Ik heb zo geen zin in deze online lesweek. Maar ik moet wel hard gaan werken, want ik moet over 2 weken al mijn hele scriptie af hebben. Wat een ellende
Ik heb vandaag les tot 13:00 ipv 12:00 en ik moet om 13:15 werken. Dat wordt haasten waarom ook precies vandaag
Puppiesssss
Ik ben iets kwijt en ik heb al het hele huis doorzocht en kan het niet vinden. Nu beweert mijn vriend dat hij het binnen 10 minuten gevonden heeft zodra hij gaat zoeken. De timer staat aan. Stiekem hoop ik dat hij het niet vindt hahah
Al gevonden?
Haha nee hij heeft het niet gevonden! Ene kant jammer want het is nog steeds kwijt, andere kant beter anders had ik voor altijd moeten horen dat hij het wél kon vinden
Ik ben een restje pasta aan het opeten van gisteren omdat ik teveel had gemaakt. Was vergeten dat ik er per ongeluk een zee aan zout in had geplempt
Ik heb vanavond voor het eerst in ons nieuwe huis geslapen (voor het eerst uit huis en samenwonen). Het is zo raar allemaal. Heel leuk en het voelt wel als thuis, maar ik mis mn moeder ook wel haha. Zo dubbel allemaal
Mijn vriend belt me net omdat hij het kinderslot niet van de kookplaat kreeg
Ik mocht het aan niemand vertellen oeps mislukt
Ik reed net ergens langs en ik zag Mark Baanders (Slijptol van Powned) iemand interviewen. Gebeurtenissen hoor.
Thuiswerken (stage) bevalt me eigenlijk wel prima, ben de hele week in de achtergrond al podcasts aan het luisteren en een Kopen Zonder Kijken marathon aan het houden
Dus ik een starbucks bij de jumbo gehaald hebben die mofos nu ook kartonnen rietjes enzo. Ik ben helemaal pro save te planet maar maak dan je verpakking met zon drink gat achtig iets. Door papier drinken is gewoon kut.
Vannacht echt slecht geslapen. Ga nu maar een dutje op de bank doen!
Jaaa kwam ik van de week ook achter Na een kwartier kreeg ik met dat verlepte verzopen rietje m’n laatste beetje frappé amper op
Het zijn net die lolly stokjes van vroeger die je uit ellende half mee op vrat.
Door die discussie in het stel-je-persoonlijke-vraag-topic, ben ik een broodje met tonijnsalade, perzik, tuinkers en ei gaan halen. Lekkere lunch met pompoensoep.
Oh ik snap je helemaal! Ik had vorig jaar hetzelfde, heb er toen ook over gepost. Helemaal ontheemd voelde ik me incl. heimwee. Komt snel goed!
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ging dat snel weg bij jou?
Vind het ook zo stom en niet logisch. alles is er aan plastic, zelfs het stukje plastic om het rietje. het drinkt echt ZO KUT. kan ik echt boos om worden. of doe alles, of doe niks. met je kut verpakking!!! zo die zit.
Ik ga vanavond voor t eerst weer sporten en heb er echt zin innn. vanavond haat ik mezelf tijdens, na het sporten houd ik waarschijnlijk weer van mezelf.
Ik heb er ongeveer een maandje echt moeite mee gehad. Dus snel… Ik weet het niet. Maar gedurende die maand werd het wel al minder! Ik vind het nog steeds heel prettig om ‘‘thuis’’ bij m’n moeder te zijn, maar heb niet meer dat heimweegevoel.