Ik vond het al zo gek.
Hoe gaat met met je oren? Als mijn oren verstopt of ontstoken zijn, of wanneer ik pijn aan mijn kaak heb dan komt het terug.
Ik heb echt een enorme offday, echt alsof al mijn energie en motivatie volledig uit me is getrokken. Neem echt al heel lang trouw vitamine D nadat ik vorige winter een tekort heb gehad, maar dit lijkt toch wel weer op een winterdip
Ik heb een intens saaie date geleerd dat de wasmachine op 95 graden kan. Dat was ook gelijk het meest interessante aan het gesprek.
Volgens mij heb ik verder nergens last van haha
Oh man ik heb echt trek in bitterballen.
Voor de mensen die nog graag en goedkope rotan boog kast willen:
Nou het is me nog gelukt ook, ben gaan hardlopen en 40 min krachttraining erachter aan. Echt een en al losse flodders maar had geen zin om een workout te plannen. Maar hardlopen ging goed gek, wtf. Ben gewoon verder gegaan waar ik in april ofzo gestopt ben om te kijken hoe het ging. Heb zelfs nog extra stuk gerend omdat ik nog wel kon. Dit geeft de burger toch weer moed.
Ik heb bumble BFF gedownload want ik wilde wat mensen in de omgeving leren kennen. Uit de 15+ matches die ik had, heb ik ƩƩn iemand gevonden die daadwerkelijk potentieel vriendschap-materiaal is.
Ik wilde vanmiddag aan school werken maar ik was dus āevenā in bed gaan liggen omdat ik me niet lekker voelde. Wat denk je? Was ik in slaap gevallen en word ik nu ineens wakker Nee, was inderdaad niet slim van mij om in bed te gaan liggenā¦
Ik ging net na het sporten nog even een boodschap halen, kwark, bananen, chocola en chips, en kreeg natuurlijk meteen een opmerking van de kassajongen haha Busteddddd
Pffff net een mega ruzie gezien bij de ingang van de supermarkt, personeel was helemaal in tranen Wat zijn mensen toch achterlijk kut
Oh jee, vanwege coronamaatregelen?
We wonen sinds een paar weken in een nieuw huis en vandaag is de kat voor het eerst naar buiten gegaan. Maar dat was vanochtend en hij is nu nog steeds niet terug begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken
Jep, ik werk in de winkel ernaast dus ik heb al veel gezien en meegemaakt maar deze was wel echt heftig. Het was bij de leidinggevende, juist een superlieve vrouw die met iedereen het beste voor heeft! Ik was zelf in eigen winkel klanten helpen, maar gelukkig namen hun klanten het ook voor haar op. Hielp alleen niks, ze bleven maar met zān tweeĆ«n schelden en tieren, ook nog met hun peuter ernaast⦠bizar.
Echt, word daar zo kwaad van⦠mensen laten zich weer van hun beste kant zien. Zou ooit eens oorlog uitbreken hier, of een andere ramp waardoor mensen moet overleven. Ikke ikke ikkeā¦
Kramp in mān handen van het gamen, deze vakantieweek game verslaafd zijn is succesvol geweest.
Woaaa, gefeliciteerd! Veel geluk, plezier en rust samen <3
Uur geleden eten besteld maar het is er nog niet⦠iām hangryyyyy!