Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb gedroomd over een jongen die 20 jaar geleden bij een vriendin van mij in de klas zat en ik gewoon NOOIT een woord mee gewisseld heb, die ik alleen maar ken als “die Turkse jongen met die lichte ogen”, haha hoe kán dit nou weer, waar zat hij in mijn brein?!

Nu moet en zal ik hem vinden op social media, ik weet denk ik zijn voornaam.

Haha damn, niet goed opgedroogd. :cry:

30 likes

Ben m’n werklaptop al voor de tweede keer aan het herstarten. De muis beweegt traag… IRRITANT

Hmm ga zo lekker ontbijten met een warme bagel :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Volgens mij is het thuiswerken ook verleden tijd, tering, wat een drukte op de weg. Reed er ook nog een rijdende afzetting met 40 km/u op een eindeloze n-weg.
10 minuten later dan gepland :frowning:.

(Ik werk in ‘t onderwijs, dus ik kan en mag niet thuiswerken.)

Ik wil een nieuwe golden retriever nuuuuuuuuu :sob:

1 like

? Ik geef alleen maar een optie waarom mensen misschien bewust kiezen voor een koophuis. Spaarlamp vraagt zich dat toch af. Snap deze reactie oprecht niet.

2 likes

Ik blijf dit toch zo’n onzin argument vinden. Met de huur krijg ik toch een dak boven m’n hoofd? Anders kan je bij alles wel zeggen dat je je geld weg gooit

11 likes

Ze zegt toch niet dat je geld weggooit. Ze zegt dat je dat geld kwijt bent aan huur en dat is in de vergelijking met een koophuis ook een feit want als je een koophuis hebt, blijft een deel van hetgeen je daaraan betaald bij jou. Ze velt er toch verder geen oordeel over?

21 likes

Ik weet niet waar in Australië ze keken maar een kamer huren in een shared house/studentenhuis betaal je in Melbourne zo minimaal 250 dollar per week voor (dus 1000 per maand = 616 euro), en in Sydney vaak wel 400 dollar per week (1600= bijna 1000 euro). Dus ja huren is wel echt heeel duur haha

1 like

Ik zit voor het eerst in mijn leven op een flexkantoor en ik vind het nu al kut.

5 likes

Is het al vrijdag. Geen zin en het is stilte voor de storm straks van vergadering naar vergadering.
Moet ze ook leiden dus aan staan.

3 likes

Ik heb koreaanse milky tea poederzakjes gekregen en omg wat lekker zoet.

5 likes

Kan echt niet wachten tot het weer weekend is. Vind het thuiswerken toch zo ontzettend saai :yawning_face: elke maandag weer een strijd om mezelf te motiveren

7 likes

Ik heb 100 dingen die ik wil doen. Maar moet werken en dat voelt dan echt als tijdsverspilling😂

2 likes

Ik ook. Maar breng ik mezelf met planning in problemen.

1 like

joeee dat was ik! en ik denk dat ik het ook ff ga doen binnenkort. al is retail nu weer druk natuurlijk. maar schijt.

1 like

Mijn werk heeft een cadeautje voor iedereen om het thuiswerken wat aangenamer te maken (ik gok chocolade ofzo).
Maar in plaats van het op te sturen, moet iedereen het op kantoor komen ophalen!?

1 like

Mensen die een kerstboom met pot kopen: even kijken of een kerstboom een bak of teil of whatever nodigt heeft om de kerstboom in te zetten zodat als je kerstboom water geeft, het niet lekt etc.

Me: koopt kerstboom met pot, zet hem op een krukje. Lekker optuigen lalala all i want for christmas is you. Geeft kerstboom water, lekt als de tering en bedenkt nu pas dat het handig is dat die kerstboom in een teiltje moet. Net maar even papa geappt :joy:

22 likes

Haha, dit klinkt alsof je elke week een nieuwe wil als je op de vorige uitgekeken bent. :grin:

(Maar ik snap het wel. Ik heb hier een ontzettend lieve senior in huis, maar droom stiekem al wel eens over de volgende hond. Niet hardop hoor, hij mag het niet horen).

2 likes

Aaah nee, love mijn oude hond, maar mijn moeder stuurt altijd filmpjes van puppies en dan word ik toch een beetje sentimenteel.
Het liefst zou ik ze bij elkaar stoppen, maar twee honden in een flatje kan niet :sob:

1 like