Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Jaa ik heb dit de laatste tijd ook heel vaak! Dan zie ik ineens stories van mensen die ik nooit ben gaan volgen. Echt naar, volgens mij doet insta dit zelf ofzo?

2 likes

Haha huhh ik krijg ineens een email van HR dat ik een gratificatie krijg van €500 bruto maar ik weet van niets :rofl:

10 likes

Wij hebben morgen een digitale teamborrel, en heb daar net een pakket voor gekregen. Zooo leuk!!

13 likes

Mijn soundcloud is vol en nu moet ik of alles overzetten naar mn harde schijf óf een abonnement kopen van 100 euro per jaar. Ik vind het zo handig!!!

Ik voel me hetzelfde en iedereen lijkt ook iets van me te willen vandaag? En allemaal ook METEEN. Vanavond wel brownies bakken, gelukkig hebben we allebei iets om naar uit te kijken.

1 like

Ik wou hier nog even reageren. Voelde me gisteravond al wat beter en na een nachtje slapen al helemaal.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik eerst mits mogelijk op persoonlijk vlak aan mezelf ga werken (therapie was eerder dit jaar uitgesteld door corona) zodat ik daarna een goede basis heb om aan nieuw werk/mijn opleiding te beginnen. Voelt ook wel een beetje als een opluchting om het naar mezelf uit te spreken.

3 likes

Beeldbewijs please!

O yes het geld is echt voor mij :partying_face::partying_face: haha fijn zo’n onverwachte financiële meevaller

36 likes

Ah de chihuahua? Wat is er aan de hand? Of gewoon castratie/sterilisatie?

Ik had wat gekocht van (dat denk ik tenminste haha) een oud vrouwtje op marktplaats en werd er helemaal blij van dat ze zo lief reageerde en berichtjes afsloot met ‘warme groet uit woonplaats’ en dat soort dingen. Zo anders dan andere verkopers van de afgelopen tijd

15 likes

Ik heb een tijdje terug mijn internetabo verlaagd naar 1GB ipv 5GB, maar het is nu al op? En vorige maand was het ook al heel snel op. Het enige wat ik doe is muziek luisteren via spotify en het meeste is gedownload dus dat verbruikt geen internet. Wat is dit.

Hij heeft een dubbele rij tanden, die moeten eruit. En ook nog een niet ingedaalde testikel die verwijder word.

Staat ingesteld dat je telefoon automatisch naar mobiele data gaat als de WiFi slecht is? Had dat vroeger ook en dan was ‘s nachts de WiFi slecht en dan ging ie auto mobiele data updates doen bijv. Zo irritsnt

Kan je niet bij mobile data ranking zien welke apps data verbruiken? Spotify gebruikt bij mij standaard al 500mb, ook al is er al veel gedownload.

Omg die heb ik ook gezien. Eerst bij die siroop dacht ik oeeh slushie. Maar toen die 2 redbull…

1 like

Even kijken of je die filmpjes aan hebt staan op spotify bij de settings

Edit: en je settings op whatsapp! Of ie foto’s en video’s standaard download.

1 like

Ja Spotify gebruikt wel veel! Maar er staat: huidige periode 155 GB en dan bij spotify 43,2 GB dus ik weet niet hoe ik dat moet interpreteren haha. Behalve dat Spotify veel gebruikt…

@Spaarlamp geen idee, zal ff checken, goede tip!

Is dat mobiele data of opslag? 155GB is wel heel veel of is dat het hele jaar haha. Ik kan bij data usage ranking per dag/maand/week zien welke apps wi-fi dan wel mobiele data gebruiken.

Spotify speelt alleen gedownloade muziek als ie op offline staat dacht ik

1 like

Nee data! Zou goed kunnen dat dat vh hele jaar is ja.

1 like