Hahaha jaa zo goor
Omg zoveel tips bedankt allemaal!!! Helemaal overwhelmed
Is dit echt?! Ik lees dit en denk al wat goor. En toch wil ik het filmpje dan ook wel weer zien, haha. Heb je een linkje?
Waarom is beddengoed laten drogen in de herfst/winter zoooo kut. Halve slaapkamer staat meteen vol nu omdat ik een dekbedovertrek moet laten drogen.
Ik! Wat vind je er van?
Ik heb echt een kringloop- en joggingbroekverslaving ontwikkeld door corona. Alleen nog nooit een joggingbroek gescoord in de kringloop dan zou de cirkel helemaal rond zijn.
Ik moet nog 2 artikelen lezen voor werkcollege vanavond en ik heb zo geen zin in dit alles wil me deze dag echt ff afzonderen en alleen maar serie kijken op de bank
Kan je niet een deal met jezelf sluiten? Na het kijken na 1 aflevering de helft van een artikel lezen of na twee aflevering een volledig artikel lezen en dan weer afleveringen etc.
Ja goeie! Thanks
Heb ook al met mezelf afgesproken dat ik warme chocolademelk met marshmallows pak bij het lezen. Helpt ook wel.
Ik sta nu in de rij voor de kringloop haha ben ook verslaafd. Alleen niet aan joggingsbroeken.
Ik heb een virtuele sessie vandaag waar je geen microfoon of camera aan kan zetten, ik pak er een breiwerkje bij
Gefeliciteerd met internationale mannendag allemaal
Ik heb zo rijles in een compleet andere setting dan normaal (lang verhaalâŠ) maar ik schijt m dus hard
Het belichten van de positieve bijdragen van mannen aan de samenleving is meer dan ooit nodig. Mannen kwamen de laatste tijd te vaak negatief in beeld. Als daders van geweld of grens-overschrijdend gedrag ten gevolge van toxische mannelijkheid. Als vertegenwoordigers van een vrouwonvriendelijke patriarchaat.
LoOoOoOoOL
Wat hier had moeten staan:
Binnenkort mag ik na ruim drie jaar eindelijk weer een frituurpan verwelkomen
Ik heb het drie jaar geprobeerd met de airfryer, maar ik ben het helemaal beu. Droge, koude en harde patatten
Yas, afgelopen dinsdag mijn motor rijbewijs gehaald.
Nu een motor op het oog en heb een vriendin om hulp gevraagd (namelijk dat zij de proefrit maakt) omdat ik pas donderdag mijn pasje krijg en ik bang ben dat hij dan al weg is maar ze geeft niet echt thuis Dus nu stress ik.
gadver, mannendag is echt net zoiets al vroeger wanneer je moeder zei âer bestaat geen kinderdag, want het is iedere dag kinderdag!!â
Uggggh er was net iemand aan de deur die een bepaalde dienst probeerde te verkopen en zich zo raar gedroeg dat ik mij geen houding wist te geven. Allereerst drukte hij echt tig keer 1 milliseconde op de bel, een beetje zoals een klein kind belletje lelt. Vervolgens probeerde hij met een slechte persiflage van Samson en Gert de aandacht te trekken âIk moest bellen want kloppen lukte niet?â , daarna dacht hij serieus dat ik niet wist waarnaar hij verwees en ging hij het proberen uit te leggen??? En vervolgens een grote neplach opzetten en allemaal rare opmerkingen maken. Ik koop/sluit niks af aan de deur en als je iets probeert te verkopen met een slechte imitatie ben je al helemaal bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb uiteindelijk maar gezegd dat ik hier niet op zit te wachten en snel de deur achter mij dichtgetrokken. Ik moest mijzelf ontzettend inhouden om geen onaardige opmerkingen te maken, maar heb nu spijt dat ik dat niet heb gedaan. Dit was gewoon niet okĂ©. Maar nu kwam ik echt over als een contactgestoord persoon. Ga lekker solliciteren voor een rol bij de TV Kantine want zo slecht was dit.
En nu loop ik dus helemaal te rillen. Ik heb dit echt nooit en meestal wel met mijn antwoord klaar maar ik vond dit echt zĂł ongemakkelijk. Het is zo jammer dat dit niet mijn eigen huis is, anders had ik mooi een sticker op de deur dat die soort activiteiten hier niet mogen plaatsvinden.