Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Viel mij ook al op dat die coaches vaak echt extreem veel geld vragen! :scream:. Wat doet deze?

Als ik thuiskomt ligt mijn eerste Gymshark legging ooit als het goed is op de mat (met matchende top!) en dat is wel wat me door deze dag heen moet slepen

7 likes

Kosten delen?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ben vanochtend achtergekomen dat ik opeens straie heb op mijn heupen. Schrik er gewoon van. Stom lichaam :confounded:

Ik ben van mening dat je niet alles kunt controleren, bij pilgebruik (bij elk medicijngebruik!) hoort ook een deel eigen verantwoordelijkheid.

Medisch gezien hoor je na 3 maanden pilgebruik op controle te komen, maar eerlijk: daar hebben 9 van de 10 vrouwen al geen zin in omdat ze het bullshit vinden.

Verdere controle is op verzoek van de vrouw, dus zodra er vragen of problemen zijn dienen zij zich te melden.

Vind die prijzen echt belachelijk. Via mijn werk heb ik ook een coachings traject gehad, 1000 euro ofzo voor 3 gesprekken waar ik uiteindelijk niet echt iets aan heb gehad. Heb meer geleerd van audio boeken op gebied van zelfontwikkeling. Nog geen 15 euro per maand via Kobo plus.

2 likes

Ik wil de Duitse taal beter leren spreken en verstaan maar schrijven boeit me niet. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Een cursus bevat ook vaak schrijven wat ik dus niet wil haha

@Oprah weet je al of de brand was aangestoken?

1 like

Ik moest gister dus naar de mondhygiëniste en ze vroeg dus hoe het met het ragen ging. Dus ik zei ja heel goed, ik doe het om de dag ongeveer (ik doe het dus nooit). En nu zei ze ooohh jaa je tandvlees is echt rustiger geworden, bijna geen tandsteen ga zo door!

:rofl: :crazy_face: :crazy_face:

27 likes

Ik wil je wel proberen te helpen, stuur maar een PB!

1 like

Zou je ook voorstellen om boeken of tijdschriften te lezen? Ik heb maar amper Duitse zenders op tv dus dat word wat moeilijk

Waarom vind je dat stom?

Ik snap dat je gewend bent aan hoe je lichaam was, maar straie is net zo normaal als moedervlekken(en persoonlijk vind ik het wel leuk staan).

6 likes

Ja ik woon in het grensgebied dus ik spreek het wel een beetje (vroeger vond ik het kut dus lette nooit op in de lessen ha-ha) maar nu merk ik dat het toch wel fijn zou zijn als ik het beter spreek ook met de kans op een baan. Ik ga op Netflix in ieder geval eens op zoek naar Duitse series/films!

1 like

Het zou zo grappig zijn als je maar met 1 persoon samenwoont, maar dat lijkt me niet het geval :smiley:

Iemand die de heeeeele dag doucht. Ipv nu steeds je handen wassen en ontsmetten, gewoon elke keer douchen.

Nee, ik heb vijf huisgenoten. En ze zijn er nu allemaal, dus het huis voelt vet vol. Maar ik heb wel eindelijk gedoucht! Heb ik voor die twee stappen naar de badkamer speciaal kleren aangetrokken ipv een pyjama? Jazeker! Maar verder maakt het me helemaaaaaaaal niet uit wat mensen over me denken hoor, haha

4 likes

Ik snap wel dat je met iets kan zitten dat je opeens opvalt hoor. Heb ik met periodes ook over nieuw ontdekte rimpels, moedervlekken, weinig haar etc.
Maar striae is heel normaal en volgens mij vinden mensen zelf het altijd erger dan een ander het vindt. Misschien kun je het ook als iets moois zien? Misschien is dat lastig hoor, maar mijn vriend zit helemaal onder en ik vind het mooi/leuk. Niet lelijk.
Maar goed dat zeggen mensen ook over rimpels tegen mij en daarin geef ik ze ook geen gelijk :stuck_out_tongue:

3 likes

Dat gelukkig wel! Maar voel me toch een beetje een eikel :sweat_smile:
@Clancy Haha ja inderdaad zo ging dit gesprek ook! Netjes het riedeltje laten afmaken en toen het erin gegooid :speak_no_evil:

1 like

Ohhhh ik heb hier al eerder geklaagd over zo’n meid op insta met d’r voedingsadvies en skeere maaltijden, recepten en lillike niet appetijtelijk foto’s ervan maar nu post ze zo’n foto van die actie van New York Pizza een jaar lang gratis pizza met erbij “dit zie ik wel zitten”

meit hou op hoor, dat eet jij helemaal niet

5 likes

Net bijna heel de jumbo bij elkaar geschreeuwd omdat ze alleen maar alle gore milka repen hebben.

9 likes

Ik zou soms best een vreugdevuur willen maken van allemaal opgestapelde bladblazers. Ik heb het helemaal gehad met die geluidsoverlast.

22 likes

Ik krijg in februari een vast contract! Heel fijn :slight_smile: :tada: :confetti_ball:

73 likes