Het kan misschien net iets zijn geweest wat jij nodig hebt? Bij mij werkt het ook hoor, maar niet in de zin dat het weg is haha. Zit gewoon wat fitter in mn vel letterlijk en figuurlijk.
Ja, sporten doet heel veel met je!
Er bestaat niet voor niks runningtherapie ook.
Ik weet niet op je het verder interresant vind maar in deze podcast word het deels uitgelegd wat sporten voor je hersenen doet.
waarom is het personeel in de Bijenkorf altijd zo arrogant, word er helemaal ongemakkelijk van als ik daar loop
Ik heb niet meegekregen wat er precies gebeurd is maar ik doe sowieso graag een donatie.
Oh ik was een keer bij de Bijenkorf in Amsterdam en daar liep ik bij Gucci naar binnen en pakte een tas om die te bekijken. Komt er een verkoopster aan, ik vroeg aan haar wat de tas kostte. Terwijl ze antwoordde pakte ze de tas uĆt mijn hand en zet hem achter zich weg in de etalage. Ik was te geschokt om er iets van te zeggen.
Gelukkig waren ze bij ChloƩ wel heel klantvriendelijk, jeetje.
Het is nu gelukkig een stuk minder omdat we er ons allebei heel bewust van zijn. Tuurlijk soms heb ik nog wel mijn momenten, maar echt veel minder als toen omdat hij het vaak meteen aangeeft en ik dan ook beter kan relativeren. En hoe gaan jij en je vriend ermee om dan?
@Dommel ik moet vanaf januari voor mijn nieuwe werk wel naar locatie dus hopelijk krijg ik dat wel wat meer ritme. Ik werk nu al maanden thuis, met max 1 keer per week een afspraak op locatie. Op dit moment heb ik mijn tanden nog niet eens gepoetst en zit in pyjama onder een deken met mijn laptop hele serieuze mailtje en telefoontjes te doen. Ik kijk echt op tegen het moment dat ik weer de hele dag echte kleren aanmoet als is dat echt wel beter voor me, denk dat ik ze niet eens meer pas?
*Heb me hierna uitgebreid gedoucht en tanden gepoetst haha. Wel gewoon relax kleren aangedaan en ga nu mijn moed bij elkaar verzamelen om naar de supermarkt te gaan.
Ooh ik vind ze altijd heel aardig wel eigenlijk. Ik liep er laatst en toen zeiden wel 5 medewerkers āgoedemiddagā tegen me haha. Ligt misschien aan welke winkel/stad het is
Nah wat flauw! Naar de kringloop voor wat kleedjes?
Nou kan alleen maar beter worden want twitter is echt trash. Marktplaats van de social media
Geen idee waarom, maar moest wel gelijk aan deze podcasts denken.
Oh damn haha, lekker alles rood en zwart Nouja, goed excuus om te kringlopen
Het begint alweer donker te worden terwijl ik nog op mijn werk zit, dat haat ik altijd zo
Wat fijn dat het een stuk minder is nu! Het klinkt ook wel alsof je vriend er begrip voor heeft. Ook wel knap om je niet compleet mee te laten slepen door je emoties.
Mijn vriend had het ook altijd eerder door dan ik, nu ik aan de pil ben weet ik dat ik een feeks kan zijn zoān 3-4 dagen voor de menstruatie. Hij is gelukkig ook geduldig met mij en doet niet vervelend terug oid. Ik kan er ook veel beter mee omgaan nu ik schematherapie doe. Ik geloofde alles wat ik dacht en ja, dan kunnen conflicten weleens escaleren.
Past mooi bij je profielfoto
Ik mis het de laatste weken zo erg om niet iets te hebben om Ʃcht naar uit te kijken Word er echt een beetje afgestompt van, alle dagen lijken op elkaar. Zeker nu het om fucking 4 uur al begint te schemeren waardoor voelt het alsof de dag al bijna voorbij is en ik niks meer uitvoer.
I feel you. Vooral op de dagen dat ik thuis werk heb ik dit. Ik ben meestal zo rond 15.00 wel klaar met werk en dan klap ik mijn laptop dicht. En dan? Eeh ja, sporten. Maar verder na het eten? Alles wat ik doe voelt zo niksig.
Met het gezin trekken we met kerst altijd lootjes en hebben we een bepaald budget. Heb dit jaar extra lang verlanglijstje doorgegeven in de hoop dat degene die mij heeft (ik hoop mijn moeder) in een goede bui is en alles gewoon koopt. Wat dus ver buiten het budget is maarja ik ben gewoon lief geweest dit jaar dus verdien het.
Ja terwijl zulke dagen normaal juist heel fijn zijn voor de afwisseling, maar constant zoveel tijd en zo weinig plannen hebben is SAAI. Het voelt alsof ik in Groundhog Day zit.
Normaal koop ik met kerst altijd een doosje Ferrero Rocher voor mezelf, maar aangezien iedereen nu al lekker in de kerststemming is heb ik net tijdens de boodschappen al een doosje meegenomen. Vanavond in bed lekker aan beginnen