Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Waarom kan je eigenlijk niet je eigen naam houden?

Onlangs keek ik een programma waar ze zusters verschillende vragen stelden en vond het echt heel interessant om te zien eigenlijk.

Gefeliciteerd! Ik wist helemaal niet dat je zwanger was!

1 like

Ahh @grace wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een forum verrassing zeg, moet ineens denken toen quantum zo casual iets zei over haar zwangere buik en dan het hele forum iets had van huh?

6 likes

hahah ik heb dit ook!!! Bij mannen vanaf een jaar of 50 ofzo haaha

2 likes

@grace supergefeliciteerd!!! Cocoon ze lekker met de baby :baby:

1 like

Ben ik net mijn ‘ik heb net rode peper gesneden hand’ zo snuf langs mijn neus gegaan. Jazeker. Aub heel mijn rechter neusgat staat in de fik

10 likes

Ik vind Below Deck zooooon heerlijk programma om te kijken bij het bankhangen in het weekend

2 likes

De drama onderling, de mooie boot, de gestoorde gasten, gewoon alles is vermakelijk!

(Nu op Fox trouwens)

1 like

Ik wil dansennnn

En sterkte

2 likes

Hahaha ja hoezo doet de bemanning daar niks aan doen, is toch voor betaald!!! Love it. En dat gezeik over eten altijd!! En dan willen ze als ze lam zijn ineens wel ordinair nachos enzo :joy:

2 likes

@grace Wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik heb gisteravond/vandaag zo’n leuke date gehad, maar ik ben nu zo moe dat ik me een beetje teneergeslagen voel. Dus ik zit semi te huilen terwijl ik Alles is Liefde kijk (en ik erger me best wel aan alle zwarte pieten?). Er zit ook nog best wel veel werkstress in mijn lijf en dat helpt niet bepaald.

1 like

@grace Gefeliciteerd! Geniet lekker van je zoon.

1 like

Ik ook. Misschien vergeet ik dan dat mijn neusschot in de fik staat :joy:

Eten viel ook tegen en volgens mij gaat die rode peper linea recta naar mijn darmkanaal door want moet storten.

Ik moest deze week even wat oude documenten opsporen m.b.t. mijn gezondheid en ik stuitte dus op informatie die bijzonder pijnlijk was om te lezen. Het kwam er eigenlijk op neer dat er stond als de ouders/verzorgers van kleine Helvegen oog voor haar hadden dan had ik bepaalde gezondheidsproblemen waarschijnlijk nooit gehad / of was de schade beperkt gebleven. En nu neem ik het mijn omgeving toch wel kwalijker dan eerst, ook omdat ze ook op andere gebieden tekort zijn geschoten. Het besef dat ik een normalere/makkelijkere jeugd had kunnen hebben is best heftig om te incasseren als dertiger.

13 likes

Ik realiseer me nu pas dat mijn moeder eigenlijk best een weirdo (op de beste manier) is. Ik heb al vrij jong Misery, the shining & One flew over the cuckoo’s nest etc gekeken want dat waren goede films (aldus mijn moeder) en kon ik prima kijken. Al zie ik nog steeds een houtblok voor me zie als ik aan Misery denk.

Ze kocht ook altijd horrorboeken voor me omdat ik de normale kinderboeken saai vond en op de zolder staan ik denk 10 Billy kasten vol met allerhande stripboeken. En dan nog maar over de dozen vol te zwijgen. Terwijl als je mijn moeder ziet dan is het zo’n fancy mevrouw die elke 3 weken bij de kapper en manicure zit. Dus mijn vrienden hebben altijd een heel braaf beeld bij mijn moeder. Tot ik zeg ohjaaa Misery zag ik toen ik 11 was trauma aan dat houtblok overgehouden :sweat_smile:

6 likes

Wat naar. Ik vond ook laatst zo’n soort document (wel met een andere strekking) en dat hakte er toch wel in. Sterkte :heart:

1 like

:heart: :heart: :heart:

De eerste films die mijn vader mij liet kijken waren films zoals The Gremlins, Chucky en Arachnophobia. stond er als klein kind ook eerst niet bij hoe eng je die films moest vinden maar ik vond ze vooral grappig. :upside_down_face:

Ik vind het gewoon zo bizar dat ik 12/13 jaar lang op veel gebieden gewoon mijzelf moest zien te redden terwijl ik nog een kind was en dat er werkelijk niemand was die ingreep of een luisterend oor voor mij was, ook als ik er open over was. Maar anderzijds moet ik niet zeiken want ik ben nu goed terecht gekomen.

1 like

Ik heb net het begrip ‘shoptopics van EGF’ aan mijn vriend uitgelegd. Dus dat je maar 4 plaatjes mocht posten en dan eronder zette: WACHTEN!!! En er was altijd wel een asshole die dan meteen ging reageren waardoor de topicstarter dan helemaal lauw ging;

IK ZEI TOCH WACHTEN!!!

Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dit vertelde. Ik mis dit.

59 likes

Dit was wel het geval met mij en de ‘pittige pizza’ die ik vanavond naar binnen heb gewerkt

1 like

Misschien moet je vriend maar gewoon zeggen ‘niet mijn smaak dat soort topics veel plezier ermee’.

2 likes