Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn vader die word zondag 72 en is gisteren helemaal kwaad geworden op mijn moeder omdat hij niet wil dat er iemand op zijn verjaardag langs komt. Mijn moeder was de hond gaan uitlaten en kwam iemand tegen die vertelde dat haar dochters roontjes hadden gehad. daar werd mijn pa dus boos om.

Kijk, dat je geen feest geeft is logisch maar als ik langs kom op een andere dag dan mijn broer. Vind het zo sneu om hem alleen te laten met zijn verjaardag. doet me echt een beetje pijn ook dat die er zo boos om word. Snap het ook wel vanwege zijn leeftijd. maar toch. de buren blijven gewoon op visite komen door de weeks… urgh irritant. denk dat ik maar langs fiets en dan buiten blijf.

Ik heb zo slecht geslapen, niet te doen :yawning_face: viel pas om 5 uur in slaap en om 8 uur ging de wekker weer. Vanaf 9 uur de hele dag meetings en dan ook nog m’n paper schrijven die ik al lang af had moeten hebben, jeej

Zodat je daarna weer terug naar bed kan

1 like

Wat zijn roontjes?

6 likes

ander woord voor rona, corona. of hoe ze het hier typen; carona.

3 likes

Gisteren had ik echt een ā€˜domme’ dag, dat je denkt dat je bij het opstaan je hersenen in bed hebt laten liggen. Vandaag ben ik ongesteld en heb ik het gevoel dat mijn hersenen terug op de plek zijn waar ze horen. Sinds een jaar merk ik dus dat ik ipv humeurigheid voorafgaand aan mijn menstruatie gewoon tijdelijk een halvering van hersencapaciteit krijg. Waar komt dit verdorie vandaan, is dit de LEEFTIJD?!

10 likes

Oh die kende ik nog niet. Vervelend van je vader, hopelijk kun je toch op een veilige manier langsgaan!

1 like

Ik herken dit zo erg! De dag voordat ik ongesteld moet worden ben ik inderdaad altijd ZO sloom en zo snel afgeleid. Als iemand dan tegen me praat kan ik echt 5 min later zeggen: oh zei je wat? Echt zo gek om te ervaren.

1 like

Haha jeez ik heb een online meeting/soort conferentie en de twee hoofdsprekers kunnen elkaar niet verstaan, maar alle andere deelnemers kunnen hen wel allebei horen. Dus het gaat nu al 5 minuten zo:

Hans: Mieke, are you there?
Mieke: Hans, I see your name, are you there yet?
Hans: Mieke can you hear me?
Mieke: I think Hans is not here yet, let’s wait a few more minutes
Hans: Mieke can you hear me now?
Hans doet eindelijk z’n camera aan
Mieke: I can see you talking Hans but I cannot hear you. Can you hear me?
Hans: Mieke are you there?

Omg zo irritant haha, hoe kan dit ook echt gebeuren dat iedereen alles kan horen maar zij alleen elkaar niet?

39 likes

Eigenlijk moet ik op zo een dag niet gaan werken en vooral niet met mensen gaan praten. Ik heb ook het idee dat ik allerlei gekke dingen heb opgeschreven tijdens het werk gisteren waarvan ik nu zou zeggen, ah… ai…

Sowieso, je bent de 30 voorbij he :older_woman:t3:

2 likes

Ik heb een superhandig badjas/handdoek voor mijn hond gekocht, de maat is prima en hij droogt sneller, nu vind ik hem een superheld qua looks en als die hem aan moet, vind hij zichzelf zielig.
Dus een superheld met een complex :white_check_mark:

7 likes

Foto? :grin:

1 like

Hier was die al aan het piepen, hehe, toen afgedaan maar was toch al stuk droger geworden. Hij zal er wel beetje aan moeten wennen ook.

54 likes

Haha aaaahw! Ziet er wel heel handig uit ja. Hij raakt er vast nog wel gewend aan na een paar keer gebruiken.

Echt zo’n mooie hond heb jij :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Net mn hond achtergelaten bij de dierenarts voor een operatie; hij kwam maar niet in slaap en nu moest ik al gaan terwijl hij gewoon nog wakker was en mij weg zag lopen :sob::sob::sob::sob: uiteraard keihard gehuild in de auto

13 likes

Ik vond het al heel wat dat ie het accepteert, het gaat om zijn hoofd heen (soort col zit eraan) en dan op wat plekken vastgemaakt. Superhandig wel (neemt echt veel vocht op), maar voor hem echt iets nieuws.
Ja, hij is een knapperd :smiling_face_with_three_hearts:

@Karl_Lagerfeld sterkte! En beterschap!

Ik had altijd in de middag een superaardige PostNL pakketbezorger maar het tijdslot is veranderd en nu stond er om 08:00 een dude eerst 2x aan te bellen en toen tegen m’n deur te trappen echt DOE NORMAAL. Gisteren ook al hetzelfde (met pakketjes voor de buren). Ik wil de andere meneer terug :frowning:

@Karl_Lagerfeld sterkte! Ik voel je pijn.

1 like

Wtf ik volgde ineens ARIE FUCKING BOOMSMA op instagram??? Is dit een teken?? Moet ik gaan sport?? Vindt het universum mij te dik??? Wtf

15 likes

Zonder dat je hem bent gaan volgen? Dit lees ik de laatste tijd vaker. WTF Instagram?!?!?
Ik zag laatst ook dat ik een vriendin van vroeger heb ontvolgd maar ik kan me echt niet herinneren dat ik dat heb gedaan? Misschien dat ik per ongelijk op allerlei dingen klikte op het moment dat ik met mijn telefoon in mijn hand in slaap viel, maar alsnog lijkt het me sterk.

1 like