Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Haha echt hè. BC = before corona, ik ga hem erin houden.

8 likes

Ik heb gisteren een Corona test laten doen omdat ik wakker werd met gigantisch keelpijn en al sinds woensdag avond flink aan het hoesten was.

Begin maandag aan een fulltime invalklus dus was zo bang dat dat niet zou kunnen omdat ik misschien Corona zou hebben.

Kreeg net de uitslag en ben negatief! Heb met trillende handen de uitslag geopend en ben zo opgelucht! Echt wat is dit een opluchting :blush:

22 likes

Gisteravond hard uitgevallen tegenover mijn vriend, ik wil PMS niet gebruiken als een excuus maar ik sta echt te kijken van hoe anders ik tegen hem aan kijk een paar dagen voor mijn menstruatie. Hij kan bijna niks goeds doen of zeggen, echt vermoeiend en naar tegenover hem. :disappointed:

Een forummer heeft teunisbloemolie als suggestie gegeven, ben benieuwd of dat werkt.

1 like

Gefeliciteerd! :partying_face: Gewoon even bellen naar de garage/van wie de motor is om te vragen of je vast voor donderdag een afspraak kan maken. Dit is volgens mij ook niet echt de goede tijd om motoren te verkopen, dus dat gaat vast niet zo snel!

Lol, zat net bij de tandarts en dacht echt dat er iets ernstigs aan de hand was met mijn verstandskiezen en dat mijn verstand eruit moest. Helemaal niks aan de hand :joy:

En kreeg net mail dat volgende week mijn laptop en tel voor werk worden bezorgd. Zin in!

4 likes

Heel erg bedankt, goeie tips en ik stuur het door naar mijn vriend. :sob:

1 like

Wat een luxe! Ik moet er speciaal voor naar kantoor komen. Kan ik meteen de werkplek zien waar ik niet zal werken :joy:

1 like

Die armband doet me denken aan de welbekende H&M armband in 1001 kleuren!

2 likes

Had een nabespreking van de intake bij mijn nieuwe psycholoog. Zat ook een psychiater bij die dat coördineert. Noemt die man mijn leven een lijdensweg, dus logisch dat je dit of dit hebt. Eerst dacht ik fijn bevestiging dat ik ze niet zie vliegen. Maar nu denk ik wtf, een deskundige noemt mijn leven een lijdensweg.

1 like

:joy: haha. Ja ik ga gedeeltelijk op kantoor werken (ene week ma - wo - vrij en week erop di - do en zo wisselt het zich af). Maar ik begin eerst met 3 dagen cursus en dat zou ik thuis doen, werd ik net gebeld dat het leuker is dat ik dat op kantoor doe zodat ik iedereen vast leer kennen. Had me verheugd op nog een weekje sportleggings aan hebben :joy:

3 likes

Dat is even een tegenvaller ja!
Ik had gehoopt december lekker vrij te zijn, maar dat gaat helaas niet door. Mag ook helemaal niet klagen eigenlijk, want ben allang blij dat ik meteen een leuke nieuwe baan gevonden heb.
Maar dat is toch weer even omschakelen.
Geniet nog even van je leggingdagen!

1 like

Jaa!! Ik had afgelopen maand echt intense PMS en ander gezeik. Zoveel meer dan normaal!

1 like

Heh? Geen pepernoten? Omg en ik dacht dat Belgie een soort van leukere versie van Nederland was. Ik bedoel hallo bij jullie doet de bel het niet!

14 likes

Volgens mij qua smaak wel maar qua vorm niet… ofzoiets

1 like

Kruidnoten zijn knapperige bolletjes met een beetje een speculaassmaak, pepernoten zijn wat taaier en smaken ook wat anders, zoals taaitaai (hebben jullie dat in België? Ik weet even niet waar ik het anders mee kan vergelijken)

6 likes

Ah neeee, ik hoor zo’n docent zeggen tegen iemand die Nederlands leert. ‘Goedzo ik ben trots op jou, je krijgt een 12. ‘ Wtf, stop gewoon bij 10 ja. Ik vind dat zo stom. Volgende week krijgt ze een 55+.

2 likes

Dat andere forum is opgeheven dacht ik

1 like

Ja, ging ten onder aan het grote succes.

27 likes

Ja en kijk ons hier zitten dan. Op het dictatuur forum waar @nescio aan de macht is.

15 likes

Echt een briljant idee destijds om een forum te laten bouwen door een ‘vriend van een meelezer’. Ga soms nog steeds stuk om die paniek van toen en de haat die wij kregen. Not gonna lie, soms lees ik het zelfs even terug. Gewoon om te genieton.

23 likes