Tijd geleden was ik niet bij een avondje toen vrienden hadden afgesproken, omdat het gewoon mentaal (oke en was kei moe dus ook lichamelijk) ff niet ging. Nou een vriendin reageerde toen (daarna): ga dan toch gewoon een keer over je grenzen heen en kom maar gewoon eeb uurtje dan. Nou vond ik niet chill en baalde toen ff van alles.
Goed dat was geweest en diezelfde avond kwam er een appje met vervolgdatum, maar die heb ik niet opgeslagen en het is er verder niet meee over gegaan. Ik had een beetje ruzie met die vriendin, omdat zij dus niet echt leuke dingen over mij zei en ik merkte dat het niet helemaal lekker zat, maar vanuit haar kant is het weer goed blijkbaar want deze week allemaal leuk en gezellig doen en woensdag appte ze of ik vrijdag ook kwam en dat ik welkom was.
Ik wist al niet meer dat die datum stond (mijn fout misschien ook) en voelde me door haar opmerkingen sowieso niet meer echt chill. Maar ik kon vanavond ook niet, want ik had al met een andere vriendin afgesproken.maar nu ben ik dus thuis en zie ik wederom foto’s voorbij komen en voel ik me dus weer kut🤷♀️
Omdat ik mijn grenzen aangeef voor mezelf en daar dus opmerkingen over kwamen en ook omdat ik het kut vind dat ik het moet doen omdat ik t anders niet trek.
Heb geen spijt, totaal niet, want ik had wel een fijne avond en ben niet eens extreem moe, maar gewoon kut dat ik me zo voel en dus mezelf eigenlijk buitensluit ofzo.
Lang bericht, wilde het even kwijt