Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

tikkie jij bent hem

3 likes

Ik spring hier toch maar even in als moderator. Het bericht van Nevermind is natuurlijk hartstikke heftig maar ik ben er niet zo’n voorstander van om dan maar opeens Tikkies aan te gaan maken n.a.v. een verhaal op het internet en ik weet dat de andere @moderators daar ook zo over denken. Het staat jullie vrij dit te regelen, los van het forum, maar ik zou hier toch wel even goed over nadenken. En als dit doorgang vindt, dat dit enkel achter de schermen plaats kan vinden. Oproepen tot het doneren van geld of openbare Tikkies plaatsen mag sowieso niet. Even los van hoe wel/niet heftig iemands verhaal is.

76 likes

Met vrienden maak ik elke persconferentie een bingokaart. Met vakjes als ‘Irma’ of ‘domme vraag over draagvlak’. Sindsdien is de persconferentie echt een feestje.

25 likes

Oohhh ik ben echt aan het lanterfanten vandaag.

2 likes

Ik heb zo’n zware dag op werk en ik heb er ook nog mee ingestemd om een half uur langer te blijven. Ik kan niet meerđŸ˜«

Ik had wat maanden niet zó’n last van menstruatie maar de hel dit is dag 5 op rij met een gruwelijk irritante pijnlijke baarmoeder en ik ben er nog dagen niet vanaf. :sob:

Ik wilde mijn vriend laten zien dat ik buikspieren had gekregen dus ik spande ze heel hard aan en toen liet ik een hele harde scheet :thumbsup: Tot zover mijn leven als verleidelijke fitgirl.

77 likes

Twitter heeft ook Reels gekregen. :sob: Twitter was het echt het laatste bastion waar de ‘mooie mensen’ nog niet de overhand hadden gekregen, maar helaas.

7 likes

Ik word echt zo onredelijk pissig een paar dagen vlak voor mijn menstruatie. Zijn er mensen die dit herkennen?

6 likes

Ja

2 likes

Ik begin in die periode altijd ruzie te zoeken met mijn man. Heb het sinds ik ben overgestapt van pil naar spiraal. Op het begin had ik het niet door en hadden we telkens hele heftige ruzie om iets super soms. Dus als ik nu begin te snauwen zegt hij meteen dat ik het niet meen en ik ongesteld moet worden en dat realiseer ik me dan ook meteen waardoor we het nu niet meer escaleert.

Door de hele corona ben ik echt een kluizenaar geworden. Ik word al moe als ik eraan denk dat ik het huis uit moet. Laatste keer dat ik echt buiten ben geweest is zaterdag
 Moet eigenlijk naar de supermarkt om een pakketje weg te brengen en fruit te kopen, maar aankleden en gaan is echt teveel moeite

2 likes

Mijn vriend kan dan ook weinig goed doen, dat verdient hij helemaal niet. :frowning:

Ik had na de zomer behoorlijk last van depressie en mijn angststoornis maar sinds ik sport is dit vrijwel helemaal naar de achtergrond verdwenen. Zal dat echt door het stofje komen wat vrijkomt met sporten? Het lijkt me zo sterk, haha

2 likes

Dit ken ik! Heb het ook echt intens erg gehad toen ik een spiraal had. The horror. Heb je weleens gehoord van PMDD? Het is PMS maar dan veel intenser. Bij mij werd dat weer minder toen ik terug ging naar de pil.

Ik ben chagrijnig omdat ik net niks lekkers heb meegenomen met boodschappen doen :frowning_face:

Ben sowieso chagrijnig. Niks zint me en moet ook gewoon om mezelf lachen. Was net al geĂŻrriteerd omdat een oma eeuwenlang aan het loeren was in het schap met eieren. Toen ik eindelijk erbij kwam waren de Kipster eieren er niet meer. Ook geen rode peper. Op de terugweg knakte ook nog de band van mijn boodschappentas, fiesta macumba dit

4 likes

Nee kende ik niet, ga het googlen. Maar echt soms stond ik op het punt om hem te verlaten en ons huis te koop te zetten omdat hij voor de zoveelste keer zijn glas niet had opgeruimd :sweat_smile:

Nu ik eraan terug denk super zielig want ik ben dan echt een heks en kan dan ook gemene dingen zeggen die ik stiekem dan wel meen, maar waarvan ik weet dat ik hem raak. Zei altijd wel sorry de dag erna, maar echt soms snap ik niet dat hij nog bij mij bleef na zo een ontploffing

Oke ik fietste langs een bassisschool
 wat is knakworst tikkertje

6 likes

Vroeger noemde ze dat ook wel gewoon swaffelen.

63 likes

Meen je. Wat jij schrijft is wel echt een feest van herkenning voor mij. Ik wil niet met zekerheid zeggen dat je PMDD hebt maar ik heb soortgelijke verhalen gelezen op de PMDD subreddit. Heb je het eigenlijk nog steeds zo of is het nu een stuk minder?

Ugh ik ben ook echt een kluizenaar! Ik kom amper buiten om iets te ondernemen en naar de supermarkt gaan is al een hele klus. Ik leef de laatste weken ook echt in leggings en losse jurkjes. Kan me niet eens herinneren wanneer ik de laatste keer een jeans heb gedragen.

Hoop echt dat alles snel weer wat versoepeld kan worden.