Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Dit klinkt echt hemels en ik heb het allemaal in huis, morgen wordt dit (deel van) mijn ontbijt!

1 like

Mijn eten ruikt naar hondenvoer en ik ben chagerijnig en humeurig. Aldus mijn ouders. En bedankt he.

Wauw!!! Ik en de kleine paarse onderweg naar CuraƧao volgende week :clinking_glasses::clinking_glasses::clinking_glasses:

11 likes

De woorden voedsel en voetzool lijken op elkaar

3 likes

Dit lijkt me zo eng! Hebben jullie de politie gebeld? Echt een nachtmerrie. Fijn dat het met jullie goed is afgelopen!

1 like

Haha ik vind het zo chill dat jij die hond nu ook steeds de kleine paarse noemt.

3 likes

Dit is natuurlijk niet ergens in Brabant? Ik houuuu van pittig. En soep. Dus die combinatie moet wel hemels zijn.

https://www.gelderlander.nl/oude-ijsselstreek/spookrijder-veroorzaakt-ongeval-op-a18-bij-varsseveld-bestuurster-aangehouden~a66b4438/ deze toevallig? :scream:

Oooh yes zaakje vlakbij mijn werk verkoopt dit blijkbaar. Ik weet wat ik maandag eet.

1 like

Wat dat niet @Spaarlamp of @TheOne

Bleh ik was zo goed niet aan het drinken. Nu voel ik me vanavond volledig klote en doe mega onredelijk tegen mijn vriend en staat er ineens een glas wijn voor mn neus. Ga maar snel naar bed.

1 like

Huh koppel je MIJ nou aan iemand die georganiseerd is? :joy:

5 likes

Nee, want de politie kwam al erachteraan gesjeesd op de andere baan! Het gaat zo enorm snel, echt bizar! Je gooit eigenlijk gelijk je stuur om en je hoopt maar dat je mede automobilisten op elkaar letten en ook uitwijken en ruimte maken

@Clancy Ja die!! Vroeg me ook al af of er een ongeluk zou gebeuren, want diegene reed echt hard en die voor ons kon net uitwijken naar onze baan (wij gingen snel de vluchtstrook op)

2 likes

Ja ik twijfelde ook al aan mezelf toen ik je tagde :joy::joy:

Ja heb t vandaag zelfs casual gezegd tegen mijn moeder, alsof ik het zelf verzonnen heb

2 likes

Zolang ik in je avatar woon zijn we 1 toch.

Alleen die trui moet er weer ff af gephotoshopt worden.

Nee ik ga morgen mijn kledingkamer opruimen en ik hoop daar een trui te vinden

Haha ja klopt, alleen ik maak niet elke dag foto’s dus ik doe dit niet elke dag :stuck_out_tongue: Maar chill he zo’n opgeruimde telefoon

1 like

Ik heb nu al een week de ā€œroutineā€ dat ik, voordat ik naar bed ga, een rondje door de woonkamer doe en alles opruim en zelfs mijn bankdekentje opvouw en ik ben zo content met mezelf. Voel me echt volwassen. :relieved:

41 likes

Ik heb een nieuw rekeningnummer dus had die ff naar m’n ouders geappt. Appt m’n vader, ik heb geld overgemaakt :relaxed: dus ik dacht aaah wat lief. Is het 1 cent :slight_smile:

103 likes