRIJP JE NIET!!!
Aan de kant vind ik het wel schattig als ze vet trots is als ze zelf iets heeft opgelost.
Ja dit is (was) erg herkenbaar hahaha.
Ik wil ook graag bijdragen voor het tikkie.
@desecretaris Ik kan me niet eens voorstellen wat je allemaal hebt doorstaan maar vraag alsjeblieft advies bij de politie en ik denk dat een instantie als veilig thuis je de weg kan wijzen naar professionele hulp mocht je dat willen. Je bent slachtoffer geworden van hem, totaal geen sprake van op de blaren moeten zitten. Veel sterkte
Ik had gisterochtend een interview op mijn werk maar ik weet nu al de helft niet meer van wat ik heb gezegd want kan niet zeggen dat ik me nou helemaal nuchter voelde op dat moment. Kreeg vandaag wel feedback dat ik goed kan praten hahaha.
@Dazed mag ik jou vragen het te regelen? Ik ben best wel een noob op dat gebied. Het was van mij een vraag ākunnen we niet zoiets met elkaar doen?ā Maar ik weet stiekem niet hoe
@desecretaris ik heb iets soortgelijks meegemaakt en heel veel liefde voor jou. Probeer er alsjeblieft over te praten en het niet als jouw schuld te zien. Het is een verschrikkelijke rotte peer, die ver over de normale grenzen is gegaan. Ik draag graag iets bij (veel zal het niet zijn want ik heb niet veel), om niet continu herinnerd te hoeven worden aan deze nare periode : waar je overigens doorheen gaat komen!!
Ik pb je even!
Ik heb de hik en zit te kakken tegelijk
Klote combinatie
Ik ook!
Ik ook!
Hallo mama hier doen jullie wel een beetje voorzichtig met dat getikkie.