Vannacht echt slecht geslapen. Ga nu maar een dutje op de bank doen!
Jaaa kwam ik van de week ook achter Na een kwartier kreeg ik met dat verlepte verzopen rietje mân laatste beetje frappĂ© amper op
Het zijn net die lolly stokjes van vroeger die je uit ellende half mee op vrat.
Door die discussie in het stel-je-persoonlijke-vraag-topic, ben ik een broodje met tonijnsalade, perzik, tuinkers en ei gaan halen. Lekkere lunch met pompoensoep.
Oh ik snap je helemaal! Ik had vorig jaar hetzelfde, heb er toen ook over gepost. Helemaal ontheemd voelde ik me incl. heimwee. Komt snel goed!
Goed om te horen dat ik niet de enige ben. Ging dat snel weg bij jou?
Vind het ook zo stom en niet logisch. alles is er aan plastic, zelfs het stukje plastic om het rietje. het drinkt echt ZO KUT. kan ik echt boos om worden. of doe alles, of doe niks. met je kut verpakking!!! zo die zit.
Ik ga vanavond voor t eerst weer sporten en heb er echt zin innn. vanavond haat ik mezelf tijdens, na het sporten houd ik waarschijnlijk weer van mezelf.
Ik heb er ongeveer een maandje echt moeite mee gehad. Dus snel⊠Ik weet het niet. Maar gedurende die maand werd het wel al minder! Ik vind het nog steeds heel prettig om ââthuisââ bij mân moeder te zijn, maar heb niet meer dat heimweegevoel.
Dit doet me denken aan een actie van mijn vriend waar ik nog steeds keihard om moet lachen en hij het liever niet meer over heeft haha. Ik was aan het werk (pre-corona, op kantoor dus) en mijn vriend belt mij op want hij kreeg de voordeur niet open (ik woon in een appartementencomplex) âjaaaaa ik ben al 10 minuten aan het proberen, het lukt me niet, hoelaat kom je thuis???â Ineens zegt hij verschrikt: kut ik sta voor het verkeerde complex
In his defense: het complex waar hij voor stond is zo goed als identiek aan die waar ik woon, het is ook in dezelfde straat, echter: de locatie ziet er toch anders uit en hij zei ook: ja ineens zag ik dat jouw naambordje er ook helemaal niet hing!!! En tja, hij komt hier al ruim 2 jaar.
Dus elke keer als we langs dat andere gebouw lopen zeg ik: kijk hier woon ik!!! En gaat hij keihard zuchten hahah
Ik ga voor het eerst iets van Rituals bestellen, maar welke geur/lijn is het lekkerst?
Ik hou van Happy Buddha maar als het gaat om een huisparfum is de Wild Fig heel lekker. En de groene lijn maar die heette Ritual of Dao geloof ik, die zie ik op de site niet meer staan. De witte is altijd goed maar die is vrij neutraal vind ik, die neem ik meestal als cadeautje voor iemand. De rode Ayurveda vind ik persoonlijk niet lekker.
Heel herkenbaar, ik had in het begin ook echt heimwee. Komt vanzelf goed!
De groene Dao is volgens mij vervangen door Ritual of Jing. En de Jing heeft twee soorten geuren; de oude Dao en ook iets met lavendel.
Voor interieur vind ik Sweet Jasmine (ruikt niet echt naar jasmijn, heel bloemig en beetje naar rozen) lekker en de pillowspray van Jing (lavendel)
En voor lichaam de Jing lijn (zachte poederachtige geur) en Sakura (zoete geur).
Ik ben vandaag kerstinkopen doen met mijn moeder. Liepen we net een winkel binnen waar het lievelingsliedje van opa (dus haar vader) werd gedraaid. Ze heeft het nog best moeilijk met zijn dood dus ze moest ervan huilen. En de eigenaar van de winkel was zo mega lief voor haar! Hij kwam direct tissues brengen en bleef met haar praten tot het wat beter ging. Vervolgens kreeg ze ook nog koffie en een nieuw mondkapje. Heb de winkel maar even flink gesponsord met aankopen. Sorry familie. Jullie krijgen allemaal een yankee candle.
Er was hier toch eerst een topic met wat je allemaal hebt gegeten op een dag? Ik zoek inspiratie
Lol een oproep voor iemand die model wil staan voor een instastore: i love diversiteit maar je moet wel een blonde babe met maat 34/36 en modellenervaring zijn.
Zeg dan gewoon niks over diversiteit
Ik heb net een McRib gehad in Duitsland en ik snap de hype niet zo goed eigenlijk.
Is er een hype dan lol
Ja ik lees steeds dat Nederlanders dat hier bij de McDonalds willen hebben.