Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik ben daar ook bang voor, dus heb via Google foto’s een acount, een harde schrijf en alles staat op de laptop haha :joy:

1 like

Afhankelijk van de sector kan je ook juist vermelden dat je op reis bent geweest. Sommige werkgevers vinden dat juist wel positief want het getuigt ook dat je zelfstandig bent, niet bang bent voor een uitdaging, etc. Ik zou dat zelf als werkgever niet raar vinden (juist tof), maar het hangt natuurlijk wel een beetje af van wat voor type baan en werkgever je zoekt.

2 likes

Ohh nee dat is ook wel echt een te flauwe manier om het testen zeg :rofl::rofl: (gelukkig was het wel een test en was je niet de enige die erop geklikt had)

And die? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

(ik kan echt nooit meer fuck you all lezen zonder daaraan te denken)

5 likes

Hahaha

Ik denk niet dat ik dit door moet gaan voeren want ik vind eigenlijk al dat ik teveel drink, maar ik zal het onthouden :stuck_out_tongue:

Ik vind het ook wel leuk! Ja ik vraag me af of ze borrels hebben met elkaar, lijkt me wel toch? Zou leuk zijn daar ook iets van te zien idd. Verder vind ik het wel verfrissend, het geeft een nuchtere inkijk in wat deze mensen bezighoudt. Ze hebben wel echt typische ‘millenials’ gestrikt trouwens. Veganisme, psychische gezondheid, Instagram, racisme, veel werken… Alles komt aan bod :yum:.

Wat mij opvalt is dat iedereen zo extreem aardig tegen elkaar is, daar word ik zenuwachtig van.

1 like

Is dit een soort big brother waar ze allemaal millennials samen in een huis hebben gezet en dat filmen?

Ik ben ongeduldig, ik wil mijn nieuwe stoel (dinsdag gekocht) maar wedden dat hij zaterdag komt en ben dit weekend niet thuis. :weary: #firstworldproblems

Je bedoelt omdat die reis niet gaat plaatsvinden en je dan een gat hebt?
Want wat is erop tegen om je reis gewoon wel te vermelden en je werk gewoon af te ronden. Hangt er ook vanaf of hoe je eea aanduidt: of je het echt met maanden of op de dag doet, of gewoon: 2015-2020 bijv

1 like

Ik heb geen zin om te koken dus heb maar een stokbrood en kruidenboter gekocht en soep om op te warmen.

4 likes

Wow we kwamen zo straks een spookrijder tegen op de snelweg. Echt doodeng hoe snel zoiets gaat! (Wij hebben niks hoor, maar het is echt zoef, weg)

2 likes

De maan is echt mooi vanavond. (Ik kan er een gezichtje in zien als ik wil).

11 likes

Dit is echt een van mijn favoriete forumberichten ooit. Die vrijmibo’s zijn dus gewoon hartstikke verantwoord.

1 like

Prima, altijd al met nog een vrouw en man in huis willen wonen haha. Kunnen de Kids dan bij jou in het appartement?

2 likes

Ah heerlijk, feestdagen periode breekt weer aan en de eerste over uren weer binnen.

2 likes

Ik heb eten besteld bij een chinees restaurant omdat ik nog semi gezond bezorg eten wil eten, maar mijn verwachtingen zijn zo laag. Ik ga er eigenlijk gewoon al van uit dat het vies is

1 like

M’n vriend heeft een baaldag en had laatst laten vallen dat hij zo af en toe graag Hollandse pot wil eten. Ben ik niet bekend mee want ik vind ouderwetse Nederlandse gerechten echt saai meestal maar goed, ik wilde lief zijn dus heb ik een recept voor hutspot gegoogeld.
Hij lacht me uit omdat ik een recept moest opzoeken! Nouja, baaldag averted in ieder geval.

5 likes

Ik moet poepen maar er kan elk moment een pakketje komen. In de app staat nog 1 adres, dan naar jou onderweg…

YES gelukt, gepoept maar nog geen pakketje :joy:

17 likes

I feel you! Sterkte!

1 like

Jij ook!! :heart: Jij ook in retail land?

1 like