Ik lag net een beetje verdrietig in bed toen ik mijn kat hoorde miauwen. Nu ligt er 5 kilo pluizenbol op mijn zij
Diegene die altijd fotoâs (âfotoâsâ) ging sturen ook al had ie een vriendin? Daar had je vaak over gepost weet ik nog
Ohh wat erg dat laatste! Dat zijn vriendin dat nog nooit gezien heeft joh.
Jemig, heftig zeg! Gelukkig is het goed afgelopen.
Ik had vanavond met mn (sinds een week) ex afgesproken om te praten
Wat denk je wat
Seks gehad.
Ruggengraat gezocht SOS
âVoor coronaâ is echt het nieuwe âVoor Christusâ
Ik wou dat ik het was maar helaas.
Ik ben gisteravond heel vroeg naar bed gegaan ( voor mijn doen) omdat ik helemaal uitgeteld was. Maar nu dus om 5 uur wakker geworden⊠En ik heb dorst en ben actief maar durf niet uit bed te klimmen omdat ik heel luidruchtig en lomp ben en mn vriend een lichte slaper is die altijd te vroeg wakker wordt
Ik droomde vannacht dat ik op een feestje was en ik ben nu weer zo teleurgesteld dat dit nog steeds niet kan.
Huh? Levensovertuiging waardoor je geen verzekering hoeft?
Elke ochtend om kwart over 7 beginnen ze hier met heien dat kutgeluid komt zelfs door mijn oordoppen heen. Laat me slapen
Ik snap dus serieus niet waarom dit toegestaan is. Het is voor niemand leuk! Begin gewoon om 09:00 zoals normaal werkende mensen. Waarom moeten zij weer zo nodig om 07:00 beginnen waar gewoon iedereen last van heeft.
Er staat niet bij welke levensovertuiging deze man heeft, maar ik woon in de Biblebelt en ken ook reformatorische mensen met een bedrijf die niet verzekerd zijn. De gedachtegang is een beetje hetzelfde als je kinderen niet laten vaccineren: het is Gods wil als je iets overkomt, daar mag je niet (preventief) op acteren. Overigens wordt er middels collectes in de kerk wel een soort gezamenlijke pot gecreëerd om mensen financieel bij te staan als bijvoorbeeld hun bedrijfspand in vlammen opgaat. Ik heb al meerdere keren gezegd dat dit toch wel sterk lijkt op premie betalen en uitgekeerd krijgen bij calamiteiten, maar nee, dat is toch echt anders volgens deze groep mensen.
Nee dit snap ik ook niet. Is ook niet alsof er hier in de buurt verder bijna niemand woont (integendeel)
Normaliter moet je dan ook een bijdrage aan een fonds betalen. Dan ben je gemoedsbezwaarde. Als je dan schade veroorzaakt krijgt diegene wel de schade vergoed uit het fonds waar je jaarlijks een bijdrage aan moet doen. Je moet ook officieel een vrijstelling hebben van Rijksoverheid omdat een WAM verzekering verplicht is.
Men begint op mijn werk nu een kwartiertje later dan voorheen zodat de mensen die op kantoor zijn in shifts kunnen lunchen in plaats van allemaal tegelijk (organisatie die veel waarde hecht aan allemaal als team werken, normaal gesproken). Maar omdat ik thuiswerk begin ik nog steeds om 8 uur en ik vind het zĂł lekker dat ik nu meestal voor de meeting begint al een paar kleine dingen van mijn lijstje heb kunnen strepen en mijn mailbox heb kunnen doorlopen. Voelt alsof ik echt mega productief ben. Tot ik vervolgens tijdens de meeting het hele forum door ga lezen.
Kan hier zo boos om worden soms. Zou het dan ook Gods wil zijn dat die fietser nu overleden is?
Fuckzooi croissantjes in de oven vergeten⊠Helemaal zwartgeblakerd en alles stinkt
https://www.gelderlander.nl/veenendaal/onverzekerde-vader-van-11-kinderen-rijdt-fietsster-dood-fonds-schiet-tonnen-schadevergoeding-voor~a8e142a4/
Kwam inderdaad gelijk dit artikel tegen toen ik even ging googlenâŠ
En deze persoon rijdt gewoon willens en wetens knalhard door rood. Ik vind het ronduit belachelijk eigenlijk dat je gemoedsbezwaard mag zijn⊠Je doet er zoveel mensen pijn mee als er een ongeval gebeurt. Zijn doorgaans ook mensen die dan grote gezinnen hebben en waarbij zoiets dus altijd extreme gevolgen heeft en dan moeten we maar zachtheid toepassen omdat het anders gevolgen heeft voor het gezin. En dat terwijl deze actie gewoon een bewuste keuze is geweest. Je kunt ook kiezen om voor rood te stoppen zoals ieder ander weldenkend persoon.