Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Een halve liter water drinken kan ook helpen. Wel echt rot om moe te moeten rijden. Goede reis nog in ieder geval!

Er heeft iemand corona in het verzorgingstehuis van m’n opa :frowning: klotezooi

Het is weekend!! :beers: :clinking_glasses: (voor mij met thee maar werkt ook)

4 likes

Sinds kort uber hier, dus heb net gewoon een heerlijk Brammetje besteld :cry:

7 likes

Ik heb net slecht nieuws gehad en zit nu helemaal van de kou en emoties te rillen op de bank. Ik wacht nu op mijn eten want geen zin ook meer om te koken. Hopelijk helpt dat een beetje

1 like

Gaat het? Sterkte!

Lief dank je wel! Het gaat wel. Ik kan niet veel aan de situatie doen (iemand die dicht bij mij staat is heel ziek) dus alles moet even landen.

We zitten met vrienden in een teamsgroep en beginnen zo aan een pubquiz. Echt het voelt zo fijn, alsof we weer even allemaal samen zijn. Mann wat mis ik dit :pensive::heart:

20 likes

Ik heb per ongeluk lelies gekocht om mijn boeket aan te vullen en nu stinkt het hele huis :sob:

2 likes

mijn moeder is dus sinds een tijdje semi-spiritueel, en nu zegt ze de hele tijd dingen als ‘er komt vast iets op je pad als het zo moet zijn’ :face_vomiting:

4 likes

Omg dit moet ik in mijn leven! :heart::heart:

1 like

Daar mag je ook verdrietig om zijn, het lijkt me totaal niet makkelijk om z’n beestje weg te doen <3

Je relatie is balen natuurlijk en je ouders kan ik niet over oordelen, maar wellicht handig om ze even te laten. of aangeven dat je op het moment niet meer aan kan dan waar je nu al mee handelt en je het fijn zou vinden als ze daar begrip voor hebben. <3

1 like

Knuffel! Was jij degene die de hamster aan een forummer had gegeven? Dan wordt ie vast goed verzorgd! De rest van je bericht is ook wel heel naar zeg.

1 like

Voel me sinds ik wakker ben geworden rond 17.30 uit m’n dutje echt meh. Heb zo’n verloren, verdrietig en bijna eenzaam gevoel. Comfort sushi besteld, was lekker maar heeft niet geholpen. Gelukkig morgen wandelen met een vriendin + puppy dus daar kijk ik naar uit

7 likes

hartje voor de puppy
wat jammer dat je je zo voelt :two_hearts: hopelijk morgen beter

1 like

Ik verveel me, wil op avontuur :joy:

15 likes

Kan iemand me vertellen wat er in de 2e afl van grey’s nieuwste seizoen gebeurt? Ik kan die afl nergens meer terugkijken

1 like

€5,- actie? Lol, wat een idioterie

7 likes

Had zo’n fijne dag vandaag <3

2 likes

Waarom mag Wendy van Dijk nog steeds op tv doen alsof ze grappig is

24 likes