Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hoe doe je het met je privacy als je je laptop laat repareren? Maak je een back up, wis je je browsergeschiedenis/cookies/wachtwoorden en that’s it? Of wis je alles en zet je hem terug naar fabrieksinstellingen…? Ik vind het zo ongemakkelijk als zo iemand door mijn foto’s loopt te neuzen en misschien een verdwaald dagboek tegenkomt. Alleen ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en vooral eindigen met deleten. Ik heb een macbook als dat nog iets uitmaakt.

1 like

Oh goeie, niet aan gedacht!

Ik ben heel slecht met recepten uitschrijven, dus laat me weten als iets vaag is.

Je maakt een bastognebodem:
1 pak bastognekoeken in de blender tot kruimels mixen en een pannetje met boter opzetten en dat samenvoegen tot het een stevige brij is. Dat doe je in je schaal (ik maak het zelf in een ovenschaal wegens gebrek aan beter).

Au bain marie 1 pot bebogeen smelten met een scheutje (plantaardige) melk en dat doorroeren en over de bastognebodem gieten.

Au bain marie twee a drie repen pure chocola smelten en daar een bakje slagroom doorheen roeren. Goed doorroeren tot het een mooi geheel is en dan giet je dat over de bebogeenlaag.

Laten afkoelen en in de koelkast nachtje laten staan.

Ik vergeet altijd de precieze hoeveelheden en yolo altijd maar wat, is zo simpel dat het altijd wel is gieg gedaan.

Foto van het proces toen ik dit ging maken voor m’n verjaardag. (Chocoladelaag moest nog komen)

Samenvatting

4 likes

Als je je laptop aanzet heb je gebruikers toch? misschien is het heel simpel met een gast account op te lossen.

1 like

Met MacBooks kun je TimeMachine gebruiken om een back-up te maken. Daarna kun je hem wissen als je wilt.

Deze:

1 like

We gaan een kerstboom kopen vandaag :heart_eyes:

Echt zo’n cozy moment elk jaar

2 likes

Dat is geen fijne manier om jarig te zijn,

Maar toch van harte gefeliciteerd :heart:

Wat onwijs vervelend.

Proficiat!

Bleh wat shit. Hopelijk heb je straks nog een leuke avond met je vriend. Gefeliciteerd in ieder geval.

ik ga morgen voor het eerst weer sporten na een aantal weken niet. mezelf een beetje opgelegd omdat de cijfers zo hoog waren weer. Nu probeer ik mezelf er maar een beetje over heen te zetten, je mag gewoon sporten. dus eh. ik ga maar weer. om de een of andere reden word ik er nerveus van. terwijl het niks bijzonders voorstelt.

Dat lijkt me geen fijne manier om jarig te zijn.

Maar toch gefeliciteerd! :partying_face: Hoop toch dat jullie er nog een leuke middag/avond van maken.

Aah wat vervelend. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar hopelijk is je vriend snel klaar met werk en kan je nog van je verjaardag genieten :heart:

Je kan het ook zelf maken door een blikje gecondenseerde melk 3 uur te laten koken, heb ik laatst gedaan

1 like

Het is weer tijd voor de sportschool. Ik verbaas mezelf met mijn discipline hiervoor. Dat heb ik tegenwoordig bijna nergens meer voor :+1:t2:

Waarom!?

1 like

Oh dat is een hele goeie reden gelukkig

6 likes

Ach, wat rot :disappointed: Maar alsnog gefeliciteerd en hopelijk verloopt de rest van de dag beter :partying_face:

Ah wat vervelend. In ieder geval gefeliciteerd :partying_face: en hopelijk heb je straks met je vriend toch nog een leuke dag

Ja de nieuwe verpakkingen zijn van gerecyclede petflessen gemaakt!

2 likes

Verschilt weer per orde. Daar is het zo omdat je een soort nieuw leven ingaat en daarbij hoort dan een andere naam en een habijt enzovoort

1 like