Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Net zo beroerd als ik helaas. Staart tussen benen, niet meer door willen lopen/verstijven van angst, tussen mijn benen bescherming zoeken. (binnen op schoot kruipen bij me en mijn tranen weglikken ook haha)
Vorig jaar heb expres me heel ‘‘groot’’ gehouden zodat hij het idee kreeg dat het normaal is, in aanloop naar oudjaar werkt dat redelijk maar als het los gaat is er met onze beide geen land te bezeilen. (oudjaarsdag duurde ook uren en uren omdat hij niet kon slapen en ik ook niet van al het lawaai/knallen/licht en hij durfde toen ook al niet in de tuin te plassen meer zelfs)
Ik vind oudjaar zelf ook zo vreselijk, mag van mij afgeschaft worden allemaal, hier beginnen ze vanaf oktober met geregeld afsteken en ik zit constant in dikke paniek.

Ik hoop dat we dit jaar iets rustiger doorkomen omdat hij nu zindelijk is en dus niet in de nacht/avond nog meerdere malen uit moet voor plasje.

1 like

Snap oprecht niet wat er zo moeilijk is om een jaartje nu geen vuurwerk af te steken. Snap dat het voor die branche niet chill is aangezien ze leven van dat vuurwerk geld, maar kom op zeg. Ik MaG IeTs NiEt Nu DoE Ik HeT IeDeRe DaG, We MogEn OoK NiKs MeEr VaN dE RoVeRhEiD - menig volwassen persoon in Nederland. Wat een ontzettend verwend schijtvolk zijn we ook in Nederland dat dit ons grootste probleem is.

18 likes

Ik heb een nieuwe taart ontdekt bij onze bakker en dat is slecht nieuws voor mijn lijn :sob:. Zo lekker!

3 likes

IS TRADITIEEE!

8 likes

shit die was ik vergeten. :sweat_smile:.

1 like

Ik dacht al dat het aan mijn buurt lag, al dat vuurwerk. Lijkt net oudjaar hier man, inclusief siervuurwerk. Maar geen politie hier jammer genoeg. Zou echt graag een vuurwerk-kliklijn willen.

1 like

Gisteravond lag ik om 10 uur in bed. Gok dat dit vanavond weer het geval is :otter:

12 likes

Mvg de feestcommissie

2 likes

Ik ga zo ook naar bed, nog halfuurtje lezen en dan slapen, heerlijk.

4 likes

See you in 2040 :raising_hand_woman:t4:

5 likes

Lig er al in…

2 likes

Party in bed :partying_face:

3 likes

Met m’n winterdekbed is het wel echt een dikke party :joy:

4 likes

Ik moest nog een workout doen, had expres al sportkleding aangedaan maar heb daar dus een uur of 4 inzitten chillen :sweat_smile: Net maar een booty work out gedaan en bij gebrek aan twerken in de club, dat maar gedaan in mijn kamer :+1:t4:

5 likes

Ik was vandaag vlakbij een oliebollenkraam, maar er stond een rij dus geen zin om in de rij te staan en ik heb er al uren spijt van :sob:

1 like

Zaterdagavond in 2019: klaarmaken voor etentjes, huisfeestjes, helemaal naar de getver en 's ochtends pas naar huis
Zaterdagavond in 2020: klaarmaken voor een avond op de bank met een pot thee en het nieuwe Twilight boek (sorry not sorry)

19 likes

🥲 dit wordt echt mijn nieuwe favo emoji 🥲

4 likes

Heel mooi vierkantje!

26 likes

29 likes

Die Hallmark kerstfilms zijn echt slecht

2 likes