Kan echt niet wachten tot het weer weekend is. Vind het thuiswerken toch zo ontzettend saai elke maandag weer een strijd om mezelf te motiveren
Ik heb 100 dingen die ik wil doen. Maar moet werken en dat voelt dan echt als tijdsverspilling😂
Ik ook. Maar breng ik mezelf met planning in problemen.
joeee dat was ik! en ik denk dat ik het ook ff ga doen binnenkort. al is retail nu weer druk natuurlijk. maar schijt.
Mijn werk heeft een cadeautje voor iedereen om het thuiswerken wat aangenamer te maken (ik gok chocolade ofzo).
Maar in plaats van het op te sturen, moet iedereen het op kantoor komen ophalen!?
Mensen die een kerstboom met pot kopen: even kijken of een kerstboom een bak of teil of whatever nodigt heeft om de kerstboom in te zetten zodat als je kerstboom water geeft, het niet lekt etc.
Me: koopt kerstboom met pot, zet hem op een krukje. Lekker optuigen lalala all i want for christmas is you. Geeft kerstboom water, lekt als de tering en bedenkt nu pas dat het handig is dat die kerstboom in een teiltje moet. Net maar even papa geappt
Haha, dit klinkt alsof je elke week een nieuwe wil als je op de vorige uitgekeken bent.
(Maar ik snap het wel. Ik heb hier een ontzettend lieve senior in huis, maar droom stiekem al wel eens over de volgende hond. Niet hardop hoor, hij mag het niet horen).
Aaah nee, love mijn oude hond, maar mijn moeder stuurt altijd filmpjes van puppies en dan word ik toch een beetje sentimenteel.
Het liefst zou ik ze bij elkaar stoppen, maar twee honden in een flatje kan niet
Ik heb zo geen zin in deze online lesweek. Maar ik moet wel hard gaan werken, want ik moet over 2 weken al mijn hele scriptie af hebben. Wat een ellende
Ik heb vandaag les tot 13:00 ipv 12:00 en ik moet om 13:15 werken. Dat wordt haasten waarom ook precies vandaag
Puppiesssss
Ik ben iets kwijt en ik heb al het hele huis doorzocht en kan het niet vinden. Nu beweert mijn vriend dat hij het binnen 10 minuten gevonden heeft zodra hij gaat zoeken. De timer staat aan. Stiekem hoop ik dat hij het niet vindt hahah
Al gevonden?
Haha nee hij heeft het niet gevonden! Ene kant jammer want het is nog steeds kwijt, andere kant beter anders had ik voor altijd moeten horen dat hij het wél kon vinden
Ik ben een restje pasta aan het opeten van gisteren omdat ik teveel had gemaakt. Was vergeten dat ik er per ongeluk een zee aan zout in had geplempt
Ik heb vanavond voor het eerst in ons nieuwe huis geslapen (voor het eerst uit huis en samenwonen). Het is zo raar allemaal. Heel leuk en het voelt wel als thuis, maar ik mis mn moeder ook wel haha. Zo dubbel allemaal
Mijn vriend belt me net omdat hij het kinderslot niet van de kookplaat kreeg
Ik mocht het aan niemand vertellen oeps mislukt
Ik reed net ergens langs en ik zag Mark Baanders (Slijptol van Powned) iemand interviewen. Gebeurtenissen hoor.
Thuiswerken (stage) bevalt me eigenlijk wel prima, ben de hele week in de achtergrond al podcasts aan het luisteren en een Kopen Zonder Kijken marathon aan het houden
Dus ik een starbucks bij de jumbo gehaald hebben die mofos nu ook kartonnen rietjes enzo. Ik ben helemaal pro save te planet maar maak dan je verpakking met zon drink gat achtig iets. Door papier drinken is gewoon kut.