Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

http://www.womentalk.nl

Gouden tijden waren dat.

“Klaarblijkelijk hebben we niet kunnen voldoen aan de wensen van de gebruikers en/of is het forum om andere redenen inactief geworden.”

Oh oke.

9 likes

Dat was zo fantastisch. Hun allemaal braaf wachten tot dat forum ooit online kwam. En wij hier een week voordat egf ten onder ging hier gewoon verder alsof er niks aan de hand was.

6 likes

Nu al meer bezoekers dan tijdens het hele daadwerkelijke bestaan :rofl:

28 likes

We hebben nu een Dirk supermarkt hier in de stad en ik denk dat dit nu al mijn favoriete supermarkt is.

2 likes

waar kun je dit teruglezen? heb wel zin in wat oude juice

2 likes

Ik vind er niks zieligs aan hoor. Het was een ieders recht om zelf met een ander forum verder te gaan en vanaf die kant werd er telkens met modder gesmeten terwijl het ons allemaal niet zoveel boeide wat zij deden. De stress die dat @Nescio opleverde terwijl ze niks verkeerd deed… nah, geen medelijden.

3 likes

Hoezo zielig, wij komen toch allemaal van egf? En uiteindelijk kon je gewoon zelf kiezen of naar womantalk of hierheen. Ik denk dat de meeste in eerste instantie ook naar beide gingen (ik tenminste wel) en womantalk zag er ten eerste gewoon niet uit, was gewoon dooie gare boel en hier was het veel leuker, gezelliger…zij konden ook hierheen komen?

1 like

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

2 likes

Oke maar wat ik dus nooit heb gesnapt in dit verhaal. Uiteindelijk waren alle partijen inderdaad gewoon egf’ers die vervanging wouden. Vervolgens heeft @Nescio een vervanging opgezet, gewoon omdat ze verstand heeft van websites en wou kijken of dit misschien kon werken, geheel vrijblijvend zonder het te bestempelen als ‘de’ vervanger of wat dan ook. Ze heeft ook nog aangeboden om samen te werken met die andere groep en samen het verder uit te bouwen. Waar kwam dan die klopjacht van kamp Womentalk ineens vandaan?

2 likes

Kan me niet voorstellen dat ik daar ook een paar weken heb doorgebracht :joy: was helemaal van de leg.

1 like

Ik vond beide kanten echt heel irritant op dat moment hahha maar op dat andere forum gebeurde er niks dus ik maar hier gekomen omdat ik doelloos kunnen forummen belangrijker vind dan wie het heeft opgericht haha.

29 likes

Wow is het Groundhog Day of wat ik heb het gevoel dat ik 17 mei 2018 aan het herbeleven ben.

37 likes

Ja heb je nog een goeie biecht

1 like

Dat topic is nog steeds terug te vinden ook al was iedereen er zo van overtuigd dat het VoOr AlTiJd verwijderd zou zijn haha. Wel matige biechten - omg.

7 likes

ik ging door dit gesprek hierboven kijken naar de statistieken van dit forum want wilde achterhalen vanaf welke dag deze is opgestart (kan het niet vinden?) ik ben lid sinds 5 mei 2018 maar ik heb me destijds voor allebei aangemeld kan ik me herinneren?

anyway ik kwam dit tegen:

Laatste 7 Laatste 30 Sinds het begin
Topics 8 56 2,6k
Berichten 11,8k 58,4k 1,4M
Gebruikers 16 59 3,2k
Actieve gebruikers 1,9k 2,0k
Likes 60,4k 292k 5,6M

5,6 MILJOEN??? :thumbsup: :thumbsup:

11 likes

Bijna 2000 gebruikers ook! Als die allemaal 1 euro per maand aan de eigenaar zouden betalen…

:money_mouth_face:

of voor iedere like 10 cent…

1 like

We doen het zo gek niet voor een forum (aangezien dat een beetje een uitstervend dingetje aan het worden is). :ok_hand:t2:

Ik ben eens gaan kijken en mijn eerste post op dit forum was op 3 mei 2018. De tijd vliegt echt haha.

Waar kun je dit teruglezen? Heb al gegoogled maar kan niks vinden