Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
@grace wat leeeuk, gefeliciteerd!!
Ik heb migraine, het is pas net een beetje gezakt. Ik voorzie een slapeloze nacht omdat ik zojuist 6u geslapen heb
Pff hier ook al een aantal harde knallen geweest over de hele avond! @Airy-fairy jij ook gehoord?
Lig nu overigens op de bank school of rock te kijken en heb me een heerlijke sex on the beach gemaakt!
Ja ik was net buiten met de hond toen het begon gelukkig was het ver genoeg om zich er niet veel van aan te trekken…
Ik hoop het ook voor je. Hoe ouder ik word, des te lastiger ik er zelf ook mee kan dealen.
Ik was benieuwd omdat jij een Nederlands pup hebt en ik voornamelijk mensen ken met buitenlandse hondjes die hier naartoe gehaald zijn en altijd bang voor vuurwerk lijken te zijn. Ik was benieuwd hoe dat zou zijn bij pups die gewoon van fokkers komen.
Daar zit weinig verschil in, omdat honden een beter gehoor dan mensen hebben. Vooral in huis vinden ze die knallen enger, omdat hun huis een veilige plek hoort te zijn.
Maar nu is mijn hond echt een angsthaas
Ik dacht dat er wel een verschil in kon zitten omdat 1 hond veel rottige ervaringen had meegemaakt in het buitenland. Dat je dan bijvoorbeeld angstiger zou zijn met vuurwerk etc.
Las over het vuurwerk maar hoorde hier niks. Maar inmiddels gaat het hier ook los. Ze geloven vast dat we in deze uithoek in een andere tijdzone leven. Zou me niet eens meer verbazen
Gefeliciteerd met jullie zoon! Heel veel geluk en liefde gewenst voor jullie drie, wat fijn dat jullie wens heeft mogen uitkomen!
Ik lig in bed maar ik kan niet slapen door een lockdownfeestje ergens in de buurt, ik heb alleen geen idee waar het precies van komt
Heb een haardvuur filmpje aanstaan op Netflix en lig in bed te lezen. Wilde zaterdagnacht zo (vind het heeeerlijk)
Ik aaide ze vroeger vaak en ze zijn echt super zacht. Durf ze alleen niet te aaien als ze op de grond zitten, want dan proberen ze op je vinger te klimmen
Het is klote dat er toentertijd niet iemand was die was die even wat meer naar je omkeek. Als je zo’n document dan ziet lijkt het mij heel heftig allemaal.
Bij mij kwam het er op neer dat ik ondanks mijn ‘achterstand’ met veel begeleiding(die ik nooit heb gehad, geen idee waarom) er misschien een normaal leven voor mij inzat :’). Ik ben 6 weken te vroeg geboren maar heb nooit het idee gehad dat er iets niet klopte aan mij? Ja, heb een hartafwijking en blijk nu ADD te hebben maar heb het eigenlijk best goed voor elkaar. Die woorden kwamen zo veroordelend binnen over een kind van 5. Heb de brief in kwestie wel weggegooid.
Ik heb net de animatiefilm van The Grinch weer eens gekeken. Ahh
Had een super leuke avond mer vriendinnen! Zo fijn als je soms ook even wat diepere gesprekken kan voeren.
Maar zie nu dat een tinder gast weer midden in ons (ik dacht leuke) gesprek de match heeft opgeheven. Dit gebeurt me zo vaak de laatste tijd?! Wat doe ik fout ga helemaal twijfelen aan mezelf hierdoor
Kunnen we een ban op profielfoto wijzigingen gaan aanbrengen? Love u all, maar kan dit echt niet meer handelen. ja, ik heb ook gedronken maar ook zonder alcohol klopt dit niet gewoob
Gefelicoteerd @grace!
–
Omg lig al uren wakker, ben bij m’n kindjes in bed gaan liggen omdat ik ze vanaf morgen een week niet zie, ze snurken zo schattig, ik moet huilen en ik wil slapen.