Kan me niet voorstellen dat ik daar ook een paar weken heb doorgebracht was helemaal van de leg.
Ik vond beide kanten echt heel irritant op dat moment hahha maar op dat andere forum gebeurde er niks dus ik maar hier gekomen omdat ik doelloos kunnen forummen belangrijker vind dan wie het heeft opgericht haha.
Wow is het Groundhog Day of wat ik heb het gevoel dat ik 17 mei 2018 aan het herbeleven ben.
Ja heb je nog een goeie biecht
ik ging door dit gesprek hierboven kijken naar de statistieken van dit forum want wilde achterhalen vanaf welke dag deze is opgestart (kan het niet vinden?) ik ben lid sinds 5 mei 2018 maar ik heb me destijds voor allebei aangemeld kan ik me herinneren?
anyway ik kwam dit tegen:
Laatste 7 | Laatste 30 | Sinds het begin | |
---|---|---|---|
Topics | 8 | 56 | 2,6k |
Berichten | 11,8k | 58,4k | 1,4M |
Gebruikers | 16 | 59 | 3,2k |
Actieve gebruikers | 1,9k | 2,0k | ā |
Likes | 60,4k | 292k | 5,6M |
5,6 MILJOEN???
Bijna 2000 gebruikers ook! Als die allemaal 1 euro per maand aan de eigenaar zouden betalenā¦
of voor iedere like 10 centā¦
We doen het zo gek niet voor een forum (aangezien dat een beetje een uitstervend dingetje aan het worden is).
Ik ben eens gaan kijken en mijn eerste post op dit forum was op 3 mei 2018. De tijd vliegt echt haha.
Waar kun je dit teruglezen? Heb al gegoogled maar kan niks vinden
Die zit hier niet echt meer. Maar ik krijg weleens wat doorgestuurd
Channing was die met acteursava denk ik? Zij zat ook achter die insta hetisgebeurd dacht ik? Ik ken alleen die enkelbandjesgate niet
Erg trots dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor 1,20% van al die uitgedeelde likes
Ik heb net de uitspraak van nicky verstappen live gekeken. Erg interessant
Haha en uiteindelijkers die insta veranderd in een of ander commercieƫl iets.
Wow dit heb ik allemaal gemist
zin in sushi, dus ga zo als het kan sushi bestellen.
Oeh door dit berichtje bedenk ik me nog dat ik vega bitterballen heb liggen. Kom ik mooi laatste 1.5 uur door van werk.
Iemand tipte op dit forum een keer de site verhuisdieren.nl (ik dacht @Dombo? Maar weet niet zeker sorry) en ik heb daar zoān leuke match op gevonden! Zowel de poes als de mensen, paar weken terug 300 km gereden in totaal om ze ontmoeten maar het was het waard en ze komen haar volgend weekend brengen blij en beetje zenuwachtig! Maar volgens mij is het zoān leuke kat en het lijkt me zulk fijn gezelschap
Volgens mij zitten alle womentalkgebruikers (en de oprichters) uiteindelijk ook gewoon hier toch? Wie durft zijn hand op te steken