Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat een ellende! Ik slaap zo ontzettend slecht, 4 uur per nacht is al veel. Het maakt niet wat ik doe ik ben elke nacht weer aan het kloten ermee. Ik zit nu alweer een uur huilend beneden omdat ik ook gewoon wil slapen.

1 like

Ben je hier bekend mee? Zou er even mee naar de huisarts gaan, slaaptekort is zo. Kut!

1 like

Wat vervelend! Slecht slapen is zo kut. Hoe lang heb je er al last van? En heb je een idee van de reden?

1 like

Helaas ben ik hier al jaren bekend mee, zelf zo erg dat slaapmedicatie niet werkte. Het is vooral in periodes rond de winter(dip) icm stress.

1 like

Alweer een aantal maanden helaas, Ik probeer positief te blijven maar na vannacht lukt dat even niet.

1 Voordeel : om 8 uur ga ik al rustig boodschappen doen

Zoals @Tunnelvisie zegt zou ik even langs de huisarts gaan. Bij mij had het uiteindelijk te maken met wat psychische problemen (had ik toen nog niet door) waar ik toen aan ben gaan werken. En heb tijdelijk slaapmiddelen gekregen zodat ik even bij kon tanken.

Edit: oh sorry, lees nu pas je bericht hierboven. Heb zelf ook een boek geluisterd: The Sleep Book van Guy Meadows. Dit heeft mij veel geholpen om het wat los te laten.

Was je nog gaan werken :joy:?

:frowning: Ik ken het helaas. Hoop dat het gauw overgaat. Sterkte!!

1 like

thnx! ik zal het eens opzoeken.

15 likes

van die post krijg ik wel RGK vibes.

edit; oh geweldig, als je RGK typt word er automatisch gelinkt. love it.

2 likes

@grace Gefeliciteerd!!

1 like

Het zou grappig kunnen zijn als het niet 100% de waarheid was. Succes met de sekte @grace! Laat het ons weten als een interventie nodig is.

13 likes

Woehoe al 3 items verkocht via vinted :sweat_smile:

4 likes

Ik heb gehoord dat ze bij de eerste bij de placenta niet alleen controleren op die bloedvaten en of ie intact is, maar ook checken of het gevoel voor humor er intact mee uit is gekomen. :face_with_hand_over_mouth:

14 likes

Had je nou al foto’s van je aankopen geplaatst? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee :rofl: ik wacht even tot ze binnenkomen haha

1 like

Grrr de oordopjes die ik heb gekocht zijn eind vd week natuurlijk met 50% korting en heb ze al langer dan 14 dagen dus kan ook niet de truc met nieuwe bestellen en oude terugsturen uithalen

1 like

Ik ben drie Albert Heijns afgegaan voor bebogeen:((( gebruik het altijd in een chocoladefudgetaartding. Is niet hetzelfde zonder de bebogeenšŸ’”

Waarom duurt het 7 dagen om een nieuw rijbewijs te ontwikkelen. :cry: