Ik heb echt hardop gelachen om het kerstfilmpje van zondag met lubach!
Yugh, morgen weer werken.
Had nog wel een week vrij willen zijn.
Ik 2 uur geleden: ik ga vroeg naar bed.
2 uur later: nog 1 aflevering van mijn serie kijken
Whyyyy
Ik heb geen zin om naar bed te gaan, want dan is het weekend voorbij
Ik kijk kopen zonder kijken Australië en dit stel heeft een klein budget (500k is klein maar ok), nu wonen ze in een riant huurhuis met genoeg slaapkamers maar ze willen perse een koopwoning dus nu stellen ze hun eisen bij en vinden ze het oke als hun 3 dochters straks een slaapkamer delen, zo lang ze maar een koophuis hebben. Misschien zijn de huurregels anders dan in Nederland of is het echt absurd duur daar, maar ik snap echt niet waarom je PERSE een koophuis wil als dat veel kleiner is dan het huidige huurhuis waar je nu in woont, alsof een koopwoning het ultieme doel is ofzo?
Ik heb de laatste tijd vaak dat ik op de bank moe ben maar eenmaal in bed klaar wakker. Zo irritant en het zit vast ook tussen mijn oren. En mijn telefoon erbij pakken helpt ook niet
Een tijdje terug had ik in het wjekw foto topic mijn eerste appeltaart ooit geplaatst omdat ik veel te weinig deeg had.
Nu heb ik de wolkencake appel kaneel gemaakt vanmiddag van dr Oetker en de bodem was niet helemaal gaar maar ik dacht fuck it. Nu heb ik buikkramp jongensssss.
The taartlife is not my life
Misschien omdat je met een koophuis je geld investeert? Met huren ben je je geld elke maand âkwijtâ.
Ik heb gedroomd over een jongen die 20 jaar geleden bij een vriendin van mij in de klas zat en ik gewoon NOOIT een woord mee gewisseld heb, die ik alleen maar ken als âdie Turkse jongen met die lichte ogenâ, haha hoe kĂĄn dit nou weer, waar zat hij in mijn brein?!
Nu moet en zal ik hem vinden op social media, ik weet denk ik zijn voornaam.
Haha damn, niet goed opgedroogd.
Ben mân werklaptop al voor de tweede keer aan het herstarten. De muis beweegt traag⊠IRRITANT
Hmm ga zo lekker ontbijten met een warme bagel
Volgens mij is het thuiswerken ook verleden tijd, tering, wat een drukte op de weg. Reed er ook nog een rijdende afzetting met 40 km/u op een eindeloze n-weg.
10 minuten later dan gepland .
(Ik werk in ât onderwijs, dus ik kan en mag niet thuiswerken.)
Ik wil een nieuwe golden retriever nuuuuuuuuu
? Ik geef alleen maar een optie waarom mensen misschien bewust kiezen voor een koophuis. Spaarlamp vraagt zich dat toch af. Snap deze reactie oprecht niet.
Ik blijf dit toch zoân onzin argument vinden. Met de huur krijg ik toch een dak boven mân hoofd? Anders kan je bij alles wel zeggen dat je je geld weg gooit
Ze zegt toch niet dat je geld weggooit. Ze zegt dat je dat geld kwijt bent aan huur en dat is in de vergelijking met een koophuis ook een feit want als je een koophuis hebt, blijft een deel van hetgeen je daaraan betaald bij jou. Ze velt er toch verder geen oordeel over?
Ik weet niet waar in Australië ze keken maar een kamer huren in een shared house/studentenhuis betaal je in Melbourne zo minimaal 250 dollar per week voor (dus 1000 per maand = 616 euro), en in Sydney vaak wel 400 dollar per week (1600= bijna 1000 euro). Dus ja huren is wel echt heeel duur haha
Ik zit voor het eerst in mijn leven op een flexkantoor en ik vind het nu al kut.
Is het al vrijdag. Geen zin en het is stilte voor de storm straks van vergadering naar vergadering.
Moet ze ook leiden dus aan staan.
Ik heb koreaanse milky tea poederzakjes gekregen en omg wat lekker zoet.