Ik had juist wel zin in vandaag maar ik ben echt niet vooruit te branden, heb al mega hoofdpijn sinds de wekker ging. Gelukkig thuisstage vandaag!
Ik ben ook als een zombie wakker geworden vandaag, met hoofd- en nekpijn. Stomme grauwe dag ook terwijl ik vandaag lekker mooi daglicht nodig had voor een projectje. Nu al een kutdag!
Gelukkig gaan we vanmiddag een foodtruck bezichtigen (!!!) dus ik heb goede hoop dat het toch nog een leuke middag gaat worden.
hahaha ja dit ben ik ongeveer! Het is echt heel kort, net iets onder mijn kin want het krult dus heel erg naar binnen…Moet het maar goed gaan stylen met een krultang of zo’n wand denk ik, ben er niet zo’n held in, ff in het haartopic vragen
Huub Stapel in Amsterdamned😁
Foodtruck voor je mama’s project?
Maar je weet wel meteen dat je je reuk niet kwijt bent door corona. Dat is dan wel weer prettig. Of niet Sterkte
Ah zo schattig, mijn vriend heeft zijn functioneringsgesprek (ik zit apart maar hij heeft een luide stem) en het gaat tot nu toe bijna alleen maar over onze baby, vooral vanuit de werkgever . Ik heb ook voor dezelfde werkgever gewerkt (daar kennen wij elkaar van), maar een apart moment om over co-sleepen te praten
. Wij/hij hebben/heeft het vorige week op zijn werk verteld in verwachting te zijn, haha.
Heb dit blok al 3 lessen geskipt en zit al over de helft van de maximale afwezigheid terwijl ik nog tot eind januari moet. En de enige reden dat ik lessen oversla is omdat ik gewoon geen zin heb, ben zo bizar ongemotiveerd
Wel een sportles gedaan net om m’n luiheid een beetje compenseren.
Ik heb deze week iedere avond een overleg, nouja en vanvond heb ik school.
Ik heb m’n huiswerk niet gedaan en wil het ook niet doen, wil de les gewoon afzeggen en rustig thuis blijven.
Maar dit is pas de 3e les dus dat voelt wel echt als falen, maar tis zo druk deze week.
Wauw er gebeuren echt bijzondere dingen vandaag, maar wel op een positieve manier en de tijd op werk gaat vandaag voor de verandering eens snel voorbij
Ik ben pas op de helft van mijn werkdag en het duurt allemaal zo langgggggg. Wil echt mijn telefoon op vliegtuigstand zetten en in bed gaan liggen, doeg.
Ik heb vandaag mijn slaapkamer opgeruimd en gestofzuigd, helemaal trots op mijzelf. Nu het bij zien te houden, zodat ik niet elke keer zo lang bezig ben
Wat onwijs vervelend. Als je toch op internet kan, probeer een stuk tekst semi hardop te lezen. Dit zou je ademhaling wat meer onder controle moeten kunnen krijgen.
succes met je laatste stuk treinreis!
Normaal vind ik het in de winter al kut om te winkelen omdat overal de verwarming op 100 graden staat. Maar nu met mondkapje is het 400x zo kut. Echt kom maar door met je vaccin al krijg ik er herpes van ik ben dit gedoe zat.
Echt een Nederlander jij he, wil gelijk een gratis ziekte bij je vaccinatie
Ja of ik wil die chip waar iedereen het over heeft!
Mijn hond als die totaal ontspant/slaapt laat ie steeds ruften uit tevredenheid.
Ik krijg dit jaar als enige van mijn afdeling een extra beloning (half maandsalaris) en ben er echt helemaal vol, loop al de hele middag te stuiteren en kan me totaal niet meer concentreren op werk. Mag het alleen nog niet aan mijn collega’s vertellen, moeilijk much.