Oh die ellende als je daar een foto wou posten. Helemaal uploaden via een andere site. En dan de url kopieren en dat ging altijd mis pff.
Hoe je terecht gekomen bent zegt helemaal niks over de hoeveelheid die je mag zeiken over wat je aangedaan is. Blijft gewoon kut, sterkte
Ik ga vanavond via Zoom met een goed bevriende collega bijkletsen, maar ga ook daarna nog met een vriend spelletjes spelen. Dus nu zit ik direct al te twijfelen of uur/anderhalf uur bijkletsen wel lang genoeg is, terwijl dat volgens mij echt prima is.
Maar ik ben dus direct bang dat ze verwacht dat we de hele avond gaan kletsen, terwijl ik dat sowieso niet zou verwachten. Waarom ben ik zo.
Ik heb wel eens gesprekken gehad met mensen die hetzelfde hadden gemaakt en/of deels dezelfde lichamelijke problemen hadden en dan voelde ik mij toch een beetje bezwaard om over mijn huidige situatie te vertellen omdat de meeste mensen daar het er veel slechter van afbrachten. Maar eigenlijk gaat mijn cavia is doder niet voor alles op.
Jazeker, ontkent hij ook niet
Mijn god ze zijn hier sinds deze week zo hard met vuurwerk aan het knallen. Andere jaren was het nooit zo erg. Of iedereen heeft opeens mega veel schijt gekregen aan dat vuurwerkverbod of ze gaan het nu allemaal snel op maken. Beter hebben ze ook nog wat siervuurwerk, is tenminste nog leuk om te zien
Hier, achter mijn huis, lopen ze ook te kutten met vuurwerk.
Pfff die kut jochies in de buurt zijn weer bezig, hele harde vuurwerk knallen
Lol ik lees nu de berichten boven me terwijl ik dit typ
Hahaha hier zijn ze ook flink bezig, wonen jullie allemaal bij mij in de buurt
Hier ook al haha
Haha wonen we allemaal bij elkaar in de straat? Ik zei net al tegen m’n vriend zo dat moet wel een hele lading drugs zijn
Bij mij ook vet veel vuurwerk het laatste uur!
zal er dan weer een protest zijn ofzo want hier werd net ook afgestoken.
Ik ga zo naar mn ouders en ik heb er gewoon helemaal zin in. Lekker heel kneuterig op de bank liggen met mn moeder met nachos en guacamole en oja ook haar erwtensoep. Ik neem mijn borduurwerkjes mee en gewoon even een avond zonder mn vriend. Zijn zware stem kan ik soms niet eens meer verdragen.
Ik las dat je GEEN zin had om naar je ouders te gaan en toen las ik lekker op de bank liggen met je moeder en nachos en dacht ik huh hoe kun je daar nou geen zin in hebben.
Vuurwerkprotest was gister toch? Of doen ze het gewoon elke dag afsteken als protest?
Ik heb er gister paniekaanval door gehad.
Ik hoop echt dat er gewoon een blijvend verbod komt over enkele jaren.
Hoe reageert jouw hond eigenlijk op vuurwerk?