Meh, waarom kan ik geen vacature vinden die me aanspreekt begin wanhopig te worden.
Ik heb beide foto’s gerapporteerd als ‘pesten’ maar dat is niet in strijd met de richtlijnen… zo stom. Snap ook echt niet dat je nu nog zwarte pieten uitnodigt en dan ook nog foto’s op fb zet
Zal ik nog een pizza bestellen onder het mom van “de laatste keer bestellen tot mijn volgende salaris eind december”?
Sowieso
I feel you:(
so wat slecht I can see your voice, als er geen corona was zou dit programma toch niet opnemen tv zijn
Ik heb nog driekwart fles rode wijn van vrijdag over. Ik vind gewoon weggooien ook zo zonde. Wat zal ik er mee doen?
Gluhwein maken
Opdrinken.
Ja!
Heeft iemand hier weleens een externe harde schijf aan een ipad of iphone gekoppeld? Ik heb geen macbook dus ik zoek er eentje die ik (evt met adapter) eraan kan hangen zonder eerst een programma op een pc te moeten installeren. Mijn harde schijf voor de pc werkt gewoon zonder progamma, maar die is oud en werkt alleen op windows. Bij elke schijf die ik vind lees ik iets over software installeren. Kan dat ook zonder?
Ja daar dacht ik ook aan! Ik wilde het vanavond maken, maar toen had ik een beetje hoofdpijn. Misschien doe ik het morgen wel!
Holy moly we hadden net een proeverij met potentiële klanten (vingers crossed iedereen graag yes dankjewel) en het waren echt allemaal hete boys! Gelukkig had ik nog net een likje mascara opgedaan zeg.
En net nu doet mijn Paypal stom en blijft ie maar vragen om een creditcard… ik wil gewoon makeup shoppennnnnnnnnnnnnn
Omg Hema deelt een filmpje met vega rookworst in bladerdeeg wikkelen als hartige banketstaaf
Iemand in de reacties: kan dit ook met gewone rookworst?
…
Nee dan ontploft de boel
Hahaha zie je al voor je dat je naar Ikea moet gaan met je bed van 180x200 dat nog volledig in elkaar is
Ik vraag me wel af of je ook echt een afspraak kan maken om het in te leveren, of dat je uiteindelijk een melding krijgt joehoe dit gaat niet het is een grap.
Zou het jammer vinden als dit een grap zou zijn. Ik vind dit echt een goed initiatief en ik denk dat veel mensen er wel gebruik van zouden maken. Genoeg studenten hier die na een jaartje hun spullen kwijt willen of een bureau nodig hebben
Ik snap ook niet zo goed waarom de ene foto die ik gerapporteerd heb wel tegen de richtlijnen is, en de andere niet. Heb ook die richtlijnen eens nagelezen maar het past echt bij geen enkele categorie. Dus ja, dat werkt goed om zulke foto’s tegen te gaan
Ja ik snap dat ook niet. Je weet dat het tegen de richtlijnen is, en dan toch stug die foto’s online zetten.
Voordelig een auto of bus huren
Als je de Meubel inruilservice gebruikt, breng je je oude meubel gemonteerd terug bij IKEA. Maar niet iedereen heeft daar een geschikte auto voor. Daarom kan je via IKEA voordelig een bus huren bij KAV of een auto via Connectcar.