Dat klopt haha, ik ga aan de slag als recruiter bij een detacheerder
Mooi!
En wat fijn dat het ook symbolisch gezien over je littekens is getatoeëerd. Geniet ervan
Precies een jaar geleden stond ik met Almklausi (mama laudaaa) in de apresski het skiseizoen in te luiden huilon
Ryanne is geweldig. Altijd respectvol wie er ook tegenover haar staat in die serie, maar wel altijd geinen.
Dankje! Nee ze komen het sowieso te weten, het wordt elk jaar aan het einde van het jaar bekend gemaakt wie dit jaar extra beloond worden. Zijn ook elk jaar andere collega’s, dus ligt ook niet echt gevoelig verder.
Voor je houding (rug en nek) is het beter om je laptop hoger te zetten, bv met een standaard, en dan kun je met het losse toetsenbord typen.
Groetjes van iemand die al sinds maart thuis werkt en tot deze tip vette nekpijn had.
Oooh, wat heb ik daar een zin in!! Afgelopen jaar niet geweest ivm zwangerschap en nu dus weer niet
Oh dan is het superlogisch om te vertellen idd!
Ik heb dus sinds kort een dolce gusto die niet automatisch stopt. Ik doe het nu maar altijd op de gok, maar is hier ook een trucje voor? Ook @Baron
Ja ik baal hoor. Vorig jaar zat ik er het hele seizoen, wat een leventje was dat.
Als jij een grijze sjaal zou zijn en je was wel weer terug naar huis gekomen en hing niet over een jas aan de kapstok en lag ook niet in de mand met sjaals waar zou jij dan uithangen? Wasmachine is buitengesloten van de deelname.
Eerst stoot de kat de theepot met thee om en daarna de kaars met kaarsenstandaard. Wat wil hij?
Aandacht of eten.
In de mouw van de jas. Of verstopt onder een kussen op de bank.
Aah, dankjewel!
Ze kan het niet meer teruglezen want ik was petty en had teruggestuurd: “ooh okee, nou ja dan heb ik niks gezegd :)” en toen heb ik mijn eerdere ‘epistel’ verwijderd .
Maar ze belde me een uur geleden en we hebben net pas opgehangen, dus het is wel weer goed haha.
Ik zou sowieso hangen over de kachel. Ik zou dan ook wel eens willen dat ik opgewarmd werd i.p.v. dat ik anderen op moet warmen.
Ik heb voor dolce gusto gewerkt en ik deed het een beetje op gevoel. Je moet het een paar keer uitproberen en dan weet je welke verhouding water/koffie jij lekker vindt
Haha oké, ga het eens proberen
Aandacht
Ja dat kan ik me voorstellen. Ik merk dat ik sommige lessen ook moeite heb op me te concentreren, meestal gaat het wel goed. Mindfulness of yoga is misschien ook fijn om te doen.