Mvg de feestcommissie
Ik ga zo ook naar bed, nog halfuurtje lezen en dan slapen, heerlijk.
See you in 2040
Lig er al inā¦
Party in bed
Met mān winterdekbed is het wel echt een dikke party
Ik moest nog een workout doen, had expres al sportkleding aangedaan maar heb daar dus een uur of 4 inzitten chillen Net maar een booty work out gedaan en bij gebrek aan twerken in de club, dat maar gedaan in mijn kamer
Ik was vandaag vlakbij een oliebollenkraam, maar er stond een rij dus geen zin om in de rij te staan en ik heb er al uren spijt van
Zaterdagavond in 2019: klaarmaken voor etentjes, huisfeestjes, helemaal naar de getver en 's ochtends pas naar huis
Zaterdagavond in 2020: klaarmaken voor een avond op de bank met een pot thee en het nieuwe Twilight boek (sorry not sorry)
š„² dit wordt echt mijn nieuwe favo emoji š„²
Die Hallmark kerstfilms zijn echt slecht
Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
@grace wat leeeuk, gefeliciteerd!!
Ik heb migraine, het is pas net een beetje gezakt. Ik voorzie een slapeloze nacht omdat ik zojuist 6u geslapen heb
Pff hier ook al een aantal harde knallen geweest over de hele avond! @Airy-fairy jij ook gehoord?
Lig nu overigens op de bank school of rock te kijken en heb me een heerlijke sex on the beach gemaakt!
Ja ik was net buiten met de hond toen het begon gelukkig was het ver genoeg om zich er niet veel van aan te trekkenā¦
Ik hoop het ook voor je. Hoe ouder ik word, des te lastiger ik er zelf ook mee kan dealen.
Ik was benieuwd omdat jij een Nederlands pup hebt en ik voornamelijk mensen ken met buitenlandse hondjes die hier naartoe gehaald zijn en altijd bang voor vuurwerk lijken te zijn. Ik was benieuwd hoe dat zou zijn bij pups die gewoon van fokkers komen.
Daar zit weinig verschil in, omdat honden een beter gehoor dan mensen hebben. Vooral in huis vinden ze die knallen enger, omdat hun huis een veilige plek hoort te zijn.
Maar nu is mijn hond echt een angsthaas
Ik dacht dat er wel een verschil in kon zitten omdat 1 hond veel rottige ervaringen had meegemaakt in het buitenland. Dat je dan bijvoorbeeld angstiger zou zijn met vuurwerk etc.