Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Bleh wat shit. Hopelijk heb je straks nog een leuke avond met je vriend. Gefeliciteerd in ieder geval.

ik ga morgen voor het eerst weer sporten na een aantal weken niet. mezelf een beetje opgelegd omdat de cijfers zo hoog waren weer. Nu probeer ik mezelf er maar een beetje over heen te zetten, je mag gewoon sporten. dus eh. ik ga maar weer. om de een of andere reden word ik er nerveus van. terwijl het niks bijzonders voorstelt.

Dat lijkt me geen fijne manier om jarig te zijn.

Maar toch gefeliciteerd! :partying_face: Hoop toch dat jullie er nog een leuke middag/avond van maken.

Aah wat vervelend. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar hopelijk is je vriend snel klaar met werk en kan je nog van je verjaardag genieten :heart:

Je kan het ook zelf maken door een blikje gecondenseerde melk 3 uur te laten koken, heb ik laatst gedaan

1 like

Het is weer tijd voor de sportschool. Ik verbaas mezelf met mijn discipline hiervoor. Dat heb ik tegenwoordig bijna nergens meer voor :+1:t2:

Waarom!?

1 like

Oh dat is een hele goeie reden gelukkig

6 likes

Ach, wat rot :disappointed: Maar alsnog gefeliciteerd en hopelijk verloopt de rest van de dag beter :partying_face:

Ah wat vervelend. In ieder geval gefeliciteerd :partying_face: en hopelijk heb je straks met je vriend toch nog een leuke dag

Ja de nieuwe verpakkingen zijn van gerecyclede petflessen gemaakt!

2 likes

Verschilt weer per orde. Daar is het zo omdat je een soort nieuw leven ingaat en daarbij hoort dan een andere naam en een habijt enzovoort

1 like

Heb mn haar 24 dagen geleden voor het eerst roze geverfd, en de kleur is nu vooral bovenop grotendeels vervaagd dus tijd voor ronde #2 :partying_face:

11 likes

Oh nee het lijkt erop dat mijn oorsuizen weer terug zijn :cry:

Ik zag net een glazen waterkoker bij de glasbak staan en bedacht me dat die dingen eigenlijk toch best onhandig zijn bedacht qua afval of niet? Haha (elektrische apparaten of bij glas, diegene wist het blijkbaar niet)

2 likes

We MoGeN OoK NiKs MeEr

@vitaminwater oee dan heb jij het langer volgehouden dan ik! Heb het zelf afgelopen maandag weer opnieuw gedaan.

1 like

Maar… maar… dat is traditie!!!

1 like

Ugh ik ben er weer helemaal klaar mee. Er zit echt geen rek meer in mijn humeur nu we al zo lang in deze shit zitten, alles komt ineens zoveel harder aan. Ik heb gewoon geen energie meer om m’n humeur wat op te krikken, zo weinig dingen nog waar ik energie van krijg. En dat wordt dan zo’n vicieuze cirkel waardoor ik ook niet naar de sportschool ga want geen puf maar ja dan is er nog iets minder waar ik energie van krijg. Aaaarggggh ik ben het zat. Ik wil leuke dingen.

8 likes

Ik heb eind oktober dat punt bereikt en de hulp van een psycholoog ingeroepen (deels ook om andere redenen). Echt werkelijk alles waar ik energie van krijg, zoals live muziek, reizen en de relaties lijkt niet te bestaan. Alleen nog werken, wandelen en internetten en kunstmatig oefeningen doen in de hoop dat ik mentaal en fysiek een beetje blijf functioneren. En ik weet dondersgoed dat er licht is aan het einde van de tunnel, maar ik heb nu gewoon wat lichtpuntjes nodig.

8 likes

En dan heb ik mezelf zo ver dat ik thuis wel ga sporten kan ik gvd m’n elastieken niet vinden. Wel dumbells en resistance bands maar niet de elastieken voor m’n armen. Ja reden genoeg om te huilen natuurlijk.

1 like