Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

First world problem. Mijn moeder heeft al mijn verjaardagscadeau’s klaarliggen want waren in de aanbieding. Maar ben pas over 2 maanden jarig :cry: Maar ik wil het nuuuuuuu.

6 likes

Ik leef momenteel in mijn social anxiety hel

Al drie dagen reparatie mannen over de vloer die de boiler moeten fixen maar niet kunnen fixen? Hun mondkapje niet behoorlijk dragen en fucking small talk proberen te maken terwijl ik letterlijk doodsbang ben om covid te krijgen van hun

En ook nog eens vakantiedagen moet gebruiken hiervoor

1 like

Fatty hoeft niet persee iets negatiefs te zijn he. Miss vinden ze het wel sexy. Alsnog irri dat ze je dan catcallen.

Ik kan nergens de perfecte shirts vinden. Alles is of polyester of lelijk.

1 like

Ik koop katoenen heren T-shirts, vind ik mooier dan die voor vrouwen

1 like

Jaa daar was ik ook naar opzoek. Maar heb dan ook speciale kleuren enzo in mn hoofd haha. En alles is gewoon net niet wat ik wil :sob:

Dit is zo raar. Ik word zo nu en dan gebeld door random vaste nummers. Vorige week maandag door een nummer uit Heerenveen, gisteren uit Drachten en net uit Gorinchem. Helaas mis ik steeds net het belletje, maar als ik terugbel krijg ik iemand aan de lijn die me dan uitlegt mij niet gebeld te hebben en dat ze het nummer eigenlik nooit gebruiken. Weet iemand in godsnaam hoe dit kan?

Oh ik heb alles zwart en wit.
Welke kleuren wil jij?

Paars haha maar dan niet lila of aubergine maar :purple_heart: deze maar dan warmer haha. En roze maar ook weer alleen bepaalde tinten.

Ik heb dit zelfde dillema 10 jaar geleden gehad en toen was die kleur het jaar erop OVERAL en toen haate ik het.

1 like

Ik heb een sinds Juli een collega en je kan echt merken dat hij nieuw is in het kantoor leven. Hij is echt zoekende naar een juiste manier van communicatie en soms nog heel informeel. Kreeg gister een appje “Hey! Ben je aan het werk?” op mijn prive nummer en zojuist stuurt hij mij een mail met “Dankje Neg” ipv mijn volledige naam. Vind het wel aandoenlijk en absoluut niet erg, maar dit kan hij echt niet bij iedereen maken hoor :joy:

3 likes

Kan spoofing zijn, waar ze je wellicht proberen op te lichten.

1 like

Gefeliciteerd! Ik zou echt bijzonder chag worden als iemand dat op mijn werk zou krijgen en ik niet. Zou je het ze wel vertellen?

Hoe is het eigenlijk met @instantramen? Zie jou bijna niet meer hier laatste tijd

1 like

Privé nummer is natuurlijk niet de bedoeling maar ik werk ook gewoon in een redelijke formele organisatie maar heel veel mensen spreken elkaar aan met afkortingen haha en gewoon zo’n korte mail met thanks Fer! Maar kan natuurlijk dat het in jouw organisatie minder normaal is en daardoor opvalt.

5 likes

:drooling_face:

3 likes

Yes, ze dromen allemaal van een foodtruck dus dat hebben we maar geregeld! Zo spannend, we krijgen hem begin december al.

4 likes

Ik ga snel Frankie streamen om hem te bedanken.
'A potato flew around my room before you came :musical_note::notes:"

6 likes

Ik vind het leuk om de vorderingen in dit project te horen! Je bent zo enthousiast en jij (jullie) zijn zo goed bezig. Gaaf!

1 like

Morgen naar de sauna
Maar nu eerst werk overleven met een collega die corona klachten heeft. Maar ze heeft het absoluut niet hoor
Laat je gvd gewoon testen trut, je werkt met kwetsbare ouderen

3 likes

Ik moet nodig plassen maar mijn pizza kan elk moment komen. :cry:

1 like

En wie gaat de verspakkettenpersoon van de ah vertellen dat een bouillonblokje niet voldoet als de enige smaakmaker :persevere: ik trap er ook elke keer weer in.

1 like