Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Heb mn haar 24 dagen geleden voor het eerst roze geverfd, en de kleur is nu vooral bovenop grotendeels vervaagd dus tijd voor ronde #2 :partying_face:

11 likes

Oh nee het lijkt erop dat mijn oorsuizen weer terug zijn :cry:

Ik zag net een glazen waterkoker bij de glasbak staan en bedacht me dat die dingen eigenlijk toch best onhandig zijn bedacht qua afval of niet? Haha (elektrische apparaten of bij glas, diegene wist het blijkbaar niet)

2 likes

We MoGeN OoK NiKs MeEr

@vitaminwater oee dan heb jij het langer volgehouden dan ik! Heb het zelf afgelopen maandag weer opnieuw gedaan.

1 like

Maar
 maar
 dat is traditie!!!

1 like

Ugh ik ben er weer helemaal klaar mee. Er zit echt geen rek meer in mijn humeur nu we al zo lang in deze shit zitten, alles komt ineens zoveel harder aan. Ik heb gewoon geen energie meer om m’n humeur wat op te krikken, zo weinig dingen nog waar ik energie van krijg. En dat wordt dan zo’n vicieuze cirkel waardoor ik ook niet naar de sportschool ga want geen puf maar ja dan is er nog iets minder waar ik energie van krijg. Aaaarggggh ik ben het zat. Ik wil leuke dingen.

8 likes

Ik heb eind oktober dat punt bereikt en de hulp van een psycholoog ingeroepen (deels ook om andere redenen). Echt werkelijk alles waar ik energie van krijg, zoals live muziek, reizen en de relaties lijkt niet te bestaan. Alleen nog werken, wandelen en internetten en kunstmatig oefeningen doen in de hoop dat ik mentaal en fysiek een beetje blijf functioneren. En ik weet dondersgoed dat er licht is aan het einde van de tunnel, maar ik heb nu gewoon wat lichtpuntjes nodig.

8 likes

En dan heb ik mezelf zo ver dat ik thuis wel ga sporten kan ik gvd m’n elastieken niet vinden. Wel dumbells en resistance bands maar niet de elastieken voor m’n armen. Ja reden genoeg om te huilen natuurlijk.

1 like

Ik vond het al zo gek.

Hoe gaat met met je oren? Als mijn oren verstopt of ontstoken zijn, of wanneer ik pijn aan mijn kaak heb dan komt het terug.

Ik heb echt een enorme offday, echt alsof al mijn energie en motivatie volledig uit me is getrokken. Neem echt al heel lang trouw vitamine D nadat ik vorige winter een tekort heb gehad, maar dit lijkt toch wel weer op een winterdip

Ik heb een intens saaie date geleerd dat de wasmachine op 95 graden kan. Dat was ook gelijk het meest interessante aan het gesprek.

42 likes

Volgens mij heb ik verder nergens last van haha

Oh man ik heb echt trek in bitterballen.

2 likes

Voor de mensen die nog graag en goedkope rotan boog kast willen:

1 like

Nou het is me nog gelukt ook, ben gaan hardlopen en 40 min krachttraining erachter aan. Echt een en al losse flodders maar had geen zin om een workout te plannen. Maar hardlopen ging goed gek, wtf. Ben gewoon verder gegaan waar ik in april ofzo gestopt ben om te kijken hoe het ging. Heb zelfs nog extra stuk gerend omdat ik nog wel kon. Dit geeft de burger toch weer moed.

16 likes

Ik heb bumble BFF gedownload want ik wilde wat mensen in de omgeving leren kennen. Uit de 15+ matches die ik had, heb ik één iemand gevonden die daadwerkelijk potentieel vriendschap-materiaal is.

10 likes

Proficiat @grace :baby: :baby_bottle:

2 likes

Ik wilde vanmiddag aan school werken maar ik was dus “even” in bed gaan liggen omdat ik me niet lekker voelde. Wat denk je? Was ik in slaap gevallen en word ik nu ineens wakker :joy::joy::joy: Nee, was inderdaad niet slim van mij om in bed te gaan liggen

6 likes

Ik ging net na het sporten nog even een boodschap halen, kwark, bananen, chocola en chips, en kreeg natuurlijk meteen een opmerking van de kassajongen haha :sob: Busteddddd

2 likes