Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Als het eu regels zijn is dat lastiger met brexit e.d.
Maar ik snap niet hoe een maatschappij voor deze prijzen veilig kan vliegen.

Hoezo lastiger? Ryanair is nog steeds een Iers bedrijf, geen Brits bedrijf.

Ik vind dit ook echt totale waanzin joh. Takkebedrijf.

2 likes

Klopt. Echter zijn er ook onderdelen overal ter wereld ingeschreven dus ook vanuit Engeland e.d.

Ach goed, ik zou nooit van mijn leven bij hun instappen.

1 like

Hoe zou dat lastiger zijn? Dit zou maar een klein wetje zijn. Namelijk niet stunten met vliegprijzen

Heb vaak muziek aan staan, en betrapte mezelf er net op dat ik onbewust het Trump dansje deed.

Hoop niet dat die nog in mijn systeem zit als we weer naar de clubs en festivals mogen

8 likes

Hahahha :joy: ik denk dat ik ĂŒberhaupt niet meer kan dansen
 skills niet bij gehouden. Wel master in puzzelen en wandelen, maar daar heb je in de club zo weinig aan :face_with_monocle:

1 like

Het is lastig voor Ryanair omdat het niet past binnen hun businessmodel.
Ryanair verdient niks of nauwelijks aan het verkoop van een stoel. Ze verdienen op alle extra’s. Dus bagage, on board verkoop e.d.

Ooit hebben ze veel marketing gehad omdat men riep mensen te willen laten betalen voor de wc aan boord. Pure aandacht, dus meer verkoop.

Is het normaal dat een verwarming altijd een beetje warm is, ook al ze allemaal uitstaan? Ik heb er een die toch altijd beetje warm is maar kan me ook voorstellen dat dat normaal is om de temperatuur in balans te houden voor als ie een x aangaat ofzo

Een radiator bedoel je?
Want die horen gewoon koud te zijn als de verwarming uit staat.

Ik heb een drukke werkweek gehad en nu heb ik een lekker rustig weekend, ik zit nog steeds in mijn badjas op de bank :relaxed:

5 likes

Restjes van gisteren als ontbijt is echt de beste start van het weekend

1 like

OMG haha. Sterkte vandaag

3 likes

Klinkt als een leuke avond gisteren

5 likes

Ik moet het balkon opruimen en mijn geraniums snoeien (oeps beetje laat) en warmer zetten. Echt geen zin in maar wel echt nodig.

Mijn buurvrouw stoort zich aan de blaadjes die in mijn voortuin liggen (ze heeft laatst mijn tuin geveegd terwijl ik op de bank zat???) en ik zag haar net al kijken naar de blaadjes, misschien maak ik haar vandaag blij en veeg de tuin

afbeelding

70 likes

Huh wtf? Het is toch jouw tuin? Waar doet ze moeilijk over?

1 like

GEEN IDEE. Een paar weken geleden was ze haar tuin aan het vegen en haar buurvrouw was ook in de tuin bezig, hoor ik mijn buurvrouw ineens zeggen “nou ik zal deze ook maar even vegen want anders liggen de bladeren straks weer overal” (mijn voortuin bestaat uit stenen dus dat waait alle kanten op) en toen begon ze mijn tuin te vegen terwijl ik op de bank NAAST HET RAAM zat. Super ongemakkelijk. :joy: Zij heeft een hekje om haar tuin dus die blaadjes waaien niet eens haar tuin in haha.

4 likes

Mijn buurvrouw is net zo, die zat laatst weer eens te zeuren over de voortuin. ok er is wat onkruid maar f dat het is herfst en bijna winter, dus sterft vanzelf wel. maar mevrouw de buurvrouw heeft wel iemand die bij haar de tuin komt doen, dus die heeft makkelijk praten. zaten ze van de week gewoon mijn voortuin te bashen. Stond opeens die tuinman wat blaadjes op te vegen in mijn tuin. en ik zat ook op de bank en ik had zoiets van; omggg doe snel rolluik dicht (Dat is mijn panic exit)

3 likes

Ik had vanochtend echt een kleine overwinning ofzo, ik woon nu ongeveer acht jaar in Wales en heb iets opgepikt wat mijn vriend (die hier geboren is) niet wist.

Vriend: Oh our parcel delivery person’s name is Maredudd, what’s that from?
Ik. It’s Welsh isn’t it? Pronounced as Ma-re-duth?
Vriend: Googling intensifies Wow well done, babe! You’re absolutely spot on, it’s a very old Welsh boy’s name.

Nog even en ik ben one of the locals haha.

63 likes

Mijn nonnenvriendin krijgt vandaag haar nieuwe naam. Aaaaah. Ik heb gezegd dat als het een rare is, ik ook een naam voor mezelf verzin die zij dan moet gebruiken hahaha

15 likes