Waarom ga jij werken, je kunt toch weigeren? Anders word jij wellicht ook ziek?
Klinkt als mijn vriend.
Zijn motto: wat geen huur betaalt, moet eruit.
Oooh ik voel je pijn, heb dit vorig jaar ook gehad toen de kapper âtot net boven mijn schoudersâ verstond terwijl ik âtot net onder mijn schoudersâ zei. Eindigde vervolgens met haar tot mijn kin en omdat ik zwaar haar heb ging het bij mij juist allemaal naar buiten staan hoop dat je het met een stijltang oid toch naar tevredenheid in model kan brengen!
Ehm nee je kunt niet zomaar je werk gaan weigeren? Die collega zou gewoon daar niet moeten zijn.
Weigeren zodat er wordt ingezien door een manager oid dat mensen niet met een zieke willen samenwerken
Als niemand iets doet heb je straks misschien 2 besmetten waarvan 1 werkt en de ander naar de sauna gaat
Ik heb echt 0.0 conditie en ik ga morgen weer dansen hahahaha Help.
Mijn vriend heeft al een paar dagen vrij en ik heb vanaf vandaag ook een kleine week vrij geregeld, zo fijn! Nu bedenken wat we kunnen gaan doen. Misschien een mooie wandeling maken in de natuur
Mijn vriend heeft een paar dagen geleden de plant verpot en ik had toen net de stofzuiger opgeruimd en er lag een klein hoopje zand naast de pot, maar geen zin om die stofzuiger terug uit de kast te pakken om het op te zuigen. âJa doen we straks welâ. Hoopje zand ligt er nogsteeds en we lopen er allebei iedere keer braaf oost Indisch blind omheen
Oh ik zat net helemaal klaar voor de FF quiz, maar het is dinsdag en niet woensdag.
Ik kan moeilijk mijn cliënten aan hun lot overlaten.
Zij mag een hoop handelingen niet doen die ik wel mag doen.
Ik zie haar gelukkig naar bij 1 cliënt.
Had precies hetzelfde. Zat net ook heel mopperen tegen man dat het pas dinsdag was terwijl ik steeds met woensdag in hoofd zit.
Kun je niet een manager laten weten? Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als mn oma in een tehuis zou wonen en zoân zieke komt helpen ⊠kan toch echt niet??
Ik werk in de wijk en mijn manager is niet aan het werk.
Heb mijn collega al aangesproken, wat zij daar verder mee doet is aan haar.
Kan haar moeilijk dwingen een pcr test te laten doen.
Als ik in jouw schoenen zou staan zou ik:
- Eventueel eerder beginnen, maar wel gewoon om 17/18 uur stoppen
- Om 17/18 uur stoppen en 's avonds (na het eten) of op een vrije dag nog even een uur werken
- Werkzaamheden beter plannen en ook soms nee zeggen tegen bepaalde werkzaamheden (bijv. door aan te geven dat er structureel wat moet veranderen bij je collegaâs/manager of losse taken overdragen).
Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik had vandaag een EMDR sessie en ik voel hem minder dan de vorige keer?!??
Werk: je krijgt een telefoon en laptop thuis geleverd.
Ontvang ik net een huge doos met alleen een toetsenbord?
Heb je dit ook al aangegeven bij je leidinggevende? Ik zou persoonlijk niet langer doorwerken en/of werk mee naar huis nemen. Ik heb zelf een burn-out gehad. Uit jouw verhaal maak ik op dat je echt te weinig âoplaadtâ. Probeer indien mogelijk samen met je leidinggevende te kijken hoe je de werkdruk kan verminderen of beter kan verdelen.
Jezus Martijn KrabbĂ© doet in voice-overs echt alsof hij het fucking polygoonjournaal presenteert. Hij zet zoân raar accent op, doe normaal.