Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Gefeliciteerd! Ik zou echt bijzonder chag worden als iemand dat op mijn werk zou krijgen en ik niet. Zou je het ze wel vertellen?

Hoe is het eigenlijk met @instantramen? Zie jou bijna niet meer hier laatste tijd

1 like

PrivĂ© nummer is natuurlijk niet de bedoeling maar ik werk ook gewoon in een redelijke formele organisatie maar heel veel mensen spreken elkaar aan met afkortingen haha en gewoon zo’n korte mail met thanks Fer! Maar kan natuurlijk dat het in jouw organisatie minder normaal is en daardoor opvalt.

5 likes

:drooling_face:

3 likes

Yes, ze dromen allemaal van een foodtruck dus dat hebben we maar geregeld! Zo spannend, we krijgen hem begin december al.

4 likes

Ik ga snel Frankie streamen om hem te bedanken.
'A potato flew around my room before you came :musical_note::notes:"

6 likes

Ik vind het leuk om de vorderingen in dit project te horen! Je bent zo enthousiast en jij (jullie) zijn zo goed bezig. Gaaf!

1 like

Morgen naar de sauna
Maar nu eerst werk overleven met een collega die corona klachten heeft. Maar ze heeft het absoluut niet hoor
Laat je gvd gewoon testen trut, je werkt met kwetsbare ouderen

3 likes

Ik moet nodig plassen maar mijn pizza kan elk moment komen. :cry:

1 like

En wie gaat de verspakkettenpersoon van de ah vertellen dat een bouillonblokje niet voldoet als de enige smaakmaker :persevere: ik trap er ook elke keer weer in.

1 like

Waarom ga jij werken, je kunt toch weigeren? Anders word jij wellicht ook ziek?

Klinkt als mijn vriend.
Zijn motto: wat geen huur betaalt, moet eruit.

2 likes

Oooh ik voel je pijn, heb dit vorig jaar ook gehad toen de kapper “tot net boven mijn schouders” verstond terwijl ik “tot net onder mijn schouders” zei. Eindigde vervolgens met haar tot mijn kin en omdat ik zwaar haar heb ging het bij mij juist allemaal naar buiten staan :persevere: hoop dat je het met een stijltang oid toch naar tevredenheid in model kan brengen!

1 like

4 likes

Ehm nee je kunt niet zomaar je werk gaan weigeren? Die collega zou gewoon daar niet moeten zijn.

6 likes

Weigeren zodat er wordt ingezien door een manager oid dat mensen niet met een zieke willen samenwerken

Als niemand iets doet heb je straks misschien 2 besmetten waarvan 1 werkt en de ander naar de sauna gaat

Ik heb echt 0.0 conditie en ik ga morgen weer dansen hahahaha Help.

1 like

Mijn vriend heeft al een paar dagen vrij en ik heb vanaf vandaag ook een kleine week vrij geregeld, zo fijn! Nu bedenken wat we kunnen gaan doen. Misschien een mooie wandeling maken in de natuur

7 likes

Mijn vriend heeft een paar dagen geleden de plant verpot en ik had toen net de stofzuiger opgeruimd en er lag een klein hoopje zand naast de pot, maar geen zin om die stofzuiger terug uit de kast te pakken om het op te zuigen. “Ja doen we straks wel”. Hoopje zand ligt er nogsteeds en we lopen er allebei iedere keer braaf oost Indisch blind omheen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

7 likes

Oh ik zat net helemaal klaar voor de FF quiz, maar het is dinsdag en niet woensdag.

1 like