Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Die zit hier niet echt meer. Maar ik krijg weleens wat doorgestuurd :joy:

7 likes

Channing was die met acteursava denk ik? Zij zat ook achter die insta hetisgebeurd dacht ik? Ik ken alleen die enkelbandjesgate niet :sob:

1 like

Erg trots dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor 1,20% van al die uitgedeelde likes

image

14 likes

Ik heb net de uitspraak van nicky verstappen live gekeken. Erg interessant

4 likes

Haha en uiteindelijkers die insta veranderd in een of ander commercieƫl iets.

Wow dit heb ik allemaal gemist :hushed:

zin in sushi, dus ga zo als het kan sushi bestellen.

9 likes

Je kind kan ook Gina Lola heten. Hoorde ik ooit via een oud collega. Huilon toch.

2 likes

Oeh door dit berichtje bedenk ik me nog dat ik vega bitterballen heb liggen. Kom ik mooi laatste 1.5 uur door van werk.

3 likes

Iemand tipte op dit forum een keer de site verhuisdieren.nl (ik dacht @Dombo? Maar weet niet zeker sorry) en ik heb daar zo’n leuke match op gevonden! Zowel de poes als de mensen, paar weken terug 300 km gereden in totaal om ze ontmoeten maar het was het waard en ze komen haar volgend weekend brengen :heart_eyes: blij en beetje zenuwachtig! Maar volgens mij is het zo’n leuke kat en het lijkt me zulk fijn gezelschap

62 likes

Volgens mij zitten alle womentalkgebruikers (en de oprichters) uiteindelijk ook gewoon hier toch? Wie durft zijn hand op te steken

5 likes

Ik had me wel bij beide aangemeld, maar toen EGF uit de lucht was eigenlijk een hele tijd forumloos doorgebracht. En toen ik weer beton was womentalk al uit de lucht of gewoon niet actief dat ik eigenlijk hier weer ben ā€˜begonnen’ met forummen

1 like

Ik had me ook bij womantalk aangemeld maar ben eigenlijk direct op dit forum mee gaan posten omdat hier toch de meeste mensen heengingen.

2 likes

Ik heb een paar weken op womantalk gezeten, toen een paar maanden niks(of in andere volgorde) en toen maakte ik hier een account aan en waren er gewoon heel veel bekende!

Ik snak echt naar kauwgom! Zit al de hele dag op werk en heb koffie gedronken en yoghurt gegeten dus nu echt een hele gore smaak in m’n smoel :sob:

Nee, had toen ik wakker werd nog helemaal nergens zin in… maar morgen kan ik lekker uitslapen en op mijn gemakje opstaan en ontbijten, dus ik ga het morgen proberen! Zal laten weten wat ik ervan vond :smiley:

1 like

Ja eerst daar en toen hierheen!

Ja bij mij duurde het nog best lang tot ik me hier aanmeldde, tot oktober 2018. In het begin postte ik ook echt wel op womentalk maar idd wat @Eddie noemde over de sfeer begon me steeds meer te irriteren en toen werd het posten steeds minder en forumde ik überhaupt niet echt meer en toen ging ik het missen en dat was dus oktober

1 like

Ik ging mijn vriend even videobellen toen hij in de winkel was.
Maar toen moest iemand in de winkel hard lachen toen diegene mijn vriend zag videobellenšŸ˜… Die dacht vast wow die wordt gecontroleerd. (Was ook zo, van de drie dingen die ik wilde hebben had hij 2 artikelen gekozen die ik niet wil. Goed dat hij me de producten liet zien dus).

2 likes

Ohh vervelend is dat he, heb ik ook wel eens gehad! Goed dat je bent gestopt en gewoon blijven pauzeren als je het niet trekt. Misschien de ramen (stukje) open en muziek keihard?

1 like