Lang leve onregelmatig werken, twee vroege diensten gewerkt en twee avonden op de bank in slaap gevallen na het eten voor minimaal 1,5 uur . Gelukkig nog maar ƩƩn vroege dienst deze maand, verder alleen late diensten.
Same. Zit al vanaf 18:30 met mn ogen te knipperen en te hopen dat het snel 21:30 is en ik mag slapen
Zo irritant hƩ, heb je eigenlijk gewoon niks aan je vrije avond.
Ik stond het mijzelf gewoon toe. Vroeger was dr. Phil mijn slaapmoment na vroege diensten.
Nee precies! was te moe om te sporten maar ook te moe om te koken of iets anders. Met avonddiensten haal ik veel meer uit mijn dag.
Ik moet het vuilnis buiten zetten maar ik heb net gedoucht en het is koud en dan moet ik met nat haar naar buiten in mān huispak
First world problems
Huh het is koud? Waad!? Ik kom graag naar je toe. Ik liep net nog met spijker jas open en daar onder een shirt. Het is nog 12c.
OkƩ kouder dan op mijn bank onder mijn dekentje
Bij opsporing verzocht altijd ākijk, hier is de verdachte echt duidelijk in beeldā en het is altijd gewoon een wazige vlek
Wow ik zet dit nu net op sinds een paar jaar en die presentatrice is echt zo veel veranderd
Edit : Ze doet dit programma ook al echt vanaf 2005
Love dat commentaar bij de camerabeelden altijd
āKijk naar zijn gekke loopjeā
āZoals jullie zien heeft de dader erge O-benenā
Ik voel echt helemaal neerslachtigheid in mn lijf door die kut toets en die trol van wie ik niet mocht mee doen. En er is iets gaande met een van mijn leerlingen wat ik ook heel erg mee naar huis neemt steeds. Hele avond al op het randje van tranen. Ik ga naar bed.
Daar kan je zowat 10 Acne-sjaals van kopen (ja dat is de valuta die ik tegenwoordig soms hanteer voor twijfelachtige aankopen).
Echt zo superkut zeg!! Ik wou dat we iets voorje konden doen
Wat voor iets is het?
Rot is dat had ik laatst ook, ik heb die beelden heel bewust niet bekeken of opgezocht en toen zaten ze ineens in een documentaire. Ik schrok daar toen ook best van (en vraag me af waarom het er überhaupt in zat, vind het niet echt getuigen van respect maar wellicht hebben zijn nabestaanden toestemming gegeven oidā¦)
Ik ga op zoān moment even een video kijken op YouTube ofzo. Zulke helpen altijd wel ter afleiding en om even wat rustiger te worden.
Heb nu een streak van 7 dagen op Duolingo, ziet er bevredigend uit. De Russische taal is ook zo mooi, hoe leuk ook dat je het op deze manier kan leren met een app. Ben blij dat ik niet 200+ euro heb uitgegeven aan dat cursus Russisch voor beginners.
beste shit ooit wanneer andere mensen plannen cancelen waar je al uren smoesjes voor aan het verzinnen bent.
Dit had ik laatst ook ja, tot twee keer toe in 1 week. Ik had het nooit gezien en ik heb twee keer lopen janken. Echt nare beelden die ik nu niet meer uit mijn geheugen kan wissen.
Ik heb zien kort VTM go ondekt. (Programmaās van BelgiĆ«, is gratis)
Hier staat o.a. ik vertrek uit Vlaanderen, VT wonen Belgiƫ op.