Pffff net een mega ruzie gezien bij de ingang van de supermarkt, personeel was helemaal in tranen Wat zijn mensen toch achterlijk kut
Oh jee, vanwege coronamaatregelen?
We wonen sinds een paar weken in een nieuw huis en vandaag is de kat voor het eerst naar buiten gegaan. Maar dat was vanochtend en hij is nu nog steeds niet terug begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken
Jep, ik werk in de winkel ernaast dus ik heb al veel gezien en meegemaakt maar deze was wel echt heftig. Het was bij de leidinggevende, juist een superlieve vrouw die met iedereen het beste voor heeft! Ik was zelf in eigen winkel klanten helpen, maar gelukkig namen hun klanten het ook voor haar op. Hielp alleen niks, ze bleven maar met z’n tweeën schelden en tieren, ook nog met hun peuter ernaast… bizar.
Echt, word daar zo kwaad van… mensen laten zich weer van hun beste kant zien. Zou ooit eens oorlog uitbreken hier, of een andere ramp waardoor mensen moet overleven. Ikke ikke ikke…
Kramp in m’n handen van het gamen, deze vakantieweek game verslaafd zijn is succesvol geweest.
Woaaa, gefeliciteerd! Veel geluk, plezier en rust samen <3
Uur geleden eten besteld maar het is er nog niet… i’m hangryyyyy!
Wow mijn bananenbrood is zowaar gelukt.
Per ongeluk verf bij je nieuwe buren voor de deur gooien is nooit een goed idee.
Ik heb iemand op Facebook die foto’s van zwarte Piet online heeft gezet, die op bezoek zijn bij zijn kinderen. Ik wil het rapporteren maar onder welk kopje moet ik het rapporteren?
Vind het zo 123 niet heel duidelijk ergens bij passen
Ik kwam gisteren toevallig 2 zwarte Piet foto’s tegen die ik beiden heb gerapporteerd als Pesten. Een van de foto’s werd verwijderd, want het was tegen de richtlijnen van Facebook, maar de andere foto niet. Dus weet niet zo goed of Pesten de juiste categorie is.
Hoezo kreeg je een opmerking? Omdat je in sportkleding chocola kwam halen?
Ik ben echt heel erg verdrietig en boos omdat we eten hadden waar ik heel veel zin in had & wat ik heel lekker vind … maar anderen hebben dit opgegeten en niets voor mij bewaard
Heb jij ook zulke heavy emoties als het gaat over eten en specifiek teleurstellingen omtrent eten?
- Ja duh
- Nee
0 stemmers
Wat is noise cancelling toch een fijne uitvinding. Dacht dat ik het niet nodig had in mijn leven. Had ik mis! Nu zit ik na een drukke dag lekker in stilte terwijl de buren nog steeds klussen en luide muziek draaien.
Kom niet aan mijn voedsel… ik maak je af. <- mijn mood
Ja haha, hij zei ‘Nou dan heeft u net gesport volgens mij en dan komt u dit kopen!’. Gelukkig kon ik terugkaatsen dat ik ook kwark had. Maar op een grappig vriendelijke manier hoor, niet kut.
Ik heb een mini huis dus zit te denken waar ik m’n mini kerstboom ga zetten, is het raar om 'm in de vensterbank te zetten? Andere optie is naast m’n tv maar dan moet ik meubels verplaatsen
Ik heb laadst ook prints besteld die uit een Europees land kwamen en de verzendkosten was ook 15 euro. Niet weinig, maar ik denk dus wel heel normaal
Nee, is juist leuk toch!