Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn moeder is aan her afkicken van antidepressiva, dus dat is best zwaar voor haar. En mijn zus en tante zitten alleen maar mee te praten in die negativiteit. “Oh jaaaa dat duurt allemaal wel heel lang, alleen daar zou je al depri van worden”.

Dus ik had een bericht gestuurd en gezegd dat het goed is om de situatie te erkennen en niet mooier te maken dan wat het is, maar dat het naar mijn idee beter is om ook positieve dingen te benoemen. Dat ze het ergste achter de rug heeft bijvoorbeeld.

Het was een wat langer appje omdat ik het goed wilde verwoorden, maar juist heel positief over mijn moeder. Dat ze een sterke vrouw is en dit echt wel kan.

Dit was allemaal in de groepsapp. Krijg ik dit terug:

Mijn moeder: nou, wat een epistel :sweat_smile:
Mjjn zus: ja, je hebt het verkeerd opgevat
Mijn tante: hoi

Nou, dan toch lekker niet :fu:.

9 likes

Haha doet me denken aan “mijn werk”
Bedrijf: “je bent niet aangenomen”
Ook bedrijf: “hier heb je een headset”

21 likes

Hahaha zo droog, moest hardop lachen. Ik bel morgen wel even om te vragen of het klopt. Misschien een normaal toetsenbord om ‘lekkerder’ te typen?

2 likes

No way! Deze mag in het: dingen waar ik heel laat achter kwam :sweat_smile:

1 like

Ja herken het wel hoor, van voormalige jobs.
Maar even je rust pakken (eten, wandeling, pauzes om nutteloze filmpjes te kijken) is echt nuttig, vind ik. Ben je daarna weer gefocust.

Krijg je ook extra betaald voor de extra uren die je maakt?

1 like

Ik had net een gemene meneer aan de lijn (oude bijbaantje) en toen moest ik huilen op werk 🥲

Nachtdieren is zon heerlijk programma.

16 likes

Mijn bureau staat een kwartslag gedraaid van het raam en omdat mijn huis redelijk oud is tocht dat een beetje en heb ik dus last van mijn nek. Nu kan ik mijn bureau wel draaien zodat deze recht onder het raam staat, maar ik ben zo’n irritante gluurbuur en dan kan ik niet meer (makkelijk) naar buiten kijken als er weer eens ruzie in de straat is. Dusja nu werk ik wel gewoon met een sjaal om want ik ben veel te nieuwsgierig naar wat er buiten gebeurd.

11 likes

Ja :blush: en ik start 1 december. Helemaal zin in!

3 likes

Wat fijn! Wil je delen wat het is geworden?

1 like

Dat klopt haha, ik ga aan de slag als recruiter bij een detacheerder :grin:

13 likes

Mooi!
En wat fijn dat het ook symbolisch gezien over je littekens is getatoeëerd. Geniet ervan :kissing_heart:

1 like

Precies een jaar geleden stond ik met Almklausi (mama laudaaa) in de apresski het skiseizoen in te luiden :sob: huilon

4 likes

Ryanne is geweldig. Altijd respectvol wie er ook tegenover haar staat in die serie, maar wel altijd geinen.

12 likes

Dankje! Nee ze komen het sowieso te weten, het wordt elk jaar aan het einde van het jaar bekend gemaakt wie dit jaar extra beloond worden. Zijn ook elk jaar andere collega’s, dus ligt ook niet echt gevoelig verder.

3 likes

Voor je houding (rug en nek) is het beter om je laptop hoger te zetten, bv met een standaard, en dan kun je met het losse toetsenbord typen.

Groetjes van iemand die al sinds maart thuis werkt en tot deze tip vette nekpijn had.

2 likes

Oooh, wat heb ik daar een zin in!! Afgelopen jaar niet geweest ivm zwangerschap en nu dus weer niet :sob:

Oh dan is het superlogisch om te vertellen idd!

1 like

Ik heb dus sinds kort een dolce gusto die niet automatisch stopt. Ik doe het nu maar altijd op de gok, maar is hier ook een trucje voor? Ook @Baron

1 like

Ja ik baal hoor. Vorig jaar zat ik er het hele seizoen, wat een leventje was dat.